Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare a insignelor, emblemelor, trofeelor si a uniformelor militare


Anunt de participare numarul 134858/21.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02296 BUCURESTI
Adresa postala: B-DUL IULIU MANIU, NR. 7-9, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061102, Romania, Punct(e) de contact: VILCEANU ION, Tel. +40 214107880, Email: [email protected], Fax: +40 214107830, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare a insignelor, emblemelor, trofeelor si a uniformelor militare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitati militare de pe teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 4, 687, 420RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de nevoile Ministerului Apararii Nationale si de fondurile puse la dispozitia autoritatii contractante
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ecuson metalic nominal; Emblema ?Onoarea Armatei Romaniei?, cu insemn de pace (insigna aurita) si cutie; Emblema ?Onoarea Armatei Romaniei?, cu insemn de pace (insigna de aur) si cutie; Emblema ?Onoarea Armatei Romaniei?, cu insemn de razboi (insigna aurita) si cutie; Emblema ?Onoarea Armatei Romaniei?, cu insemn de razboi (insigna de aur) si cutie; Insigna pentru participarea la misiuni in strainatate; Simbol aferent insignei participant la misiuni in strainatate 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 misiuni; Insigna simbol ?Omul anului? premiul I, II, III; Blazon ?Omul anului?; Trofeu miniatural ?Omul anului?; Trofeu transmisibil ?Omul anului?; Emblema de Onoare a Armatei Romaniei si cutie; Emblema de Onoare a Statului Major General si cutie; Emblema de Onoare a Fortelor Terestre si cutie; Emblema de Onoare a Fortelor Aeriene si cutie; Emblema de Onoare a Fortelor Navale si cutie; Emblema de Onoare a Logisticii si cutie; Emblema de Onoare a Comunicatiilor si Informaticii si cutie; Emblema de Onoare a Informatiilor pentru Aparare si cutie; Emblema de Onoare a Prizonierului de Razboi si cutie; Emblema de merit ?In serviciul armatei Romaniei? clasa I, II, III si cutie; Emblema de Merit In slujba pacii clasa I, II, III si cutie; Emblema de Merit Actiuni Umanitare clasa I, II, III si cutie; Emblema de merit ?Stiinta Militara? clasa I, II, III si cutie; Emblema de Merit Rezerva Armatei Romaniei clasa I, II, III si cutie; Emblema de Merit Partener pentru Aparare clasa I, II, III si cutie; Semn onorific subofiter In serviciul Patriei XV, XX, XXV si cutie; Semn onorific ofiter In serviciul Patriei XV, XX, XXV si cutie; Bluzon alb eleve CML; Boneta elevi studenti; Cizme garda; Costum iarna studenti forte navale; Costum iarna studente forte navale; Costum cu 1 pantalon golf; Cravata elevi; Scurta pentru studente si eleve; Ecuson brodat cu denumirea institutiei; Sapca din material fond pentru garda; Suporti insemne grad sgv instructie; Suporti insemne grad sgv oras; Sapca tinuta de gala; Palarie tinuta de gala; Camasa cadre barbati tinuta de gala; Camasa cadre femei tinuta de gala; Costum cadre barbati tinuta de gala; Costum cadre femei tinuta de gala; Brau matase costum gala; Pantofi cadre barbati tinuta de gala; Pantofi cadre femei tinuta de gala; Papion cadre barbati tinuta de gala; Pardesiu cadre barbati tinuta de gala; Pardesiu cadre femei tinuta de gala.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35811300-5 - Uniforme militare (Rev.2)
18815300-8-Cizme lungi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Insigne, embleme, trofee, uniforme militare(Ecuson metalic nominal; Emblema ?Onoarea Armatei Romaniei?, cu insemn de pace (insigna aurita) si cutie; Emblema ?Onoarea Armatei Romaniei?, cu insemn de pace (insigna de aur) si cutie; Emblema ?Onoarea Armatei Romaniei?, cu insemn de razboi (insigna aurita) si cutie; Emblema ?Onoarea Armatei Romaniei?, cu insemn de razboi (insigna de aur) si cutie; Insigna pentru participarea la misiuni in strainatate; Simbol aferent insignei participant la misiuni in strainatate 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 misiuni; Insigna simbol ?Omul anului? premiul I, II, III; Blazon ?Omul anului?; Trofeu miniatural ?Omul anului?; Trofeu transmisibil ?Omul anului?; Emblema de Onoare a Armatei Romaniei si cutie; Emblema de Onoare a Statului Major General si cutie; Emblema de Onoare a Fortelor Terestre si cutie; Emblema de Onoare a Fortelor Aeriene si cutie; Emblema de Onoare a Fortelor Navale si cutie; Emblema de Onoare a Logisticii si cutie; Emblema de Onoare a Comunicatiilor si Informaticii si cutie; Emblema de Onoare a Informatiilor pentru Aparare si cutie; Emblema de Onoare a Prizonierului de Razboi si cutie; Emblema de merit ?In serviciul armatei Romaniei? clasa I, II, III si cutie; Emblema de Merit In slujba pacii clasa I, II, III si cutie; Emblema de Merit Actiuni Umanitare clasa I, II, III si cutie; Emblema de merit ?Stiinta Militara? clasa I, II, III si cutie; Emblema de Merit Rezerva Armatei Romaniei clasa I, II, III si cutie; Emblema de Merit Partener pentru Aparare clasa I, II, III si cutie; Semn onorific subofiter In serviciul Patriei XV, XX, XXV si cutie; Semn onorific ofiter In serviciul Patriei XV, XX, XXV si cutie; Bluzon alb eleve CML; Boneta elevi studenti; Cizme garda; Costum iarna studenti forte navale; Costum iarna studente forte navale; Costum cu 1 pantalon golf; Cravata elevi; Scurta pentru studente si eleve; Ecuson brodat cu denumirea institutiei; Sapca din material fond pentru garda; Suporti insemne grad sgv instructie; Suporti insemne grad sgv oras; Sapca tinuta de gala; Palarie tinuta de gala; Camasa cadre barbati tinuta de gala; Camasa cadre femei tinuta de gala; Costum cadre barbati tinuta de gala; Costum cadre femei tinuta de gala; Brau matase costum gala; Pantofi cadre barbati tinuta de gala; Pantofi cadre femei tinuta de gala; Papion cadre barbati tinuta de gala; Pardesiu cadre barbati tinuta de gala; Pardesiu cadre femei tinuta de gala) - 76 de loturi
Valoarea celui mai mare contract subsecvent - 261061.50 RON
Valoarea estimata fara TVA: 4, 687, 420RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part pentru toate loturile este in cuantum de 93.279, 66 lei. CUANTUMUL GARANTIILOR DE PARTICIPARE PENTRU FIECARE LOT ESTE PRECIZAT IN ANEXA B?LOTURI. Perioada de valabilitate a gar pt part: va fi cel putin egala cu per min de valab a ofertei (90 zile), cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea A.C.Aceasta se va calcula de la momentul depunerii ofertelor.Mod de constituire: gar pt part se vor constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari, care se prezinta in original.In sit in care op ec constituie gar sub forma de scrisoare de garantie bancara, prezentata in original, emisa in favoarea A.C., exprimata in lei, eliberata de o banca din Romania sau dupa caz, de o banca din strainatate, aceasta va fi intocmita conform modelului ?scrisoarea de garantie bancara pentru participare? (Formularul F.9) prezentat in sectiunea ?Formulare si modele? din cadrul documentatiei de atribuire.Gar pt part se poate constitui si prin depunerea la casieria A.C.: a unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; a unei sume in numerar la casieria unitatii, in cazul in care valoarea gar de part este redusa (in limita a 3.000 RON).In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, suma aferenta se va vira in contul RO05TREZ7065005XXX000090 deschis la Trezoreria sector 6 Bucuresti.A.C. aplica prevederile Legii 346/14.07.2004.A.C. are dreptul de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art. 87 din H.G. nr. 925/2006 si in conditiile prevazute la art. 2781 din O.u.G. nr. 34/2006, in cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata.A.C. va retine contestatoruluidin garantia de participare in raport cu valoarea estimata suma de 4200+0, 1% din ceea ce depaseste 420001 lei. Garantia de buna executie este de 6 %(3% pt IMM) din pretul contractului subsecvent de furnizare, fara T.V.A.Se va constitui prinorice instrument de garantare, care se va prezenta autoritatii contractante, in original, inainte de semnarea contractului. Modelul formularului este cel prezentat in sectiunea ?Formulare si modele? din cadrul documentatiei de atribuire (Formularul F 13). Scrisoarea de garantie bancara de buna executie va fi valabila 30 de zile peste data valabilitatii contractului.Autoritatea contractanta aplica prevederile Legii 346/14.07.2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP - Prezentarea Formularului F 0c din sectiunea ?Formulare si modele?Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM - In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte, in original, la vedere o declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate conform modelului prevazut in Legea 346/14.07.2004(anexele 1 si 2) , pentru asigurarea autoritatii contractante ca ofertantul se incadreaza in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale.
NOTA: Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.
Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului.
Documentele vor fi emise pentru fiecare operatori economici, in cazul unei asocieri, daca este cazul.Informatii privind asocierea - Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.
Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere ?Formularul F8 din cadrul sectiunii Formulare si modele din care va rezulta cel putin urmatoarele: - faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
- nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
- partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.
Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2.) si III.2.3.) din prezenta Fisa de date a achizitiei din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in Fisa de date a achizitiei.Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.
In cazul asocierii toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria I.M.M. - uri pentru a beneficia de prevederile legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - Prezentarea Formularului F.1. din sectiunea ?Formulare si modele? a prezentei documentatii de atribuireDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si 691 - Prezentarea Formularului F.2. din sectiunea ?Formulare si modele? a prezentei documentatii de atribuire
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 si art. 691 din O.u.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului-cadru.
Reprezentantul autoritatii contractante este domnul Laorian ANTIP. Persoane implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii : Gabriel ANDREI, Cristina MOLDOVANU, Ion VILCEANU, Nicolae DRAGAN, Mariana BALEA, Lenuta HRISTEA.ATENTIE:
- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractantaa fot pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii ce catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.Certificate constatatoare - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, astfel:
a) pentru candidatii din tara: - certificat/certificate de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor pentru asigurarile sociale) pentru persoane juridice, eliberate de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate care au calitatea de creditor bugetar;
-certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de primarie (Consiliul Local).
b) pentru candidatii din alta tara: - formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nuse emit documente de natura celor prevazute la lit. a), autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritatiadministrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionalecare are competenta in acest sens.Documentele, mai sus mentionate, vor fi prezentate in original sau in copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa evidentieze situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Neindeplinirea cerintei atrage excluderea ofertantilor din procedura cu exceptia situatiei in care operatorii economici prezinta esalonari la plata impozitelor.Fisa de informatii generale - Prezentarea Formularului F.3. din sectiunea ?Formulare si modele? a prezentei documentatii de atribuireATENTIE!
Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181, precum si ofertantii care nu respecta prevederile art. 46 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta - Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine / Oficiul National al Registrului, prezentat in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Pentru persoane fizice romane: Autorizatie de functionare.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au obiectul de activitate producerea, respectiv comercializarea produselor care fac obiectul licitatiei deschise in functie de calitatea in care acestia participa.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) va fi mai mare sau cel putin egala cu valoarea indicata in Anexa B, 5) INFORMATII SUPLIMENTARE PRIVIND LOTURILE, de la fiecare lot in parte.In situatia in care op ec a fost infiintat sau si-a inceput activitateaeconomica de mai putin de 3 ani, C.A. se va calcula corespunzatorperioadeiefective de activitate. In cazul in care op ec depune oferta pentru mai multe loturi, C.A. minima solicitata trebuie sa fie cel putin egala cu cea mai mare valoare dintre cele mentionate in Anexa B, aferente loturilor respective.In cazul in care op ec depune oferta pentru mai multe loturi, C.A. minima solicitata trebuie sa fie cel putin egala cu cea mai mare valoare dintre cele mentionate in Anexa B, aferente loturilor respective.In cazul in care op ec depune oferta doar pentru unul din loturile mai sus mentionate, C.A. trebuie sa fie cea mentionata in Anexa B, pentru lotul pentru care a depus oferta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Formularului F.5. - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti
Prezentarea Formularului F.6. - Acord de subcontractare
Prezentarea Formularului F.7. - Declaratie pe proprie raspundere privind resursele tehnice si resursele umane
Ofertantul va depune la U.M. 02296 Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu nr. 7-9, pana la data de depunere a ofertelor, modele de produs, astfel:
1.Pt lot 1-Ecuson metalic nominal?2 buc2.Pt lot 2-Emblema ?Onoarea Armatei Romaniei?, cu insemn de pace (insigna aurita) si cutie?2 buc3.Pt lot 3-Emblema ?Onoarea Armatei Romaniei?, cu insemn de pace (insigna de aur) si cutie? 2 buc4.Pt lot 4-Emblema ?Onoarea Armatei Romaniei?, cu insemn de razboi (insigna aurita) si cutie?2 buc5.Pt lot 5-Emblema ?Onoarea Armatei Romaniei?, cu insemn de razboi (insigna de aur) si cutie?2 buc6.Pt lot 6-Insigna pentru participarea la misiuni in strainatate?2 buc
7.Pt lot 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13-Simbol aferent insignei participant la misiuni in strainatate 1 sau 2 sau 3 sau 4 sau 5 sau 6 sau 7 misiuni?2 buc
8.Pt lot 14, 15, 16-Insigna simbol ?Omul anului 2011? premiul I sau II sau III?2 buc
9. Pt lot 17-Blazon ?Omul anului 2011?-2 buc
10. Pt lot 18-Trofeu miniatural ?Omul anului 2011??2 buc
Ofertantul va depune la U.M. 02296 Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu nr. 7-9, pana la data de depunere a ofertelor, modele de produs, astfel:
11. Pt lot 19-Trofeu transmisibil ?Omul anului 2011??2 buc
12. Pt lot 20-Emblema de Onoare a Armatei Romaniei si cutie?2 buc
13. Pt lot 21-Emblema de Onoare a Statului Major General si cutie?2 buc
14. Pt lot 22-Emblema de Onoare a Fortelor Terestre si cutie?2 buc
15. Pt lot 23-Emblema de Onoare a Fortelor Aeriene si cutie?2 buc
16. Pt lot 24-Emblema de Onoare a Fortelor Navale si cutie?2 buc
17. Pt lot 25-Emblema de Onoare a Logisticii si cutie?2 buc
18. Pt lot 26-Emblema de Onoare a Comunicatiilor si Informaticii si cutie?2 buc
19. Pt lot 27-Emblema de Onoare a Informatiilor pentru Aparare si cutie?2 buc
Ofertantul va depune la U.M. 02296 Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu nr. 7-9, pana la data de depunere a ofertelor, modele de produs, astfel:
20. Pt lot 28-Emblema de Onoare a Prizonierului de Razboi si cutie?2 buc
21. Pt lot 29, 30, 31-Emblema de merit ?In serviciul armatei Romaniei? clasa I sau II sau III si cutie?2 buc
22. Pt lot 32, 33, 34-Emblema de Merit In slujba pacii clasa I sau II sau III si cutie?2 buc
23. Pt lot 35, 36, 37-Emblema de Merit Actiuni Umanitare clasa I sau II sau III si cutie?2 buc
24. Pt lot 38, 39, 40-Emblema de merit ?Stiinta Militara? clasa I sau II sau III si cutie?2 buc
25. Pt lot 41, 42, 43-Emblema de Merit Rezerva Armatei Romaniei clasa I sau II sau III si cutie?2 buc
26. Pt lot 44, 45, 46-Emblema de Merit Partener pentru Aparare clasa I sau II sau III si cutie?2 buc
27. Pt lot 47, 48, 49-Semn onorific subofiter In serviciul Patriei XV sau XX sau XXV si cutie?2 buc
28. Pt lot 50, 51, 52-Semn onorific ofiter In serviciul Patriei XV sau XX sau XXV si cutie-2 buc
Ofertantul va depune la U.M. 02296 Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu nr. 7-9, pana la data de depunere a ofertelor, modele de produs, astfel:
29. Pt lot 53-Bluzon alb eleve CML?2 buc
30. Pt lot 54-Boneta elevi studenti?2 buc
31. Pt lot 55-Cizme garda?2 per
32. Pt lot 56-Costum iarna studenti forte navale?2 buc
33. Pt lot 57-Costum iarna studente forte navale?2 buc
34. Pt lot 58-Costum cu 1 pantalon golf?2 buc
35. Pt lot 59-Cravata elevi?2 buc
36. Pt lot 60-Scurta pentru studente si eleve?2 buc
37. Pt lot 61-Ecuson brodat cu denumirea institutiei?2 buc
38. Pt. lot 62-Sapca din material fond pentru garda?2 buc
39. Pt lot 63-Suporti insemne grad sgv instructie?2 buc
40. Pt lot 64-Suporti insemne grad sgv oras?2 buc
41. Pt lot 65-Sapca tinuta de gala?2 buc
42. Pt lot 66-Palarie tinuta de gala?2 buc
43. Pt lot 67-Camasa cadre barbati tinuta de gala?2 buc
44. Pt lot 68-Camasa cadre femei tinuta de gala?2 buc
45. Pt lot 69-Costum cadre barbati tinuta de gala?2 buc
Ofertantul va depune la U.M. 02296 Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu nr. 7-9, pana la data de depunere a ofertelor, modele de produs, astfel:
46. Pt lot 70-Costum cadre femei tinuta de gala?2 buc
47. Pt lot 71-Brau matase costum gala?2 buc
48. Pt lot 72-Pantofi cadre barbati tinuta de gala?2 per
49. Pt lot 73-Pantofi cadre femei tinuta de gala?2 per
50. Pt lot 74-Papion cadre barbati tinuta de gala?2 buc
51. Pt lot 75-Pardesiu cadre barbati tinuta de gala?2 buc
52. Pt lot 76-Pardesiu cadre femei tinuta de gala?2 buc
Ofertantul va depune pana la data depunerii ofertelor pe langa modelele de produs specificate, si Rapoarte de incercare si buletinele de analiza, pentru urmat mat prime: Tercot?S.T. 1044-11;Tesatura pentru tinuta de instructie?S.T. 1565-10?numai pentru reflexia in infrarosu. Rapoartele de incercare si buletinele de analiza pentru materiile prime specificate vor fi emise de laboratoare de profil acreditate SR EN ISO/CEI 17025:2005, neutre (care nu apartin M.Ap.N., ofertantului, furnizorului de materie prima sau producatorului).Se accepta numai rapoarte de incercare si buletine de analiza eliberate in anul 2012.Rapoartele de incercare si buletinele de analiza vor avea anexate: mostra de material format A4 cu stampila laboratorului care a efectuat analiza;dovada predarii materiei prime (proces verbal de predare primire) din care sa rezulte dimensiunea materialului depus pentru analize;copie dupa certificatul de acreditare al laboratorului de profi
Experienta similara.
Prezentarea Formularului F. 4 - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
In INFORMATII PRIVIND LOTURILE din Anexa B, la fiecare lot, este prezentata cantitatea minima solicitata de autoritatea contractanta. Se vor lua in calcul loturile similare, cu aceeasi functionalitate.
Cerinta privind experienta similara poate fi indeplinita prin cumularea cantitatilor din contractele de furnizare incheiate in ultimii trei ani, pentru fiecare reper la care se prezinta oferta.In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitateaeconomica de mai putin de 3 ani, livrarile de loturi se vor calcula corespunzatorperioadeiefective de activitate.
sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria SR-EN-ISO 9001:2008, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1.Ofertantii participanti trebuie sa fie inregistrati in SEAP in vederea part la etapa finala de licit electr;2.Numai ofertantilor declarati admisi dupa evaluarea initiala a ofertelor li se va trimite invitatie la licit electr prin intermediul SEAP;3.Informatiile care vor fi disponibile ofertantilor pe parcursul desfasurarii licit electr sunt: preturile sau valorile noi prezentate in cadrul licita;nr de participanti inscrisi.4.Elem ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare sunt: PRETUL UNITAR, FARA TVA, PER U/M.5.Nr rundelor de licit: 2; 6.Durata rundei de licit: 1 zi; 7.Daca nu se mai introduc preturi si/sau valori noi dupa prima runda, A.C. are dreptul de a decide cu privire la finalizarea licit electr, fara a mai organiza runda urmatoare.Stabilirea ofertei castigatoare se va realiza pe baza clasamentului care stabileste oferta castigatoare emis de S.E.A.P.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 909/15.02.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2012 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2012 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante, B-dul. Iuliu Maniu, nr. 7-9, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii operatorilor economici, consilierul juridic, expertul extern cooptat
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In baza prevederilor art. 10 din H.G. 445/10.04.2003, pana la incheierea acordului cadru de achizitie, furnizorul trebuie sa obtina codul NATO de agent economic (codul NCAGE ? acordat de Biroul National de Codificare sau codul SCAGE ? atribuit de NAMSA ? Agentia NATO de intretinere si aprovizionare in functie de statul in care agentul economic este inregistrat).Pentru tarile neafiliate la Sistemul de Codificare NATO codul de agent economic se poate obtine de la Biroul National de Codificare al Romaniei.Biroul National de Codificare al Romaniei este situat in Bulevardul Iuliu Maniu, nr. 7-9, sector 6, Bucuresti, tel. 021.410.78.80, 410.78.81, int. 236, 307, fax 021.411.88.13, e-mail [email protected], dupa semnarea contractului, va pune la dispozitia Biroul National de Codificare al Romaniei datele necesare acordarii codului articolului de inzestrare din domeniul apararii (codul NATO).Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care comisia de evaluare constata ca au fost depuse oferte admisibile cu preturi unitare egale la ofertantii clasati pe locul I, se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Noua propunere financiara se va depune laCompartimentul Documente Clasificate. Datele de depunere ale propunerilor financiare si ale sedintelor de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire stabilit in procedura ? pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la momentul comunicarii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2012 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer