Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD-CADRU DE FURNIZARE A 2 LOTURI DE " Laptopuri tip 1800 si statii de lucru tip 1800 "


Anunt de participare numarul 139210/27.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea militara 02415 Bucuresti
Adresa postala: str. Drumul Taberei, nr. 7 ? 9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: Ionel CEAUSU, Tel. +40 213195959-266, In atentia: Biroului achizitii echipamente, sisteme si lucrari, Email: [email protected], Fax: +40 213195708, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Se acceseaza de pe SEAP-www.e-licitatie.ro.
Adresa postala: str. Drumul Taberei, nr.7-9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: Ceausu Ionel, Tel. +40 213195959-266, In atentia: Biroului achizitii echipamente, sisteme si lucrari, Email: [email protected], Fax: +40 213195708, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Ofertele se transmit in SEAP-www.e-licitatie.ro.
Adresa postala: str. Drumul Taberei, nr.7-9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: Ceausu Ionel, Tel. +40 213195959-266, In atentia: Biroului achizitii echipamente, sisteme si lucrari, Email: [email protected], Fax: +40 213195708, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD-CADRU DE FURNIZAREA2 LOTURIDE " Laptopuri tip 1800 si statii de lucru tip 1800 "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, str. Floare de Colt, nr.1, sector 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 900 si 290, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi atribuite in perioada de valabilitate a a acordului cadru.Se vor incheia contracte subsecvente in functie de necesitati, posibilitatile de plata si reglementari legale in domeniu, in principiu cate unul pe an bugetar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii de atribuire il reprezinta atribuirea acordului/acordurilor cadru in vederea incheierii de contracte subsecvente pentru achizitionarea de " Laptopuritip 1800 si statii de lucru tip 1800 ", defalcata pe 2 loturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr.1: Laptop tip 1800, cantitatea minima 1 buc., cantitate maxima 100 buc.
Lot nr.2: Statie de lucru tip 1800, cantitate minima 1 buc., cantitate maxima 100 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 900 si 290, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei de participare se depune pentru fiecare lot astfel: Lotul nr. 1 ? 2.900lei, cuantumul ce se retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de 1.450lei.Lotul nr. 2 ? 2.900lei, cuantumul ce se retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de 1.450lei.Forma de constituire: Garantia de participare se depune in lei, in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1), (2) si (3) din HG nr. 925/2006;nu se accepta file CEC si nici depunerea sumelor la caseria autoritatii contractante. In cazul viramentului bancar sumele se vor depune in contul autoritatii contractante RO41TREZ7005005XXX003791 deschis la D.T.C.P.M.B.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru termenul limita de primire a ofertelor, in original la sediul autoritatii contractante (aceasta se scaneaza si se depune/incarca si in SEAP).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, astfel cum a fost solicitat in documentatia de atribuire, vor fi respinse. Retinerea garantiei de participare se face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice inclusiv art. 278 indice 1 din OUG 34/2006. (model orientativ Formular nr.9) Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%, din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.Forma de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 90 aliniatul 1 si 2 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin virament bancar in contul autoritatii contractante (acelasi ca la garantia de participare).Garantia de buna executie se va constitui in termen de 5 zile de la semnarea contractului subsecvent. Modul de restituire a garantiei de buna executie conform prevederilor legale si clauzelor contractuale.(model orientativ Formular nr.14).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform prevederilor art.44 din OUG nr.34/2006(model orientativ ? Formular nr.18)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
H.G. nr.445/2003 art.10. Pentru a putea incheia un contract de achizitii cu MApN, furnizorul trebuie sa obtina codul NATOde agent economic.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorCerinta nr.1- Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? .
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare formularul nr. 3)
In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii.
Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare formularul nr. 4)
Daca este cazul, formularul se va completa si de ofertantul asociat/subcontractant/tertul sustinator.
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea precedurii de atribuire: Gl.bg. CERACEANU Ion (comandant), Col.dr. CIOBANU Ionel (loctiitor), Col. GAVRILOAIA Valentina (contabil sef), Col.BALASESCU Sorin Silviu (sef sectie Comunicatii si Informatica), Lt.col.ing. TIBULIAC Dan (sef birou IT), Lt.ing RUSTI Mihai, Mr. CEAUSU Ionel (persoana responsabila cu aplicarea procedurii de atribuire).
Cerinta nr. 3- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (eligibilitate)
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitaticriminale.
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare formularul nr. 5)
In cazul sustinerii de catre un tert, formularul se va completa si de tertul sustinator.
Nota:
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Cerinta nr. 4- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare formularul nr. 6)
In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii. In cazul sustinerii de catre un tert, formularul se va completa si de tertul sustinator care nu trebuie sa se afle in situatia care detemina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181, lit. a, c indice 1 si d din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota:
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Cerinta nr. 5- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 46 din O.U.G. nr. 34/2006
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare formularul nr. 7)
In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii.Nota:
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Cerinta nr. 6 - Fisa de informatii generaleModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare formularul nr. 8)
Vor fi exclusi din procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 sau 69 indice 1 precum si cei ce nu respecta prevederile art. 46 din O.U.G. 34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Toate documentele se vor introduce la rubrica creata de aplicatia Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP) pentru documentele de calificare, intr-un fisier, denumit documente de calificare, potrivit procedurilor stabilite prin Normele de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice din O.U.G. 34/2006 aprobate cu HG 1660 din 22 noiembrie 2006, cu modificarile si completarile ulterioare precum si a procedurilor stabilite de operatorul SEAP. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1 ? Dovedirea inregistrarii ca persoana juridicaPentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca:
- ofertantul are domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora necesar desfasurarii activitatii ofertate;
- ca nu sunt inscrise mentiuni conform art. 21 lit. e)-h) din Legea nr. 26/1990, republicata, privind registrul Comertului;
-asociatii majoritari si/sau importanti (care detin 30% din actiuni), si administratorul/administratorii societatii, componenta consiliului de administratie/organului de conducere sau supervizare, actionarii majoritari (care detin 30% din actiuni), in vederea verificarii aspectelor declarate in documentele referitoare la conflictul de interese.
In cazul asocierilor se vor depune de catre fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru persoanele juridice straine
Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Pentru persoane fiziceModalitatea de indeplinire: Autorizatia de functionare.Documentul trebuie sa fie in termen de valabilitate.
Documentul se va introducere la rubrica creata de aplicatia SEAP pentru documentele de calificare, in fisierul documente de calificare, potrivit procedurilor stabilite prin Normele de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice din O.U.G. 34/2006 aprobate cu HG 1660 din 22 noiembrie 2006, cu modificarile si completarile ulterioare precum si a procedurilor stabilite de operatorul SEAP.
Cerinta nr. 2 ? Certificat de alocare a codului de agent economic NATO
Modalitatea de indeplinire: Certificat de alocare a codului de agent economic NATO (NCAGE) sau in cazul in care nu detine se completeaza Declaratia privind angajamentul de obtinere a codului de agent economic conform formularului nr.15. Pana la semnarea contractului subsecvent furnizorul trebuie sa obtina codul de agent economic NATO (NCAGE), acordat de catre Biroul National de Codificare. In temeiulart.10 din H.G. nr.445/2003, pentru a putea incheia un contract de achizitii cu MApN, furnizorul trebuie sa obtina codul NATO de agent economic.
Nota 1:
In cazul in care un grup de operatori economici (OE) depune oferta comuna, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare) se demonstreaza pentru fiecare OE in parte, membru al grupului. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertiisustinator/sustinatori.Nota 2:
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta (AC) va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata.
Nota 3:
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui OE sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
Documentul se va introducere la rubrica creata de aplicatia SEAP pentru documentele de calificare, in fisierul documente de calificare, potrivit procedurilor stabilite prin Normele de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice din O.U.G. 34/2006 aprobate cu HG 1660 din 22 noiembrie 2006, cu modificarile si completarile ulterioare precum si a procedurilor stabilite de operatorul SEAP.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE A OFERTELOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
A.In sit. in care OF sunt IMM-uri, in baza art. 16, alin.2 din Legea 346/2004, beneficiaza de reduceri cu 50% pentru crit. legate de garantia de participare si garantia de buna executie - numai daca au completat formularul nr.10.B.Pt. demonstrarea indepln. crit. de calif. si selectie OF are dreptul de a prezenta initial doar o decl. pe proprie raspundere (form.nr.19, cf. art. 11, alin.4 din HG 925/2006).C.Eventualele obiectiuni la clauzele contractuale obligatorii, respectiv modificari ale acestora sau adaugarea unor clauze noi, vor fi formulate in scris in termenul prevazut pentru solicitari de clarificari-sect I.1) pt. resp. princip. transp. si trat.egal.Daca OF propune clauze noi sau modifica clauze, iar acestea sunt dezv. pt. AC, aceasta isi rezerva dreptul de a le respinge si de a posta raspunsul pe SEAP.D.OF vor urmari pana la comunicarea rezultatului procedurii de atribuire daca au fost postate solicitari de clarificari de AC, in cadrul directorului ?Intrebari?. E. Documentele atasate ca raspunsuri ale OF vor respecta art. 61 alin. (3) din OUG 34/2006. F. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, AC va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in cadrul directorului ?Intrebari?, in vederea incarcarii electronice de catre OF respectivi, de documente care contin noi preturi.In cazul in care OF clasati pe locul 2 si/sau 3 au preturi egale, modalitatea de departajare se va face prin reofertarea pretului, dar OF nu pot imbunatatii pretul decat pana la nivelul pretului ofertat de OF clasat pe locul anterior (ex: OF cls. pe loc nr.3 au pret. egale, el. reofert. il va face PRETUL, care nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de ofertantul clasat pe locul anterior, respectiv pe locul 2 in clasament). H. Pentru desc. fis. semn. cu semn. electr. este necesara inst. unui soft, respectiv shellSAFE Verify, de pe pag. de internetwww.certsign.ro /certsign/resurse/download.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim in conditiileart. 256 indice 2 din O.U.G. 34/2006.Contestatiile se vor notifica autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Apararii Nationale - Unitatea militara 02415 Bucuresti/Consilier juridic
Adresa postala: str. Drumul Taberei, nr. 7 ? 9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Tel. +40 213195959-266, Email: [email protected], Fax: +40 213195708
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2012 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer