Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru de executie lucrari de reparatii si renovare spatii spitalicesti


Anunt de participare numarul 107904/15.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof.Dr.C.C. Iliescu"
Adresa postala:  Sos. Fundeni Nr.258, Sect. 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  72435, Romania, Punct(e) de contact:  Gheorghe Dumitrescu, Tel. 021 3175222, Email:  [email protected], Fax:  021 3175221, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru de executie lucrari de reparatii si renovare spatii spitalicesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: la sediul institutului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 806, 452 si 4, 032, 258RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul-cadru se va incheia cu un singur operator economic, pentru o perioada de 6 luni .Primul contract subsecvent se va incheia in maxim 10 zile de la data semnarii acordului cadru, iar urmatorul contract subsecvent se va incheia in maxim 30 de zile de la aceeasi data.Cantitatile maxime de lucrari care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord cadru sunt cuprinse in listele de lucrari anexate.Cantitatile minime de lucrari care ar putea fisolicitate pe durata intregului acord cadru sunt de 10% din listele de lucrari anexe, luate pe fiecare articol in parte. Cantitatile maxime de lucrari care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent sunt de 70% din listele de lucrari anexate luate pe fiecare articol in parte.
Cantitatile minime de lucari care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent sunt de 30% din listele de lucrari anexate luate pe fiecare articol in parte.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei anexata in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: intre 806, 452 si 4, 032, 258RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 56450 Lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata cu OPTH din fonduri publice
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-OUG 34/2006;Declaratia de participant la procedura;Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Localeal unitatiiadministrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita depunerii ofertei ;Certificatul de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul National alRegistruluiComertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale despre ofertant - datat, semnat si stampilat in original, din care sa rezulte ca cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani este de minimum 5645000 lei;
- Bilantulcontabilpentruexercitiile financiareladatade
31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, toate vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 anidin care sa rezulte executarea a unui contract de aceeasi natura si complexitate cu cel ce face obiectul prezentei licitatii, insotit de o certificare de buna executie privind calitatea lucrarilor executate, din partea beneficiarului, avandvaloare de: 2822500 leifaraTVA
Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 aniDeclaratia cu persoanele nominalizate pentru ducerea la indeplinire a acestui contract, ofertantul trebuie sa: - dispuna de cel putin un responsabil tehnic cu executia(atestat MLPAT) lucrarilor ce urmeaza a fi executate sisa faca dovada ca este angajat al societatii sau colaborator; se va prezenta o copie legalizata a atestatului de responsabil tehnic;
- dispuna de un responsabil cu calitatea atestat in domeniul lucrarilor care urmeaza a fi executate sisa faca dovada ca este angajat al societatii sau colaborator; se va prezenta o copie legalizata a atestatului.- dispuna de un responsabil cu securitatea si sanatatea in munca ( Legea 319/2006)- dispuna de un cadru tehnic cu atributii in prevenirea si stingerea incendiilor (OG 129/2000)- sa dispuna de un sef de santier cu studii corespunzatoare si cu experienta in lucrari de executie similare.- sa dispuna de un responsabil cu urmarirea executiei instalatiilor electrice atestat de ANRE conf. Legii 13/2007-Legea energiei electrice.
Persoanele nominalizate mai sus vor prezenta Cv-uri in care vor declara pe propria raspundere ca au experienta in executia, conducerea sau supravegherea tehnica, in lucrari spitalicesti.
Declaratie privind respectarea prevederile legale referitoare la conditiile de munca si protectiei socialedeclaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariContractul cu un laborator de specialitate ?constructii? din care rezulta ca acesta testeaza materialele de constructii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Coeficientul de transfer termic al tamplariei exterioare tip termopan K (w/m2x k)
10%
Descriere:
3.
Durata contractului subsecvent care are ca obiect cantitatile maxime de lucrari
10%
Descriere:
4.
Durata garantiei de buna executie pentru contractele subsecvente
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15125/09.09.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2010 09:00
Locul: La sediul institutului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti din partea operatorilor economici participanti la procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
PLANSE cu obiectivele ce fac obiectul procedurii- SE VOR RIDICA DE LA SEDIUL INSTITUTIEI- SERV. ADMINISTRATIV.Vizita amplasamentului este necesara, avand in vedere specificul activitatii din constructia supusa reparatiilor si se poate realiza in perioada luni ? vineri, intre orele 8.00 - 14.00, cu informarea prealabila a autoritatii contractante a datei si a orei cand se intentioneaza a se vizita amplasamentul. Reprezentantii ofertantilor vor prezenta o imputernicire din partea firmei pe care o reprezinta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, Nr 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia VIII-a contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei, Nr 5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 0213223564, Fax:  0213221240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala:  Sos Fundeni, Nr 258, Sector 2 , Localitatea: , Cod postal: , Romania , Tel., Fax: , Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  072435, Romania, Tel. 0213021110, Fax:  0213175221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2010 11:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer