Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare utilaje pentru prelucrare, refrigerare si congelare alimente
Anunt de participare numarul 126165/19.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Adresa postala: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR, 7B, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN RADUSLAV, Tel. 0213195858, INT. 3163, Email: [email protected], Fax: 0213101565, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizareutilaje pentru prelucrare, refrigerare si congelare alimente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti si sediile unitatilor militare beneficiare de pe teritoriul Romaniei, specificate in Caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 26 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 304, 114.05EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contract subsecvent 2011-valoare maxima estimata 672940.34 euro; Contract subsecvent 2012-valoare valoare maxima estimata 604317.49 euro; Contract subsecvent 2013-valoare valoare maxima estimata 26856.22 euro
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de estimativ minim 17/maxim 905 cpl. utilaje pentru prelucrare, refrigerare si congelare alimente pentru 40 beneficiari, conform documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39314000-6 - Echipament de bucatarie industriala (Rev.2)
39312100-3-Dispozitive de taiat carnea (Rev.2)
42214110-3-Gratare (Rev.2)
42215000-6-Utilaje pentru prepararea sau fabricarea industriala a alimentelor sau a bauturilor (Rev.2)
42513000-5-Echipamente de refrigerare si de congelare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimativ minim 17/maxim 905 cpl. utilaje pentru prelucrare, refrigerare si congelare alimente, conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 304, 114.05EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.10.2011 pana la 10.12.2013
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 55.700, 00 lei sau partial coresp. lotului ofertat conform anexei B a prezentului anunt. Garantie de buna executie: 5 % din val. fara TVA a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din alte fonduri(venituri proprii), iar plata se face in lei cu ordin de plata emis de persoana achizitoare prin Trezoreria Statului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de participare cu oferta independenta.
2. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006).3. Declaratie privind informatiile generale.
4. Certificat de cazier fiscal.
5. Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.
6. Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice.
7. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.
8. Certificatul de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani si confirmarea acestora.
2. Sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul SR-EN-ISO-9001:2008 sau echivalent, pentru comercializarea produselor ofertate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Minim 1.929.000, 00 lei sau partial, corespunzator lotului/loturilot ofertat(e), conf. ANEXA B si documentatiei de atribuire.2. Documente emise de organisme acreditate, care atesta ca este implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria SR-EN-ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru comercializarea produselor ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-obiectul lic. el.: pretul unitar;
-participa ofertanti inregistrati in SEAP;
-initiere: 3 zile de la comunicare;
-numarul de runde organizate: 2 cu pauza 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.10.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2011 11:00
Locul: Sediul U.M.02574 Bucuresti-Str. Drumul Taberei nr. 7B, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor sunt cele imputernicite prin documente legale emise de operatorii economici ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 02574 - Sectia Juridica si DIU
Adresa postala: Str. Drumul Taberei nr. 7B, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Tel. 021319.58.58 int 2508, Fax: 021 310.15.65
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2011 09:09