Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD-CADRU DE FURNIZARE A 7 LOTURI DE " STATII DE LUCRU SI LAPTOPURI ", cod CPV 30214000-2 si 30213100-6


Anunt de participare numarul 144933/16.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea militara 02415 Bucuresti
Adresa postala: str. Drumul Taberei, nr. 7 ? 9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: Ionel CEAUSU, Tel. +40 213195959/266, In atentia: Biroului achizitii echipamente, sisteme si lucrari, Email: [email protected], Fax: +40 213195708, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Se acceseaza de pe SEAP -www.e-licitatie.ro
Adresa postala: str. Drumul Taberei, nr. 7 ? 9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: Ionel CEAUSU, Tel. +40 213195959-266, In atentia: Biroului achizitii echipamente, sisteme si lucrari, Email: [email protected], Fax: +40 213195708, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Ofertele se transmit in SEAP-www.e-licitatie.ro.
Adresa postala: str. Drumul Taberei, nr. 7 ? 9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: Ionel CEAUSU, Tel. +40 213195959/266, In atentia: Biroului achizitii echipamente, sisteme si lucrari, Email: [email protected], Fax: +40 213195708, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD-CADRU DE FURNIZARE A 7 LOTURIDE " STATII DE LUCRU SI LAPTOPURI ", cod CPV 30214000-2 si30213100-6
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, str. Floare de colt, nr.1, sector 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 254, 538.71 si 4, 660, 816.13RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi atribuite in perioada de valabilitate a acordului cadru. Se vor incheia contracte subsecvente in functie de necesitati, posibilitatile de plata si reglementari legale in domeniu, in principiu cate unul pe an bugetar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii de atribuire il reprezinta atribuirea acordului/acordurilor cadru in vederea incheierii de contracte subsecvente pentru achizitionarea de " STATII DE LUCRU SI LAPTOPURI ", defalcata pe 7 loturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30214000-2 - Puncte de lucru (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr.1: Laptop tip 1, cantitatea minima 12 cpl., cantitate maxima 302 cpl.;
Lot nr.2: Laptop tip 2, cantitatea minima 6 cpl., cantitate maxima 22 cpl.;
Lot nr.3: Statie de lucru tip 1, cantitate minima 45 cpl., cantitate maxima 1.250 cpl.;
Lot nr.4: Statie de lucru tip 2, cantitate minima 30 cpl., cantitate maxima 163 cpl.;
Lot nr.5: Statie de lucru tip 3, cantitate minima 6 cpl., cantitate maxima 85 cpl.;
Lot nr.6: Statie de lucru tip E3P4000, cantitate minima 2 cpl., cantitate maxima 78 cpl.;
Lot nr.7: Statie de lucru tip E3, cantitate minima 1 cpl., cantitate maxima 7 cpl.;
Cantitatile mai sus mentionate pentru fiecare lot in parte ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru. Cantitatile estimate minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru sunt descrise in Anexa B-Informatii privind loturile atasata in Fisa de date a achizitiei (FDA).
Valoarea estimata fara TVA: intre 254, 538.71 si 4, 660, 816.13RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP se depune pentru fiecare lot vezi-Anexei B. GP se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din HG nr.925/2006.GP poate fi const.si in alta moneda decat lei, la un curs de conversie afisat de BNR, la data publicarii AP in SEAP.Perioada de valabilitate a GP: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Daca GP se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari(Formularul 3) sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art.86 alin.(2)?(4)din H.G.nr.925/2006.Daca GP se constituie prin OP, transf. va fi efect. in contul RO41TREZ7005005XXX003791 al AC, deschis la D.T.C.P.M.B., confirmat de banca.Dovada constituirii garantiei/instrumentului de garantare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru termenul limita de primire a ofertelor. Aceasta sescaneaza si se incarca in SEAP cu semnatura electronica.GP constituita printr-un instrument de garantare emis de o institutie bancara sau de de o societate de asigurari trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru termenul limita de primire a ofertelor si in original la sediul AC.GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de trad. autorizata si legalizata in limba romana. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conform Legii nr. 346/2004 GP se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in DA(Formular 10).Ofertele care nu sunt insotite de GP, astfel cum a fost solicitat in DA, vor fi respinse. Retinerea GP se face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice si art.278 ind.1 din OUG 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare si valabilitatea ofertei pot fi prelungite la cererea autoritatii contractante.AP-anunt participare, GP-garantie participare. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%, din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Forma de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 90 aliniatele 1, 2 si 3 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin virament bancar in contul autoritatii contractante (acelasi ca la garantia de participare).Garantia de buna executie se va constitui in termen de 15 zile de la semnarea contractului. Modul de restituire a garantiei de buna executie conform prevederilor legale si clauzelor contractuale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
H.G. nr. 445/2003 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si desfasurarea activitatii de codificare a articolelor de inzestrare din domeniul apararii, art.10 - Pentru a putea incheia un contract de achizitii cu MApN, furnizorul trebuie sa obtina codul NATO de agent economic.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1- Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare formularul nr. 4) si Cazier judiciar al operatorului economic sau Cazier judiciar al administratorului/directorului general
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Cerinta nr. 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Conditie de calificare : Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare formularul nr. 5).Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careiasocietatea isi are sediul social privind plata obligatiile la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatii scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertasi Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatii scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dobandirea eligibilitatii-eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin caresa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator(dupa caz).
In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii. In cazul sustinerii de catre un tert, formularul se va completa si de tertul sustinator care nu trebuie sa se afle in situatia care detemina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 , litera a), c^1 si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota:
- Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
- Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Cerinta nr.3- Declaratie ?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta? .
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare formularul nr. 6)
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz).
Cerinta nr.4- Declaratie privind conflictul de interese - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare formularul nr. 7)
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator/subcontractant (dupa caz).
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea precedurii de atribuire: CERACEANU Ion , CIOBANU Ionel , FILIP Ioan, GAVRILOAIA Valentina , BALASESCU Sorin Silviu, TUDORAN Florin, TIBULIAC Dan, CEAUSU Ionel , RUSTI Mihai , LAUDATU Alexandra.
Cerinta nr. 5- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 46 din O.U.G. nr. 34/2006
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare formularul nr. 8)
In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Cerinta nr. 6 - Fisa de informatii generaleModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare formularul nr. 9). In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentul se va completa doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.
Vor fi exclusi din procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181, 69 indice 1 precum si cei ce nu respecta prevederile art. 46 din O.U.G. 34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota 1: In cazul in care exista incertitudiniin ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta va solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documentele de natura celor prevazute mai sus (oferta comuna). In conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si personae juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie sau de control in ceea ce priveste ofertantul. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Cerinta nr. 1 ? Dovedirea inregistrarii ca persoana juridica
1.Pentru persoanele juridice romane1. Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate principal/ secundar al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/rile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Pentru persoanele juridice straine
2. Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)
- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Nota 1: In cazul in care un grup de operatori economici (OE) depune oferta comuna, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare) se demonstreaza pentru fiecare OE in parte, membru al grupului. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertiisustinator/sustinatori.Nota 2: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta (AC) va solicita ofertantilor castigatori sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata.
Nota 3: Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui OE sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
Cerinta nr. 2 ? Certificat de alocare a codului de agent economic NATO
Modalitatea de indeplinire: Certificat de alocare a codului de agent economic NATO (NCAGE) sau in cazul in care nu detine se completeaza Declaratia privind angajamentul de obtinere a codului de agent economic conform formularului nr.15. Pana la semnarea contractului subsecvent furnizorul trebuie sa obtina codul de agent economic NATO (NCAGE), acordat de catre Biroul National de Codificare. In temeiulart.10 din H.G. nr.445/2003, pentru a putea incheia un contract de achizitii cu MApN, furnizorul trebuie sa obtina codul NATO de agent economic. In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentul se va completa doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii despre licitatia electronica: a) Obiectul procesului repetitiv de ofertare derulat in cadrul etapei de licitatie electronica se va referi numai la pret, deoarece criteriul de atribuire stabilit este " pretul cel mai scazut " (conform art. 167, alin.(1) lit. (a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) utilizandu-se suportul tehnic oferit de Sistemul electronic de Achizitii publice (SEAP). Pentru a putea oferta, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP, avand un certificat digital valid care sa permita participarea la faza finala de licitatie electronica. Inregistrarea operatorilor economici in SEAP se realizeaza conform prevederilor art. 6, alin.(2) din HG 1660/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Informatiile necesare operatorilor economici pentru inregistrare se pot obtine accesand site-ul www.e-licitatie.ro; Informatii relevante referitoare la echipamentul folosit, conditiile concrete de realizare a licitatiei electronice se obtin de la operatorul SEAP (www.e-licitatie.ro)b) Nu exista limite ale valorilor pana la care elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare poate fi imbunatatit;c) In orice moment, in cursul desfasurarii licitatiei electronice, se vor pune la dispozitia operatorilor economici informatiile necesare determinarii pozitiei pe care acestia o ocupa in clasament (conform art. 43, alin.(1) din HG 1660/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) si- OfertantiiNU pot vedea cea mai buna oferta de pret siNU i se vor dezvalui informatii privind numarul de participanti inscrisi la licitatia electronica;d) Nu se utilizeaza pasul de licitare;e) In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa;f) Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1.Durata unei runde: 1 zi (24 ore).g) Invitatia de participare la faza finala de licitatie electronica va fi transmisa pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile, de catre SEAP la adresa de posta electronica (e-mail), inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile de asemenea in sectiunea "Notificari de sistem" (aceasta va fi realizata dupa introducerea de catre autoritatea contractanta a ofertantilor, care au depus oferte admisibile) si va preciza data si momentul de start al licitatiei electronice, precum si orice informatie necesara pentru realizarea conectarii individuale la echipamentul electronic utilizat (conform art. 165, alin. (2) si (3) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare);Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare dupa data la care au fost transmise invitatiile. In cazul in care ofertantii declarasi admisi si inregistrati in SEAP nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica, elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta, anterior derularii acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta (conform art. 44, alin.(2) din HG 1660/2006, cu modificarile si completarile ulterioare);Ofertantii declarati castigatori in urma desfasurarii licitatiei electronice, sunt obligati ca in termen de 3 zile lucratoare de la primirea comunicarii rezultatului, sa prezinte autoritatii contractante propunerea financiara pe suport de hartie, in cazul in care pretul ofertat de catre acesta se modifica in cadrul fazei de licitatie electronica, continand noile valori care au stat la baza formarii pretului final al propunerii financiare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S119-202705 din 21.06.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
A.In sit. in care OF sunt IMM-uri, in baza art. 16, alin.2 din Legea 346/2004, beneficiaza de reduceri cu 50% pentru crit. legate de garantia de participare si garantia de buna executie - numai daca au completat formularul nr.10.B.Pt. demonstrarea indepln. crit. de calif. si selectie OF are dreptul de a prezenta initial doar o decl. pe proprie raspundere (form.nr.19, cf. art. 11, alin.4 din HG 925/2006).C.Eventualele obiectiuni la clauzele contractuale obligatorii, respectiv modificari ale acestora sau adaugarea unor clauze noi, vor fi formulate in scris in termenul prevazut pentru solicitari de clarificari-sect I.1) pt. resp. princip. transp. si trat.egal.Daca OF propune clauze noi sau modifica clauze, iar acestea sunt dezv. pt. AC, aceasta isi rezerva dreptul de a le respinge si de a posta raspunsul pe SEAP.D.OF vor urmari pana la comunicarea rezultatului procedurii de atribuire daca au fost postate solicitari de clarificari de AC, in cadrul directorului ?Intrebari?. E. Documentele atasate ca raspunsuri ale OF vor respecta art. 61 alin. (3) din OUG 34/2006. F. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, AC va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in cadrul directorului ?Intrebari?, in vederea incarcarii electronice de catre OF respectivi, de documente care contin noi preturi.In cazul in care OF clasati pe locul 2 si/sau 3 au preturi egale, modalitatea de departajare se va face prin reofertarea pretului, dar OF nu pot imbunatatii pretul decat pana la nivelul pretului ofertat de OF clasat pe locul anterior (ex: OF cls. pe loc nr.3 au pret. egale, el. reofert. il va face PRETUL, care nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de ofertantul clasat pe locul anterior, respectiv pe locul 2 in clasament). H. Pentru desc. fis. semn. cu semn. electr. este necesara inst. unui soft, respectiv shellSAFE Verify, de pe pag. de internetwww.certsign.ro /certsign/resurse/download.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim conf art. 256 indice 2 din OUG. 34/2006. Contestatiile se vor notifica si autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Apararii Nationale - Unitatea militara 02415 Bucuresti/Consilier juridic
Adresa postala: str. Drumul Taberei, nr. 7 ? 9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Tel. +40 213195959/266, Email: [email protected], Fax: +40 213195708
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2013 16:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer