Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE « Echipamente de laborator », «Lucrari de instalare de camere curate», «Mobilier de laborator» - necesare dotarii ?DEPARTAMENTULUI DE MEDICINA MATERNO FETALA?


Anunt de participare numarul 140405/14.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC NICOLAE MALAXA
Adresa postala: SOS.VERGULUI, NR.12, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022441, Romania, Punct(e) de contact: Ref.Velicu Camelia, Tel. +40 212554935, Email: [email protected], Fax: +40 0212555275, Adresa internet (URL): www.spitalmalaxa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE FURNIZARE « Echipamente de laborator », «Lucrari de instalare de camere curate», «Mobilier de laborator» - necesare dotarii ?DEPARTAMENTULUI DE MEDICINA MATERNO FETALA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spital Clinic Nicolae Malaxa , sos.Vergului nr.12, sector 2, Bucuresti, Magazia Centrala, Parter.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 9, 193, 536.42RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: cantitate minima 1 ; cantitate maxima 2; 1 contract subsecvent ; valoarea estimata fara TVA: 9193536.42 RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZAREde« Echipamente de laborator », «Lucrari de instalare de camere curate», «Mobilier de laborator» - necesare dotarii ?DEPARTAMENTULUI DE MEDICINA MATERNO FETALA?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38000000-5 - Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
39180000-7-Mobilier de laborator (Rev.2)
45214631-2-Lucrari de instalare de camere curate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 9, 193, 536.42RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 91.935 lei Perioada de valabilitate: va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Mod de constituire: Forma de constituire a garantiei de participare: se poate constitui printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau ordin de plata confirmat de banca, in contul autoritatii contractante (RO41TREZ7025006XXX011086) deschis la Trezoreria sector 2, iar in cazul scrisorii de garantie bancara se precizeaza completarea conform formularului A. Se poate constitui si printr-un instrument de garantare ce poate fi emis de o societate de asigurari, instrument de garantare irevocabil, care va fi prezentat in original, va avea perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art..87 alin.1 din HG 925/2006, conform dispozitilor art. 86 alin.3 din HG 925/2006. In cazul de fata se poate depunere si in numerar la casieria autoritatii contractante, SOS.VERGULUI, NR.12, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti. In cazul in care, contestatia depusa la CNSC este respinsa, se va retine din garantia de participare, conf. Art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006, suma de 9396 lei. Nota: Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346 / 2004), beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare si pentru garantia de buna executie din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta, atrage dupa sine respingerea ofertei. Cuantum: 5% din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire: - scrisoare de garantie bancara prezentata la incheierea contractului ; - Instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata cont (RO41TREZ7025006XXX011086deschis la trezoreria sector 2 )
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ministerul Sanatatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind conflictul de interese pentruofertanti /candidati/ofertanti asociati/ subcontractanti conformart. 69^1; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Declaratie privind calitatea de participant la procedura .Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69 din OUG nr. 34/2006 , se vor nominaliza toate persoanele cu fucntie de decizie din cadrul autoritatii contractante: SECUREANU FLORIN ADRIAN - MANAGER GENERAL SPITAL, BELDIMAN IRINA TEODORA- DIRECTOR MEDICAL SPITAL, PREDA MARGARETA- DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL, STOICA PAUL - DIRECTOR ADMINISTRATIV, Certificat constatator; Autorizatia de functionare emisa de Ministerul Sanatatii; Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii
cerintelor mentionate- Bilantul contabil pentru anul 2011;
- Fisa de informatii generale ;
- Cifra de afaceri pe ultimii trei ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea declaratiei privind principalele livrari de produse. Formularul 10 cu anexa.
Obligatii contractual fata de alti beneficiari daca exista;
Recomandari din partea altor beneficiari ;Produsele trebuie sa poarte marca CE .
Ofertantul va depune cel putin o recomandare din partea clientilor pentru obiectul supus achizitiei Declaratii de conformitate cu cerintele Directivelor europene in domeniul obiectului achizitiei , in copie semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul
Certificat de conformitate ISO 9001 sau echivalent .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2012 12:00
Locul: Spital Clinic Nicolae Malaxa, sos.Vergului nr.12, sector 2, Bucuresti , etaj 1 , Sala Raport.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
conform art.33 alin.2 din HG nr. 925 / 2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca exista oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicitareofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile de la data zilei urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spital Clinic Nicolae MALAXA Serviciul Juridic
Adresa postala: sos.Vergului nr.12 , sector 2 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022441, Romania, Tel. +40 212554935, Email: [email protected], Fax: +40 212555275, Adresa internet (URL): www.spitalmalaxa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2012 11:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer