Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare a articolelor de echipament destinate elevilor si studentilor din unitatile militare de invatamant si militarilor din teatrele de operatii


Anunt de participare numarul 118860/07.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02296 BUCURESTI
Adresa postala:  B-DUL IULIU MANIU, NR. 7-9, SECTOR 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061102, Romania, Punct(e) de contact:  MILITARU LEONTIN, Tel. 0214107880, int. 177, Email:  [email protected], Fax:  0214107830, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare a articolelor de echipament destinate elevilor si studentilor din unitatile militare de invatamant si militarilor din teatrele de operatii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: unitati militare de pe teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 750, 000 si 1, 757, 717.38RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de furnizare a artidolelor de echipament destinate elevilor si studentilor din unitatile militare de invatamant si militarilor din teatrele de operatii.(uniforme militare, colanti pentru studente, eghileti, pantofi, suporti insemne de grad, curea, dulap textil, aparatoare de cot si genunchi)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35811300-5 - Uniforme militare (Rev.2)
18143000-3-Echipamente de protectie (Rev.2)
18422000-3-Esarfe (Rev.2)
19212500-0-Snururi (Rev.2)
39561142-9-Epoleti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea contractanta estimeaza ca va incheia acordul cadru pentru o perioada de 18 luni.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 750, 000 si 1, 757, 717.38RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiilor de participare este prevazuta in Anexa B - Informatii privind loturile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propia raspundere privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si 69 din O.U.G. nr. 34/2006, Certificat de atestare fiscala, Certificat privind plata impozitelor, Fisa de informatii generale, Certificat de inregistrare, Certificat constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe anii 2009 si 2010, Cifra de afaceri medie anuala pe 3 ani (2008, 2009 si 2010)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Vor fi prezentate in anexa privind loturile
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de loturi pe ultimii 3 ani (experienta similara - este prevazuta ca cerinta de calificare in Anexa B), Lista cuprinzand subcontractantii, Acordurile de subcontractare, Modele, Autorizare de livrare, Declaratie privind resursele tehnice si umane, Documente care atesta ca este implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintele din standardul SR EN ISO 9001/2008, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala. Inf disponibile ofertantilor admisi: pretul si nr de participanti inscrisi, 2 runde de licitare, durata rundei 1 zi, daca nu se introduc preturi noi licitatia electronica se sisteaza.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.08.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2011 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante, Bucuresti, b-dul Iuliu Maniu nr. 7-9, sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii operatorilor economici, consilierul juridic, expertul extern cooptat
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia a VIII-a de Contecios Administrativ si Fiscal (cale de atac)
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.332.35.64, Email:  [email protected], Fax:  021.332.12.40, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform legislatiei aplicabile materiei achizitiei publice
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al U.M. 02296 Bucuresti
Adresa postala:  B-dul Iuliu Maniu, nr. 7-9, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061102, Romania, Tel. 021.410.78.80 int. 129, Email:  [email protected], Fax:  021.410.78.30
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2011 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer