Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare - Imunoglobuline
Anunt de participare numarul 133548/02.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Motilor, nr. 68, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400370, Romania, Punct(e) de contact: Birou Aprovizionare, Tel. +40 264593518, In atentia: ref. Ariesan Ana, Email: [email protected], Fax: +40 264593518, Adresa internet (URL): www.spitcocluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizare - Imunoglobuline
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cluj-Napoca, Farm.92, str.Motilor, nr.68;
Farm.94, Str. Campeni, nr.2-4
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 10 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 52, 918.4 si 529, 184RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor subsecvente :1 contract subsecvent/luna, in functie de necesitati si disponibilitati financiare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru de furnizare: Imunoglobulina-solutie perfuzabila, solutie gata de administrat pentru administrare intravasculara de 2, 5 g substanta activa/flacon si Imunoglobulina-solutie perfuzabila, solutie gata de administrat pentru administrare intravasculara de 5 g substanta activa/flacon;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651520-9 - Imunoglobuline (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati, cantitati minime si maxime pentru fiecare produs din pachet astfel: Cant.min./acord cadru/ 1 luna: Imunoglobulina normala pentru administrare intravasculara, solutie perfuzabila, solutie gata de administrat, 2, 5 g substanta activa/flacon- 32 flacoane; Imunoglobulina normala pentru administrare intravasculara, solutie perfuzabila, solutie gata de administrat, 5 g substanta activa/flacon- 32 flacoane; Cant.max./acord cadru/ 10 luni: Imunoglobulina normala pentru administrare intravasculara, solutie perfuzabila, solutie gata de administrat, 2, 5 g substanta activa/flacon- 320 flacoane; Imunoglobulina normala pentru administrare intravasculara, solutie perfuzabila, solutie gata de administrat, 5 g substanta activa/flacon- 320 flacoane; Cant.min./contr.subsecv./ 1 luna: Imunoglobulina normala pentru administrare intravasculara, solutie perfuzabila, solutie gata de administrat, 2, 5 g substanta activa/flacon- 32 flacoane; Imunoglobulina normala pentru administrare intravasculara, solutie perfuzabila, solutie gata de administrat, 5 g substanta activa/flacon- 32 flacoane; Cant.max./contr.subsecv./10 luni: Imunoglobulina normala pentru administrare intravasculara, solutie perfuzabila, solutie gata de administrat, 2, 5 g substanta activa/flacon- 320 flacoane; Imunoglobulina normala pentru administrare intravasculara, solutie perfuzabila, solutie gata de administrat, 5 g substanta activa/flacon- 320 flacoane;Cantitatea minima care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent este cantitatea minima pe 1 luna din acordul-cadru; Cantitatea maxima care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent este cantitatea maxima/10 luni din acordul-cadru; Valoare estimata fara TVA, interval intre 52918.40 RON ( 1luna) si 529184.00 RON (10 luni);
Valoarea estimata fara TVA: intre 52, 918.4 si 529, 184RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum de 2 % din valoarea estimata, respectiv suma de 10584 RON, cnf. art.43^1, alin.(2) lit.a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Per.de valab.a gar.de part.va fi cel putin egala cu perioada min.de valab.a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare acceptata va fi in conformitate cu art.86 din H.G. 925/2006 -actualizata; Gar.de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si care se prezinta in original;In cazul scrisorii de garantie bancara se solicita completarea acesteia conform Formularului B.Contul in care se poate face depunerea garantiei de participare este: RO32TREZ2165006XXX025375 deschis la Trezoreria Cluj.Aut. contract. are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acestadin urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia sau oferta sa fiind stabilita castigatoarerefuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei, cnf. art. 87 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care se contesta procedura si in masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectiv suma de 4310 RON, cnf.Art.278^1, alin.(1), lit.b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta, atrage dupa sine respingerea ofertei. Garantia de buna executie a contractului subsecvent, se constituie in situatia in care valoarea fara TVA a unui contract subsecvent este mai mare decat 80.000 lei;
-Valoarea acesteia este de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, cnf. art.89, alin.(2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;De regula garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau daca partile convin prin deschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, in care se vor face retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, cnf. art.90 din HG 925/2006 coroborat cu prevederile HG 1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-venituri proprii si buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.1)Nota: Decl.privind neincadrarea in dispoz.art.180 din OUG 34/2006-actualizata, se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator(daca este cazul);Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare (Formular nr.2); Nota: Decl.privind neincadrarea in dispoz.art.181 din OUG 34/2006-actualizata, se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator(daca este cazul); Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), din care sareiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie; se accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;
-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), din care sareiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie;se accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul; -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participarela licitatii cu oferta independenta ? Formular nr.3; -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr.4; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Manager: dr.Aldea Cornel, ing. Maier Ioana, ref.Ariesan Ana, Farm. Culcer Ileana; - Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr.5 -Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, cnf. Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Certificatul constatator se accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor). Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantul aflat pe primul loc are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta.
- Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deatestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)
- Autorizatie de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate, conform Ordinului nr.1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman; in copie conform cu originalul sau Autorizatie de functionare, emisa de Ministerul Sanatatii (inclusiv anexe), in termen de valabilitate, in copie lizibila conforma cu originalul;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale- Formular nr.6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia ofertantului ca detine Autorizatie de punere pe piata, pentru produsele ofertate, in termen de valabilitate;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1 runda de 1 zi;Optiunile de mai jos sunt disponibile la inceputul rundei: Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: DA; Ofertantii pot vedea numarul participantilor inscrisi la licitatie: DA
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2012 11:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca, Str. Motilor, nr.68, Birou Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va solicita o reofertare in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se depune la CNSC. Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile de la data zilei urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre actul autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Spitalului Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Motilor, Nr.68, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400370, Romania, Tel. +40 264593518, Email: [email protected], Fax: +40 264593518, Adresa internet (URL): www.spitcocluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.02.2012 10:15