Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord Cadru de furnizare ? Materiale Sanitare relicitate 6?


Anunt de participare numarul 133091/16.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala: PRAHOVEI NR. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU-CRISTIAN RUSU, Tel. +40 261-727259, In atentia: ec.Radu Romana, Email: [email protected], Fax: +40 261-727259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital judetean de urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord Cadru de furnizare ? Materiale Sanitare relicitate 6?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: spital judetean de urgenta Satu Mare, la Magazia situata la subsolul spitalului
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 246, 531.6 si 333, 184.68RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite (daca se cunosc): Valoarea maxima a unui contract subsecvent este de 111061.56 lei, dar precizam ca nu putem sti data exacta in care se va primi fila de buget prevazuta pentru aceste produse , iar cantitatile prevazute sunt etimative, ele se pot diminua sau majora in functie de necesitatiile si resursele financiare ale autoritatii con
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
diverse materiale sanitare relicitate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24322500-2 - Alcool (Rev.2)
24931230-0-Developatoare pentru radiologie (Rev.2)
24931240-3-Fixatori pentru radiologie (Rev.2)
33141411-4-Scalpele si lame (Rev.2)
33141600-6-Recipiente si pungi de recoltare, drenaj si truse (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot1;alcool sanitar;cantit min.=16488;cant.max=21924;val.min=161582.4;val.max.=214855.2;lot 2.Filme radiologice 35/35 *100 (Tip Kodak pe suport albastru): cantit.min.=36;cant.max=72;val.min=9720;val.max.=19440;lot 3.lame dermatomsterile 75 mm: cantit min.=36;cant.max=72;val.min=11520.4;val.max=23040;lot.4.lame de bisturiu nr.18: cantit min.=3600;cant.max=5400;val.min=648.4;val.max=972;lot.5: solutie pentru developare manuala filme radiologice: cantit min.=180;cant.max=360;val.min=23404;val.max=4680;lot6.solutie pentru fixare manuala filme radiologice: cantit min.=180;cant.max=360;val.min=1728;val.max=3456;lot.7: cilindri colectori de urina: cantit min.=72;cant.max=108;val.min=599.76;val.max=899.64;lot8.punga pt.alim.prin sonda nazo gastrica: cantit min.=288;cant.max=324;val.min=535.68;val.max=602.64;lot.9: filtru antibacterian pt.aspirator portabil ACCUVAC: cantit min.=1080;cant.max=1188;val.min=41040;val.max=45144;lot10.tub protectie sonda temperatura M4823A: cantit min.=18000;cant.max=19800;val.min=9180;val.max=10098;lot.11: hartie EKG tip EDAN: cantit min.=180;cant.max=216;val.min=4500;val.max=5400;lot12.hartie EKG tip EDANSE 600: cantit min.=36;cant.max=72;val.min=900;val.max=1800;lot13.hartie EKG tip FUKUDA DENSHI Fcp7101: cantit min.=144;cant.max=180;val.min=2237.76;val.max=2797.20
Valoarea estimata fara TVA: intre 246, 531.6 si 333, 184.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: lot 1:4200 lei; lot 2:388 lei ; lot 3:460 lei ;lot 4:19 lei ; lot 5:93lei; lot 6:69 l;ei ; lot 7:17 lei ; lot 8:12 lei ;lot 9:902 lei ; lot 10 :201 lei ;lot 11:107 lei ;lot 12:35 lei;lot 13 :55 lei;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei;Forma de constituire a garantiei de participare: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari conform Formularului .10 din Sectiunea III;ordin de plata vizat de catre banca emitenta , in contul de garantii RO83TREZ5465006XXX007586 ;sau prin numerar la casieria autoritatii contractante . Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent, fara T.V.A. ;Se constituieprinInstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform Formular 6 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, in contul de garantii RO83TREZ5465006XXX007586 sau prin numerar la casieria autoritatii contractante, cuo durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului.Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346/2009 republicata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la bugetul de stat pentru UPU, buget de laCasa de Asigurari Satu Mare pentru spital .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea(declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, in original);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. ? in original);Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare( Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate Referitor la declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006. Referitor la declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006, precizam capersoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante - in sensul articolului mentionat - sunt: Manager Marc Ioan Adrian, Director Medical Dr. Rusu Cristian Bogdan , Director de Ingrijiri Ec.Opris Gabriela , Director financiar-contabil Ec. Beseni Rodica si Sef Serviciu Achizitii Ec.Radu Romana.);Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 11 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original);Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(Ofertantul va completa si prezenta Formularul 12 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original); Certificat constatator emis de ORC (sau de ONRC , dupa caz)Se va prezenta Certificat constatator emis de ORC (sau de ONRC , dupa caz) legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de primire a ofertelor a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.
Autoritatea contractanta vasolicita ofertantului castigator sa depuna acest document , in original sau copie legalizata , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii ( in cazul in care acest documenta fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul).
Persoanele fizice vor prezenta Autorizatia de functionare PF -in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii de conformitate (CE) sau autorizatii
Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii
Mostre
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
18564/09.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2012 10:00
Locul: Spital Judetean de Urgenta Satu Mare, str.Prahova nr.1, etj. II, Sala de sedinte a Serviciului de Achiz
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
aceasta documentatie este refacuta dura documentatia respinsa nr 9404 /05.01.2012
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenulde exercitare a cailor de ataceste de 5 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act emis de autoritatea contractanta , pecarecontestatarulil considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: str.Prahova nr.1, etaj II, Localitatea: Satu mare, Cod postal: 440192, Romania, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spital.xhost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2012 08:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer