Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD-CADRU DE FURNIZARE A 4 LOTURI DE "Switch-uri"


Anunt de participare numarul 132731/24.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea militara 02415 Bucuresti
Adresa postala: str. Drumul Taberei, nr. 7 ? 9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: Ionel CEAUSU, Tel. +40 213195959-266, In atentia: biroului achizitii echipamente, sisteme si lucrari, Email: [email protected], Fax: +40 21319508, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD-CADRU DE FURNIZARE A 4 LOTURI DE "Switch-uri"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, str. Floare de colt, nr.1, sector 5
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 358, 870.96 si 1, 552, 419.36RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi atribuite in perioada de valabilitate a a acordului cadru.Se vor incheia contracte subsecvente in functie de necesitati, posibilitatile de plata si reglementari legale in domeniu, in principiu cate unul pe an bugetar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii de atribuire il reprezinta atribuirea acordului/acordurilor cadru in vederea incheierii de contracte subsecvente pentru achizitionarea de switch-uri, defalcata pe 4 loturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32423000-4 - Noduri de retea (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr.1: Switch Campus, cantitate minima 1 buc., cantitate maxima 2 buc.
Lot nr.2: Switch 24 porturi FO, cantitate minima 1 buc., cantitate maxima 15 buc.
Lot nr.3: Switch 24 porturi UTP, cantitate minima 1 buc., cantitate maxima 20 buc.
Lot nr.4: Switch 24 porturi PoE, cantitate minima 1 buc., cantitate maxima 20 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 358, 870.96 si 1, 552, 419.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei de participare se depune pentru fiecare lot astfel: Lotul nr. 1 - 8.770 lei, cuantumul ce se retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de 4.385 lei. Lotul nr. 2 - 8.648 lei, cuantumul ce se retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de 4.324 lei. Lotul nr. 3 - 1.935 lei, cuantumul ce se retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de 967.50 lei. Lotul nr. 4 - 6.128 lei, cuantumul ce se retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de 3.064 lei. Pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004 obligatoriu insotita de dovada calitatii de IMM -formularul nr. 9.Acesta se depune scanat in SEAP la sectiunea documete de calificare.Mod de constituire: prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO41TREZ7005005XXX003791 deschis la D.T.C.P.M.B sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Perioada de valabilitate 60 de zile de la data depunerii ofertelor(nu se numara ziua depunerii ofertelor). Garantia de buna executie se constituie in lei. Cuantumul acesteia va fi de 10% (pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%), din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 90 aliniatul 1 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin virament bancar in contul autoritatii contractante (acelasi ca la garantiade participare).Garantia de buna executie se va constituii in termen de 5 zile de la semnarea contractului subsecvent.Modul de restituire a garantiei de buna executie conform prevederilor legale si clauzelor contractuale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
H.G. nr.445/2003 art.10.Pentru a putea incheia un contract de achizitii cu MApN, furnizorul trebuie sa obtina codul NATO de agent economic.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1-Participarea la procedura de atribuire cu oferta independenta
Ofertantul trebuie sa declare pe propria raspundere ca participa la procedura de atribuire cu oferta independenta, astfel cum este definita aceasta situatie in Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010.
1.Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului " Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ", completat in conformitate cu modelul formularului nr. 3 din anexa formulare(modele formulare).
Formularul se va completa de ofertant. In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii.
Cerinta nr.2-Neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. nr. 34/2006
2.Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului " Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. nr. 34/2006", completat in conformitate cu modelul formularului nr. 4 din anexa formulare.
Formularul se va completa de ofertant/ofertantul asociat/subcontractant/Tertul sustinator.
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea precedurii de atribuire: Gl.bg. CERACEANU Ion (comandant), Col.dr. CIOBANU Ionel (loctiitor), Col. GAVRILOAIA Valentina (contabil sef), Col.BALASESCU Sorin Silviu (sef sectie Comunicatii si Informatica), Mr. CEAUSU Ionel (persoana responsabila cu aplicarea procedurii de atribuire).
Cerinta nr. 3-Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (eligibilitate)
3.Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului "DECLARATIE privind eligibilitatea", completat in conformitate cu modelul formularului nr. 5a din anexa formulare.
Formularul se va completa de ofertant. In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii. In cazul sustinerii de catre un tert, formularul se va completa si de tertul sustinator.
Nota:
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Cerinta nr. 4-Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
4.Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului "Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006", completat in conformitate cu modelul formularului nr. 5b din anexa formulare.Formularul se va completa de ofertant. In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii. In cazul sustinerii de catre un tert, formularul se va completa si de tertul sustinator.
Nota:
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Cerinta nr. 5-Neincadrarea in prevederile art. 46 din O.U.G. nr. 34/2006
5.Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului "Declaratie privind calitatea de participant la procedura", completat in conformitate cu modelul formularului nr.5.1 din anexa formulare.
Formularul se va completa de ofertant. In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii.Nota:
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Cerinta nr. 6 - Punerea la dispozitia autoritatii contractante a informatiilor generale solicitate
6.Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului " Fisa de informatii generale", completat in conformitate cu modelul formularului nr. 5.2 din anexa formulare.Formularul se va completa de ofertant.
Netransmiterea informatiilor solicitate determina excluderea de la procedura de atribuire. Cerinta nr. 1-Dovedirea inregistrarii ca persoana juridica/fizica romana si ca au in obiectul de activitate producerea/comercializarea produselor de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire 1.Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in SEAP, a Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), din care sa rezulte ca: -documentul a fost emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor;
-ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire;
-ca nu sunt inscrise mentiuni conform art. 21 lit. e)-h) din Legea nr. 26/1990, republicata, privind registrul Comertului; -Asociatii majoritari si/sau importanti (care detin 30% din actiuni), si administratorul/administratorii societatii, componenta consiliului de administratie/organului de conducere sau supervizare, actionarii majoritari (care detin 30% din actiuni), in vederea verificarii aspectelor declarate in documentele referitoare la conflictul de interese.
In cazul asocierilor se vor depune de catre fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza. Obiectul contractului (sau a partii de contract in cazul asocierilor) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
In cazul in care ofertantul este persoana juridica/fizica straina, prezentarea in format electronic (scanare dupa documentele originale), in SEAP, de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Nota 1:
Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.Nota 2:
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.03.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire numarul 5699.Ofertantul posteaza pe SEAP odata cu oferta copia dupa certificatul de alocare a codului de agent economic NATO (NCAGE) sau in cazul in care nu detine, completeaza declaratia privind angajamentul de obtinere a codului de agent economic conform formularului nr.15.Pana la semnarea contractului subsecvent furnizorul trebuie sa obtina codul de agent economic NATO (NCAGE), acordat de catre Biroul National de Codificare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform. art. 256^2 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Contestatiile se vor notifica autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic / autoritatea contractanta
Adresa postala: str. Drumul taberei nr.7-9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061652, Romania, Tel. +40 213195959, Email: [email protected], Fax: +40 213195708
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2012 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer