Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de executie a lucrarilor de "Intretinere si reparare strazi in sectoarele 1, 2, 3, 4, 5 si 6 ale Municipiului Timisoara"


Anunt de participare numarul 141241/21.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 256408453, In atentia: Petricescu Calin, Email: [email protected], Fax: +40 256408477, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de executie a lucrarilor de "Intretinere si reparare strazi in sectoarele 1, 2, 3, 4, 5 si 6 ale Municipiului Timisoara"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Pe raza Mun. Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 90, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se va incheia cate un contract subsecvent, in principiu la fiecare 12 luni. Valoarea maxima a unui contract subsecvent este de 3.750.000 lei fara TVA. Contractul se considera finalizat la epuizarea valorii contractului sau la expirarea duratei contractului.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru de executie a lucrarilor de "Intretinere si reparare strazi in sectoarele 1, 2, 3, 4, 5 si 6 ale Municipiului Timisoara"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acord-cadru de executie a lucrarilor de "Intretinere si reparare strazi in zonele de locuit ale Municipiului Timisoara" in urmatoarele sectoare:
Lot 1. SECTORUL I, delimitat de strazile: Str. Garii - Bv. Republicii - C. Circumvalatiunii - C. Aradului (din P-ta Europei pana in Str. Demetriade) - Str. Demetriade - Str. Avram Imbroane (din Str. Avram Imbroane pana la Muzeul Satului) - Canal Bega;
Estimari ale cantitatilor minime si maxime, pentru care se vor executa lucrarile pe durata intregului acord cadru (4 ani):
- cantitate minima = 40.000 mp;
- cantitate maxima = 400.000 mp.
Estimari ale cantitatilor minime si maxime, pentru care se vor executa lucrarile unui singur contract subsecvent:
- cantitate minima = 10.000 mp;
- cantitate maxima = 100.000 mp.
Lot 2. SECTORUL II, delimitat de strazile: C. Torontalului(exclusiv) - C. Aradului(inclusiv)(din P-ta Europei pana la Str. Demetriade) - Str. Demetriade(inclusiv);
Estimari ale cantitatilor minime si maxime, pentru care se vor executa lucrarile pe durata intregului acord cadru (4 ani):
- cantitate minima = 40.000 mp;
- cantitate maxima = 400.000 mp.
Estimari ale cantitatilor minime si maxime, pentru care se vor executa lucrarile unui singur contract subsecvent:
- cantitate minima = 10.000 mp;
- cantitate maxima = 100.000 mp.
Lot 3. SECTORUL III, delimitat de strazile: Str. Dunarea - Str. Nera - C. Circumvalatiunii(inclusiv) - C. Torontalului(inclusiv);
Estimari ale cantitatilor minime si maxime, pentru care se vor executa lucrarile pe durata intregului acord cadru (4 ani):
- cantitate minima = 40.000 mp;
- cantitate maxima = 400.000 mp.
Estimari ale cantitatilor minime si maxime, pentru care se vor executa lucrarile unui singur contract subsecvent:
- cantitate minima = 10.000 mp;
- cantitate maxima = 100.000 mp.
Lot 4. SECTORUL IV, delimitat de strazile: Canal Bega - Str. Cluj(exclusiv) - Str. Aries(exclusiv) - C. Martirilor(exclusiv);
Estimari ale cantitatilor minime si maxime, pentru care se vor executa lucrarile pe durata intregului acord cadru (4 ani):
- cantitate minima = 40.000 mp;
- cantitate maxima = 400.000 mp.
Estimari ale cantitatilor minime si maxime, pentru care se vor executa lucrarile unui singur contract subsecvent:
- cantitate minima = 10.000 mp;
- cantitate maxima = 100.000 mp.
Lot 5. SECTORUL V, delimitat de strazile: Canal Bega - Str. Cluj(inclusiv) - Str. Aries(inclusiv) - C. Martirilor(inclusiv) - C. Buziasului(exclusiv) - giratie Buziasului(exclusiv) - Str. Vidrighin(exclusiv) - Str. Stefan cel Mare(exclusiv) - Str. Dacilor(exclusiv);
Estimari ale cantitatilor minime si maxime, pentru care se vor executa lucrarile pe durata intregului acord cadru (4 ani):
- cantitate minima = 40.000 mp;
- cantitate maxima = 400.000 mp.
Estimari ale cantitatilor minime si maxime, pentru care se vor executa lucrarile unui singur contract subsecvent:
- cantitate minima = 10.000 mp;
- cantitate maxima = 100.000 mp.
Lot 6. SECTORUL VI, delimitat de strazile: Canal Bega - Str. Dacilor(inclusiv) - Str. Stefan cel Mare(inclusiv) - Str. Vidrighin(inclusiv) - giratie Buziasului - C. Buziasului(inclusiv).
Estimari ale cantitatilor minime si maxime, pentru care se vor executa lucrarile pe durata intregului acord cadru (4 ani):
- cantitate minima = 40.000 mp;
- cantitate maxima = 400.000 mp.
Estimari ale cantitatilor minime si maxime, pentru care se vor executa lucrarile unui singur contract subsecvent:
- cantitate minima = 10.000 mp;
- cantitate maxima = 100.000 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 90, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 300.000 lei pentru fiecare lot in parte, perioada de valabilitate - 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: MunicipiulTimisoara, cod fiscal RO14756536 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formularul 11 ? Instrument/Scrisoare de garantie de participare), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare poate fi depusa si in euro, caz in care se va utiliza cursulstabilit de B.N.R. cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art.16, alin.(2), din Legea 346/2004. 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA (2, 5%conform art.16 alin.(2) din Legea 346/2004 privind incadrarea in IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art.90 din HG 925/2006 cu ultimele modificari si completari, este sub forma: unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor cu art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare; Sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale - in acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct in conformitate cu prevederile art. 90 alin (3)din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44, alin (1) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A ? semnata si stampilata de ofertant. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B ? semnata si stampilata de ofertant. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator (Formular 12BS - numai pt. sit. prevazute la art.181, lit.a), lit.c^1) si lit.d), daca este cazul;
3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, completat in conformitate cu Formular 20;
4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D?semnata si stampilata de ofertant. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante:
Primar: Nicolae Robu, Viceprimari: Sorin Mihai Grindeanu, Dan Aurel Diaconu
Secretar: Ioan Cojocari
Director Directia Economica: Smaranda Haracicu
Consilieri locali: Bogdan Ciprian, Boglut Dorel, Boncea George?Flavius, Caprea Vasile, Ciuhandu Ovidiu, Dimeca Radu Dragos, Ehegartner Petru, Herzog Bogdan Radu, Jichici Ciprian-Corneliu, Jumanca Romanita?Adina?Delia, Mosiu Simion, Olteanu Ramona-Isabela, Orza Adrian Romita, Petrisor Andrei?Romulus, Purceld Octavian Mircea, Ruset Vasile, Sandu Constantin?Stefan, Saracan Maria, Simonis Alfred?Robert, Stoia Traian Constantin Taropa Lucian, Tirziu Adelina-Larissa, Toanca Radu-Daniel, Vesa Vasile-Teodor, Wolf Elena.
Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Titulari ? Presedinte: Diaconu Dan, Membrii: Stanciu Steliana, Ivascu Marius, Petricescu Calin, Teodorescu Raluca; Rezerve ? Presedinte: Chis Culita, Membrii: Radu Ramona, Viola Dumitru, Oprea Crenguta, Adina Balogh.
5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?- semnata si stampilata de ofertant; b)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?-semnata si stampilata de ofertant;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin certificatul de participare cu oferta independenta - Formularul 20, care va fi completat doar de liderul asocierii ca reprezentant legal al acesteia. Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducera autorizata in limba romana. 1.Persoane juridice/fizice romanea)Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de ofertant;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru
conformitate.b)Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor.2.Persoane juridice /fizice straine(daca este cazul)
Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in traducere autorizata in limba romana.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici - Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.CIFRA DE AFACERI:
Se solicita cifra de afaceri medie anuala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile, in
cuantum de minim 7.500.000 lei (Formularul B1). Cerinta privind cifra de afaceri poate fi indeplinita prin cumul, in cazul unei oferte comune. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr.346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii cifrei de afaceri,
situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se poate aplica art.16, alin.2 din L346/2004. Cursul utilizat pentru conversia leu/euro este cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei(www.bnr.ro).
2.Informatii privind sustinerea, daca este cazul: Ofertantii pot fi sustinuti conform art.186 din OUG 34/2006. In acest caz se vor prezenta: angajamentul ferm de sustinere in forma autentica (Formularul 34), declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 (Formularul 12A), declaratia privind neincadrarea in situatiile
prevazute la art.181, lit.a), lit.c^1) si lit.d) din OUG 34/2006 (Formular 12BS); declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 (Formular 12D).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.RESURSE UMANE: Ofertantii vor prezenta: a)Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani - Formular 12I;
- Declaratie cu nr. de angajati, la data limita de depunere a ofertei, defalcat pe meserii;
- Lista referitoare la personalul cheie care va fi utilizat pentru indeplinirea
contractului ? Anexa la Formular 12I;
Pentru personalul nominalizat se vor prezenta documente justificative din care sa rezulte colaborarea dintre ofertanti si personalul nominalizat (ex: contracte individuale de munca; contracte de colaborare; contracte de prestari servicii; etc).
1.b)Ofertantii vor asigura in conformitate cu Legea 10/1995 cel putin un responsabil tehnic cu executia atestat pt. lucrari de drumuri. Se vor prezenta CV-uri (din care sa rezulte experienta profesionala), si copii ale certificatelor de atestare insotite de legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertei.
2.DOTARI TEHNICE:
Ofertantii vor prezenta declaratia si lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care pot dispune pt. indeplinirea corespunzatoare a contractului (Formular 12H + Anexa la Formular 12H).
Ofertantii vor face dovada ca dispun, din dotare proprie/de la terti/alta forma de punere la dispozitie pt. urmatoarele utilaje: utilaje pentru incarcat, pentru sapaturi si pentru nivelat; freza; cilindru compactor; placa vibratoare; repartizor finisor mixturi asfaltice; masina de taiat imbracaminti rutiere; dispozitive pentru imprastiere solutie de amorsat; instrumente topografice de masura.
3.EXPERIENTA SIMILARA:
a)Ofertantii vor face dovada ca in ultimii 5 ani, respectiv pana la data limita de depunere a ofertelor, au executat (au dus la bun sfarsit), unul sau mai multe contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 3.750.000 lei fara TVA si care au avut ca obiect executia de lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri (ex: montare guri de scurgere cu sifon si depozit; ridicare la nivel a capacelor caminelor de vizitare; ridicare la nivelul strazii a cutiilor cu capac; ridicare la cota a gratarelor, gurilor de scurgere).
Pentru indeplinirea cerintei valorice impuse, echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei http: //www.bnr.ro.
3.b)Ofertantii vor prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani(raportat la data limita de depunere a ofertelor), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Certificarile respective trebuie sa indice: beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor; certificarile de buna executie trebuie sa precizeze daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
4.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul):
Se va prezenta: Declaratia si lista cu subcontractantii (Form. 12G), Acordul/acordurile de subcontractare(Form. 15). Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; datele de recunoastere a subcontractantilor propusi;
Resursele materiale si umane ale subcontr. declarati se iau in considerare pt. partea lor de implicare in contractul daca sunt prezentate si urmatoarele documente: Declaratia in temei art.69¹ din OUG 34/2006(Formular 12D); documentele solicitate privind partea sa de implicare(resurse umane, dotari tehnice). In cazul in care, parti din contract, urmeaza fie indeplinite de unul
sau mai multi subcontractanti, ofertantul castigator are obligatia de a prezenta la incheierea contractului, contractele incheiate intre acesta si subcontr. nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract
5.Informatii privind asociatii (daca este cazul)In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici - Capacitatea tehnica si/sau profesionala se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Ofertantul va
prezenta Acordul de asociere(Formular 14). Fiecare semnatar al acordului de asociere are obligatia de a prezenta si urmatoarele documente: declaratia de incadrare in IMM (daca este cazul) si declaratie pe proprie
raspundere conform art. 11 alin (4) din HG 925/2006 (daca este cazul) si documentele privind partea sa de implicare. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare nu se solicita legalizarea asocierii.
6.Informatii privind tertul sustinator: Conform art.190 din OUG 34/2006, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului, poate fi indeplinita si de catre un tert sustinator. In acest caz se vor prezenta: Angajamentul ferm in forma autentica (Formular nr. 11); Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 din partea sustinatorului
(Formularul 12A); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, lit.a), c^1), d), din OUG 34/2006 , din partea sustinatorului (Formularul 12BS); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 din partea sustinatorului (Formularul 12D);
Documentele solicitate pt. indeplinirea cerintei, respectiv partea de sustinere.
Exp. similara se va indeplini integral de tertul sustinator iar Resursele Umane si/sau dotarile tehnice se iau prin cumul.
1.Standarde de asigurare a calitatii: Se vor prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru executia de lucrari similare cu obiectul prezentei proceduri, conform SR EN ISO 9001 - se va
prezenta copia certificatului, valabil la data limita de depunere a ofertelor sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
2.Standarde de protectie a mediului: Se vor prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru executia de lucrari similare cu obiectul prezentei proceduri, conform SR EN ISO 14001 - se va
prezenta copia certificatului, valabil la data limita de depunere a ofertelor sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
3.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatul pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.), (conform art.42 si 44 alin.(2) din Hotararea nr.1660/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare) si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre autoritatea contractanta pe cale electronica, conform prevederilor art.165 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera doar la pretul total al ofertei. sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de ofertare informatii referitoare la: cea mai buna oferta. In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa. Numarul de runde: 1. Durata runda: o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.02.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.02.2013 10:00
Locul: Primaria mun. Timisoara - sala sedinte (parter)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoane imputernicite ale ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Pentru vizualizarea documentelor atasate, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (program disponibil gratuit pe site-ul furnizorului de semnatura electronica ? programul ShellSAFE Verify ? adresa: http: //www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe-verify).2.In cazul in care, doi sau mai multi operatori economici au ofertat acelasi pret in cadrul licitatiei electronice, pentru departajare, se va solicita acestora o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care acordul-cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.3.Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect. Toate cerintele se considera indeplinite, prin raportare la data depunerii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Timisoara - Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Bv. C.D. Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel. +40 256408453, Email: [email protected], Fax: +40 256408477
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2012 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer