Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare - Reactivi de laborator compatibili cu aparatul Architect i1000


Anunt de participare numarul 132463/28.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Motilor, nr. 68, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400370, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. +40 264-593518, In atentia: ref. Calin Muresan, Email: [email protected], Fax: +40 264-593518, Adresa internet (URL): www.spitcocluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizare - Reactivi de laborator compatibili cu aparatul Architect i1000
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cluj-Napoca, str.Motilor, nr.68, magazia de materiale
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 507, 258.7RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor subsecvente :12 contracte subsecvente/an, in functie de necesitati si disponibilitati financiare
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare reactivi de laborator compatibili cu aparatul Architect i1000
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati: cantitati minime si maxime pentru fiecare produs din pachetul de reactivi, cantitati cuprinse in caietul de sarcini;
Cantitatile minime lunare si maxime pe 12 luni indicate sunt estimative si dau o dimensiune acordului-cadru;
Cantitatea minima care ar putea face obiectul unui singur contract subsecventeste cantitatea minima/1 luna din acordul-cadru;
Cantitatea maxima care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent este cantitatea maxima/12 luni din acordul-cadru;
Valoarea estimata fara TVA interval intre 42058, 83 (1 luna) si 507258, 70 (12 luni) Moneda: RON
Valoarea estimata fara TVA: 507, 258.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 10145 RON;Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent mai mare de 80000 RON;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii si buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.pe propria rasp.privind neincadr.in dispoz.art.180 din OUG 34/2006-actualizata;Decl.pe propria rasp. privind neincadr.in disp.art.181 din OUG 34/2006-actualizata;Certif.de atestare fiscala (dat.la buget.consolidat general)si Certif.de taxe si imp.locale(dat.la buget.locale), care sa prezinte situatia dat.scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in orig., copie legaliz.sau copie cnf.cu orig., cnf. Ordin ANRMAP nr.509/2011 privind form.crit.de calif.si selectie;
-Cert.de part.la licit.cu of.indep., cnf.Ordin ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplic.a certif.de part.la licit.cu of.indep.-Decl.pe propria rasp.privind neincadr.in preved.art. 69^1(evitarea conflict.de interese) din OUG nr.34/2006-actualizata;Decl.privind calit.de participant la procedura;
-Certif.constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiect.de activ. al respectivului oper. ec. Obiect.contract.trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certif.constatat.emis de ONRC, cnf.Ordin nr.509/2011 priv.form.crit.de calif. si selectie, in orig., copie legal.sau copie cnf.cu orig.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale care cuprinde informatii cu privire la datele de indentificare ale firmei, declararea cifrei de afaceri anuale la 31 decembrie pe ultimii 3 ani;Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de BNR aferent fiecarui an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Aviz de functionare, eliberat de Ministerul Sanatatii, pentru import si comercializare pentru produsele ofertate, in termen de valabilitate, copie lizibila conforma cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.01.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.01.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.01.2012 11:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca, Str. Motilor, nr.68, Birou Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 21-3104641, Email: [email protected], Fax: +40 21-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse la C.N.S.C. Termenul de depunere al contestatiilor este de cel mult 5 zile de la data zilei urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul autorit.contract.pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Spitalului Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca
Adresa postala: Str. Motilor, nr.68, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400370, Romania, Tel. +40 264-597706, Email: [email protected], Fax: +40 264-593518, Adresa internet (URL): www.spitcocluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2011 11:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer