Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE - Reactivi pentru analize de sange ? COD CPV - 33696200-7 .


Anunt de participare numarul 138238/18.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Aprovizionare, Tel. +40 0213172194, In atentia: Ing. Sandu Andreea, Email: [email protected], Fax: +40 0213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE FURNIZARE - Reactivi pentru analize de sange ? COD CPV- 33696200-7 .
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL CLINIC FUNDENI-DEPOZIT CENTRAL
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 491, 000 si 6, 460, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Incheierea contractelor subsecvente se va face numai in functie de necesitatile efective ale autoritatii contractante cantitatile minime si maxime prevazute fiind estimative. Valoare estimata fara TVA: minim estimat 290917 RON- maxim 538375 RON un contract subsecvent trimestrial
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
AsigurareaReactivi pentru analize de sange ? COD CPV- 33696200-7conform Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nivelul minim si maxim al cantitatilor de produse ce se poate achizitiona prinAcordul Cadru: conform cantitatilor din caietul de sarcini.intervalul: intre3.491.000 Ron fara TVAsi6.460.500 Ron fara TVAAUTORITATEA VA INCHEIA CONTRACTE DE FURNIZARE SUBSECVENTE .
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 491, 000 si 6, 460, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LOT 1-4498 lei;LOT 2-770 lei;LOT 3-1670 lei;LOT 4-4226 lei;LOT 5 -4786 lei;LOT 6-4317lei;LOT 7-575 lei;LOT 8-1590 lei ;LOT 9-3450 lei;LOT 10-5160 lei;LOT 11-2390 lei; LOT 12-540 lei;LOT 13-4605 lei;LOT 14-1210 lei; LOT 15-3290 lei ;perioada de valabilitate 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 . Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. Modalitati de constituire: scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari; virament bancar, confirmat . RO 79TREZ7025005 XXX 000170 , Trezoreria sector 2 . Precizam ca se va retine suma calculata in garantiei contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 . Garantie de buna executie se constitue in cuantum de 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent, exclusiv TVA, in termen de 10 zile lucratoare de la semnarea contractului . Modalitati de constituire: scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari; virament bancar, confirmat . RO 79TREZ7025005 XXX 000170 , Trezoreria sector 2 , conform prevederilor art. 89 alin (2) din HG nr. 925/2006 .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat - Fondul National al Asigurarilor de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind conflictul de interese pentruofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conformart. 69^1; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Declaratie privind calitatea de participant la procedura .Legat de conflictul de interese , respectiv incadrarea in prevederile art. 69 din OUG nr. 34/2006 , se vor nominaliza toate persoanele cu fucntie de decizie din cadrul autoritatii contractante : MANAGER - Dr. Carmen Orban ; DIRECTOR MEDICAL - Dr. Alina Tanase ; DIRECTOR FINANCIAR CONTABILITATE - Ec. Emilia Grigore ; CONSILIER JURIDIC - Meroiu Mihaela ; Sef Serviciu Achizitii - Ec. Adrian Parvulescu ; Sef Serviciu Aprovizionare - Ing. Andreea Sandu ; Biroul Achizitii - Ec. Mandrescu Radu ; Comisia de evaluare specificatii tehnice - Dr. Ileana Constantinescu . Certificat constatator; Autorizatia de functionare emisa de Ministerul Sanatatii ;Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- Bilantul contabil pentru anul 2011;
- Fisa de informatii generale ;
- Cifra de afaceri pe ultimii trei ani .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Mostre pentru fiecare produs din caietul de sarcini;Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani ;
Obligatii contractual fata de alti beneficiari daca exista ;
Recomandari din partea altor beneficiari ;Produsele trebuie sa poarte marca CE .
Ofertantul va depune cel putin o recomandare din partea clientilor pentru obiectul supus achizitiei Declaratii de conformitate cu cerintele Directivelor europene in domeniul obiectului achizitiei , in copie semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul .
Certificat de conformitate ISO 9001 sau echivalent .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) a) Elementul ofertei care va face obiectul procesului de reofertare: pretul unitar, fara TVA, exprimat in lei/unitate de masura b) Informatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice: 1) Poate fi oprita desfasurarea urmatoarelor runde, in cazul in care nu se imbunatateste oferta: DA - Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta DA - Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DA - Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului: NU - Se va utiliza pasul de licitatie: NU c) Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: -licitatia electronica 1 runda; 2 -licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare; -durata rundei este de 1 zi .
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
HLA 2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2012 10:00
Locul: Institutul Clinic Fundeni, Cladirea B, Etajul I, Sala de consiliu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentant imuternicit din partea operatorului economic, cate o persoana.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care comisia de evaluare constata ca au fost depuse oferte admisibile cu preturi unitare egale la ofertantii clasati pe locul I, dupa organizarea etapei finale de licitatie electronica, se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Noua propunere financiara se va depune la Registratura Unitatii, cladirea B , etaj 1. Datele de depunere ale propunerilor financiare si ale sedintelor de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta. Daca, dupa sedinta de reofertare de la sfarsitul licitatiei electronice utilizata ca faza finala a procedurii de atribuire, doua sau mai multe oferte prezinta egalitate de preturi, atunci comisia de evaluare va desemna castigatoare oferta financiara care a avut pretul cel mai scazut consemnat in Procesul verbal de deschidere . Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire stabilit in procedura ? pretul cel mai scazut .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator , despre un act al autoritatii contractante , pe care acesta il considera nelegal .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Clinic Fundeni
Adresa postala: Sos. Fundeni nr. 258 , sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 22322, Romania, Tel. +40 213172194, Email: [email protected], Fax: +40 213172194, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2012 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer