Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare : «Acordarea de produse lactate pentru elevii din clasele I-VIII si prescolari din gradinitele cu program normal de 4 ore, din invatamantul de stat si privat»
Anunt de participare numarul 103286/03.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: 21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Punct(e) de contact: ALIN TISE, Tel. 0264503300, In atentia: Mariana Ratiu, Email: [email protected], Fax: 0264503300, Adresa internet (URL): WWW.CJCLUJ.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizare : «Acordarea de produse lactate pentru elevii din clasele I-VIII si prescolari din gradinitele cu program normal de 4 ore, din invatamantul de stat si privat»
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: scoli si gradinite conform Anexei 1 la fisa de date
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 21, 344, 006.82RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: prima etapa in anul scolar 2010 - 2011, a doua etapa in anul 2011 ? 2012 si a treia etapa in anul 2012 - 2013.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
«Acordarea de produse lactate pentru elevii din clasele I-VIII si prescolari din gradinitele cu program normal de 4 ore, din invatamantul de stat si privat»
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15551310-1-Iaurt natural (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru
Cantitatea minima - 28.124.952bucati, Cantitatea maxima ? 34.375.800 bucati
Lot 1 - Cantitatea minima - 15.882.144bucati, Cantitatea maxima ? 19.411.632 bucati
Lot 2 - Cantitatea minima - 5.874.384bucati, Cantitatea maxima ? 7.180.416 bucati
Lot 3 - Cantitatea minima - 6.368.424bucati, Cantitatea maxima ? 7.783.752 bucatiCantitatile minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent
Cantitatea minima este de9.374.984 bucati, Cantitatea maxima ? 11.458.600 bucati
Lot 1 - Cantitatea minima este de5.294.048 bucati, Cantitatea maxima ? 6.470.544 bucati
Lot 2 - Cantitatea minima este de1.958.128 bucati, Cantitatea maxima ? 2.393.472 bucati
Lot 3 - Cantitatea minima este de2.122.808 bucati, Cantitatea maxima ? 2.594.584 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 21, 344, 006.82RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2010 pana la 14.06.2013
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare pentru fiecare lotLot 1 = 120.000 leiLot 2 =44.000 leiLot 3 =48.000 leigarantie de buna executie egala cu 10% din valoarea contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181. din ordonanta 34/2006;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ;Autorizatii sanitar-veterinare de functionare;Autorizatie sanitara de functionare pentru mijloacele de transport ;Autorizatie sanitar-veterinara pentru schimburi intracomunitare cu produse alimentare de origine animala pentru activitatea : ?Unitate de procesare produse lactate ? lapte UHT?. Prezentarea dovezii detinerii marcajului de identificare (stampila ovala) specificat in Regulamentul (CE) nr. 853/2004 ;Licenta de fabricatie pentru fiecare din produsele licitate, emisa de Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala valabila la data deschiderii ofertelor Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice ;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.cifra de afaceri pe anul 2009 trebuie sa fie minim :7.830.000 lei pentru Lotul nr. 1, 2.900.000 lei pentru Lotul nr. 2, 3.140.000 lei pentru Lotul nr. 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privindcapacitatea tehnica
2.Informatii privind asocierea
3.Fisa de experienta similara-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse lactate in ultimii 3 ani
4.Recomandare
5.Standarde de asigurare a calitatii, sigurantei, protectia mediului si securitatii muncii
6.Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.prezenta lista persoanelor direct implicate in indeplinirea contractului, insotita de diplome, certificate de calificare si CV ale acestora ;ofertantul trebuie sa aiba 15 persoane angajate cu atributii specifice obiectului contractului ;ofertantul trebuie sa aiba 15 vehicule sub 3, 5 tone sau 10 vehicule peste 3, 5 tone;dovada detinerii unui contract de prestari servicii cu un laborator acreditat3.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat cate un contract de furnizare pentru produse similare celor ofertate cu o valoare egala cu :4.010.000 lei pentru Lotul nr. 1, 1.480.000 lei pentru Lotul nr. 2, 1.600.000 lei pentru Lotul nr. 3, in fiecare din ultimii trei ani (trei contracte)5.ISO 9001/2008, ISO 22000/2005, ISO 14001/2004, OHSAS 18001/2007
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde ale licitatiei electronice :1. ;Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei;Durata unei runde :1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10100/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S13-016503 din 20.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2010 11:00
Locul: SEDIUL cjc
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel. 0264-593.865, Email: [email protected], Fax: 0264-593.866, Adresa internet (URL): portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean CLuj _ Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400049, Romania, Tel. 0264-503340, Email: [email protected], Fax: 0264-503340, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2010 09:54