Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare - Reactivi de laborator si Reactivi pentru analize de sange
Anunt de participare numarul 133779/07.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Motilor, nr. 68, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400370, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. +40 264593518, In atentia: ref. Calin Muresan, Email: [email protected], Fax: +40 264593518, Adresa internet (URL): www.spitcocluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizare - Reactivi de laborator si Reactivi pentru analize de sange
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cluj-Napoca, str. Motilor, nr.68
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 40, 236.82 si 485, 638RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa va fi stabilita in functie de necesitatile autoritatii contractante si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie, se estimeaza un numar de 12 contracte subsecvente/an.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru de furnizare: -Reactivi de laborator compatibili cu analizorul Konelab 20xt;
-Reactivi de laborator compatibili cu analizorul Konelab 60i;
-Reactivi de laborator compatibili cu analizorul Thrombotimer 1Ch;
-Reactivi de laborator compatibili cu aparatul Plus LabUReader;
-Reactivi pentru analize de sange compatibili cu analizorul hematologic Sysmex 21;
-Reactivi pentru analize de sange compatibili cu pH-metrele AVL Compact si AVL 995 si Ionometrele AVL 9180; AVL 9884
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
33696200-7-Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati: cantitati minime si maxime pentru fiecare produs din loturile/pachetele de reactivi, cantitati cuprinse in caietul de sarcini; Cant.min/acord-cadru este cantitatea minima 1 luna; Cant. max/ acord-cadru este cantitatea maxima/12 luni;Cantitatea minima care ar putea face obiectul unui singur contract subsecventeste cantitatea minima/1 luna din acordul-cadru.Cantitatea maxima care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent este cantitatea maxima/12 luni din acordul-cadru. Lotul 1 -Valoarea estimata fara TVA interval intre 5432, 04 lei (1 luna) si 64965 lei (12 luni); Lotul 2 - Valoarea estimata fara TVA interval intre 23231, 29 lei (1 luna) si 278709 lei (12 luni); Lotul 3 - Valoarea estimata fara TVA interval intre 521, 76 lei (1 luna) si 5920 lei (12 luni); Lotul 4- Valoarea estimata fara TVA interval intre 2128, 79 lei ( 1 luna) si 25864 lei (12 luni); Lotul 5 - Valoarea estimata fara TVA interval intre 1533 lei (1 luna) si 21565 lei (12 luni); Lotul 6 - Valoare estimata fara TVA interval intre 7389, 94 lei (1luna) si 88615 (12 luni);
Valoarea estimata fara TVA: intre 40, 236.82 si 485, 638RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Cuantum 1% din valoarea estimata FTVA pentru cantitatea maxima, respectiv suma de 650 RON - Lot 1, suma de 2788 RON - Lot 2, suma de 60 RON- Lot 3, suma de 259 RON - Lot 4, suma de 216 RON - Lot 5 si suma de 887 RON -Lot 6, cnf. art.43^1, alin.(2), lit.a) din OUG 34/2006 actualizata; - Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, cnf. art.43^1, alin.(2), lit.b) din OUG 34/2006 actualizata; - Forma de constituire a garantiei de participare acceptata va fi in conformitate cu art. 86 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Garantia de participare seconstituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara ori de o societate de asigurari si care se prezinta in original;In cazul scrisorii de garantie bancara se solicita completarea acesteia conform Formularului B.In cazul in care se contesta procedura si in masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 650 RON pentru Lotul 1, suma de 2788 RON pentru Lotul 2, suma de 887 RON pentru Lotul 6 iar la loturile 3, 4 si 5 nu este cazul, cnf. Art.278^1, alin.(1) lit.a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta, atrage dupa sine respingerea ofertei. Nota: Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004), beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare si pentru garantia de buna executie din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Garantia de buna executie se constituie in situatia in care valoarea fara TVA a unui contract subsecvent este mai mare decat 80.000 lei. Se constituie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.De regula garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau daca partile convin prin deschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, in care se vor face retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, cnf art.90 din HG nr.925/2006 coroborat cu prevederile HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-venituri proprii si buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.1); Nota: Decl.privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, se va prezentata obligatoriu si de tertul sustinator(daca este cazul);Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare (Formular nr.2);Nota: Decl.privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 se va prezentata obligatoriu si de tertul sustinator(daca este cazul);Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), care saprezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie; se accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;
-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), care saprezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie; se accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participarela licitatii cu oferta independenta ? Formular nr.3;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr.4, prezentata obligatoriu si de tertul sustinator(daca este cazul);Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Manager: dr. Aldea Cornel, Ref. Muresan Calin; ing. Bodnar Simona, ref. Feher Cristian, dr. Marian Mirela; dr. Mutuleac Georgeta;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr.5 - Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, cnf. Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.- Certificatul constatator se accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor).Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantul aflat pe primul loc are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta.- Pentru persoanele juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deatestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?);
-Avizul de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii (inclusiv anexe), in termen de valabilitate, copie lizibila conforma cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale- conform Formular nr.6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent, copie lizibila conforma cu originalul
Declaratii/Certificate de conformitate CE pentru produsele ofertate, in traducere autentificata, valabile la data deschiderii ofertelor, copii certificate conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2012 11:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca, Str. Motilor nr.68, Birou Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale se va solicita o reofertare in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se depune la CNSC. Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile de la data zilei urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Spitalului Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca
Adresa postala: Str. Motilor, nr.68, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400370, Romania, Tel. +40 264593518, Email: [email protected], Fax: +40 264593518, Adresa internet (URL): www.spitcocluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2012 09:12