Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE PIESE AUTO PENTRU AUTOBUZE MARCA BREDAMENARINI


Anunt de participare (utilitati) numarul 138585/03.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT CRAIOVA
Adresa postala: Strada Calea Severinului nr.23, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Punct(e) de contact: IULIANA IOVAN, Tel. +40 251485856/ +40 251506076/+40 251485041, Email: [email protected], Fax: +40 251506077/ +40 251485041, Adresa internet (URL): www.rat-craiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACORD CADRU DE FURNIZAREPIESE AUTO PENTRU AUTOBUZE MARCA BREDAMENARINI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Craiova, Calea Severinului nr.23, cod 200769, judetul Dolj, Romania
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 164, 879.25 si 370, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecventse atribuie pe perioada: data semnarii acordului cadru (primul contract subsecvent) ? 31.12.2012urmand ca in functie de necesitati, autoritatea contractanta sa stabileasca perioada de atribuire a celorlalte contracte subsecvente acordului cadru , solicitandu-se completarea ofertei privind cantitatile de produse, conform acestor necesitati.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU DE FURNIZARE PIESEAUTO PENTRU AUTOBUZE MARCA BREDAMENARINI, CONFORM DESCRIERII SI CANTITATILOR MENTIONATE IN ANEXELE LACAIETUL DE SARCINI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a) Cantitatea estimata minima si maxima care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord- cadru : conform cantitatilor precizate inANEXA 1la caietul de sarcini .Cantitatea estimata minima si maxima care ar putea obiectul unui contract subsecvent : conform cantitatilor precizate in caietul de sarcini ? ANEXA 2.
Valoarea estimata fara TVA: intre 164, 879.25 si 370, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum GP =7, 030.00RON.Perioadaminima de valabilitateGP :120 zile de la data limita de primire aofertelor.Modulde constituire GP - in conf. cu prevederile art. 86 alin (1)din HG nr.925/2006 , (Form nr. 8, Cont IBAN RO97 BRDE 170S V03929721700 , deschis la banca BRD -GSG ? Craiova).GP se retinein conf. cu prev. art 87 din HG nr.925/2006 si art 278^1din OUG nr. 34/2006 .Echivalenta GP depusain euro seface la cursul BNR din dara anterioaradatei limitade depunere aofertelorcu 5 zile. G B exec. este de 10 % din valoarea fiecaruicontractde furnizare fara TVA. Modul de constituire GB exe.-in conf cu prev. art. 89 alin (2)din HG nr.925/2006( Form.nr. 12). Formade constituireconformprev. art 90 alin (1)-(3)din HG nr. 925/2006 modif.prinHG 1045/2011 .GB exec va fi retinuta /restituitain cond. la art 91 si art.92 din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Orice persoana juridica, romana sau straina, are dreptul de a participa la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Documentele solicitate care reprezinta cerinte de calificaretrebuiesc indeplinite de fiecare ofertant in parte. In situatia in care ofertantului ii lipsesc unele dintre documentele solicitate sau ofertantul depune initial o declaratie pe propria raspundereconform art. 11 (4) din HG nr. 925/2006 , autoritatea contractanta are dreptul de a solicita clarificari si dupa cazcompletari ale documentelor prezentate de ofertanti, ofertantiiavand obilgatiasa prezinte/completeze documentele lipsa- dupa caz , atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sensin termenulprevazut in respectiva solicitare cu respectarea prevederilor art 11 (5) din HG nr. 925/2006.In cazul asocierii mai multor persoane juridice sau fizice, cerintele privind situatia personala si inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare asociat in parte, iar celelalte cerinte privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.In situatia in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionalainvocand si sustinerea acordata in conformitate cu prevederile art 186 (1) sau art 190 (2)din OUG nr. 34/2006 , persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia cere determina excluderea din procedura de atribuire , conform prevederilor art 180 si ale art 181 lit a), c^1), si d) din OUG nr. 34/2006.Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr. 1
Declaratie pe propria raspunderecompletata in conformitatea cu prevederile art.180 din OUG nr.34/2006-Formularul nr 1 (Declaratie privind eligibilitatea) ;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.
Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006- Formularul nr.2
Certificate de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor de plata bugetare aferente bugetului de stat, bugetul asigurarilorsociale(eliberat de ANAF)si bugetullocal (eliberat de Primarie), in original saucopie lizibila- dupa caz , semnate si stampilae pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal, certificate care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara cele in care se depune oferta si din care sa rezulte ca nu exista datori scadente in luna anterioara cele in care se depune oferta.Obligatiile de plata a impozitelor taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, daca sunt aprobate de catre organele competente in domeniu.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind calitatea de participant la procedura .
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr.3
Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formularul nr. 3Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundereprin care se certificafaptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr. 4
Certificat de participare la procedura conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010( Declaratie pe propria raspundereprin care se certificafaptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta)- Formularuluinr.4 .
Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul/ofertantii nu se afla in una din situatiileart.69^1 din OUG nr.34/2006
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr.5
Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul/ofertantii nu se afla in una din situatiileart.69^1 din OUG nr.34/2006 -Formularuluinr.5 .Persoanele care detin functii de decizie, aproba /semneazadocumente emise in legatura sau pentru procedura de artibuire, in cadrul autoritatii contractante sunt :
Alin Mihaita Goga - Director General
Ec. Teodorescu Marian- Director Economic
Ing. Sutru Nastase- Director Tehnic
Ing. Drinceanu Nicolae-Director ExploatareIng. Dumitrescu Paul- SefBirou TehnicC.J. Tica Cristiana -Consilier Juridic
Ing. Iovan Iuliana ? Sef Comp. Achizitii Publice
Ec. Corici Valentina ? Sef Birou Contabilitate
Ec. Stefan Veronica ? Sef Birou Financiar
Ing. BuzilaMariu/ Stanciu Eugen?Sef SectieAuto .
Ec. Marta Gabriela ? Economist Birou ContabilitateFormularul va fi depus si de catre subcontractant , tertul susutinator ( cf ordinului ANRMAP nr. 170/2012)- dupa caz. Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentelein original/copie legalizata.
Cerinta nr. 1Certificat constatator ORC
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului comertului/echivalentin original /copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului .
Pentru persoanele juridice/fizice straine ?documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestareori apartenentadin punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana- traducere autorizata si legalizata. Ofertantul clasat pe primul loc , va prezenta certificatul pentru conformitate, in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Ultimul bilant contabil / extras de bilant, vizat si inregistrat de organele competente, copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal .
Cerinta nr. 2
Declaratie privindmedia cifrei de afaceri globalepe ultimi 3 ani- calculatiprin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind experienta similaraDeclaratie privind listaprincipalelor livrari de produse similare , efectuate in ultimii trei(3) ani - calculatiprin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Declaratia vainsotita de maxim3 documente/ contracte/ procese verbale de receptie aferente livrarilor precizate in lista
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Obiectulprocesului repetitiv este: pretul total fara TVA pentru cantitatea maxima de produse din anexa caietului de sarcini . In cursul LE vor fi puse la dispozitie urmatoarele informatii : Nr.runde :1 (una ) zi (24ore) ; LE poate fi opritadaca ofertantul nu a imbunatatit oferta. Ofertantulnu poate vedea of. cea mai buna ; LE nu se prelungesteautomat in cazul modif.clasamentului ;Ofertantul nu poate vedea nr. de participanti . Au dreptul sa participala LE op.ec. inreg. in SEAP conform H.G. nr.1660/2006 . Refuzul unui op.ec de a se inreg.in SEAP, in scopul particip.la LE este asimilat cu retragerea ofertei, inacest sens fiind aplicabile prevederile art. 87 alin.(1) lit. a.din HG 925/2006
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale ofertantului care vor prezenta documente doveditoare in acest sens
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine din SEAP/de la sediul autoritatii contractante/e-mail in urma transmniterii unei solicitari in scris in acest sens.Solicitarea de clarificari si raspunsul la solicitarile de clarificari se fac in limba romana.Documentele de calificare, inclusiv documentele eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul/ofertantii sunt rezidenti, vor fi prezentate in original si traducere autorizata in limba romana.In cazul in care dupa finalizarea rundei de licitatie electronica, cel mai mic pret a fost oferit de doi sau mai multi ofertanti, autoritatea contractanta va solicita acestora o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Procedeul se va repeta pana la identificarea ofertei cu pretul cel mai scazutAutoritatea contractantementioneze faptul ca pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006 - 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimetul Juridic-Regia Autonoma de Transport
Adresa postala: Str. Calea Severinului nr.23, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200679, Romania, Tel. +40 251485041, Fax: +40 251506077
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2012 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer