Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD-CADRU DE FURNIZARE A SERVICIILOR DE CONSULTANTA PENTRU INTOCMIREA DOCUMENTATIEI SI MANAGEMENTUL IMPLEMENTARII PROIECTULUI CURSURI ECDL PENTRU IMBUNATATIREA EFICACITATII ORGANIZATIONALE LA NIVELUL COMUNELOR


Anunt de participare numarul 57619/03.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia Comunelor din Romania
Adresa postala: Strada Eforiei, nr.5, camera 504, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050036, Romania, Punct(e) de contact: SERGIU TARA, Tel.021 311 9969, Email: [email protected], Fax: 021 311 9969, Adresa internet (URL): www.acor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Structuri asociative ale autoritatilor publice locale
Activitate (activitati)
Altele: Structuri asociative ale autoritatilor publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD-CADRU DE FURNIZARE A SERVICIILOR DE CONSULTANTA PENTRU INTOCMIREA DOCUMENTATIEI SI MANAGEMENTUL IMPLEMENTARII PROIECTULUI CURSURI ECDL PENTRU IMBUNATATIREA EFICACITATII ORGANIZATIONALE LA NIVELUL COMUNELOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: La sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 140, 000 si 160, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta si management, in conformitate cu codurile CPV din Fisa de Date a Achizitiei, in vedereaintocmirii documentatiei solicitate prin ghidurile si indrumarele specifice pentru obtinerea finantarii si pentru implementarea proiectului, care face obiectul prezentei proceduri de achizitie, din fonduri structurale, de coeziune sau din alte fonduri complementare acestora.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74142120-3 - Servicii de elaborare de proiecte altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
67151000-0-Servicii de consultanta financiara (Rev.1)
74141800-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.1)
74142100-7-Servicii de gestionare a proiectelor altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
74874000-6-Servicii de gestionare a contractelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
necunoscut
Valoarea estimata fara TVA: intre 140, 000 si 160, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SE VA CONSTITUI GARANTIA DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 420, 00 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: certificatconstatator emis de oficiul registrului comertului SAU autorizatie de functionare|SAU altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
SE VOR PREZENTA COPII DUPA JUSTIFICATIVE AVIZATE DE AUTORITATI COMPETENTE DIN CARE SA REZULTE- REZULTATUL EXERCITIILOR FINANCIARE ULTIMII 3 ANI- CIFRA DE AFACERI ANUALA REALIZATA ULTIMII 3 ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Lista principalelor livrari/prestatii lucrari in ultimii 3 ani CONFORM FORMULARULUI NR. 4 DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR PRESTARI DE SERVICII DIN ULTIMII 3 ANI- DOVADA PENTRU UNUL DINTRE MEMBRI ECHIPEI DIN CARE SA REZULTE CA A ACTIVAT IN CALITATE DE S.P.O. SAU D.S.P.O SI CA A CONDUS O UNITATE DE IMPLEMENTARE A PROIECTELOR SAU ECHIVALENT CARE A GESTIONAT PROIECTE PHARESAU CA A AVUT IN COORDONARE DIRECTA PERSONALUL UNITATII- DOVADA CA TOTI MEMBRI ECHIPEI SUNT ANAGAJATI CU CONTRACT DE MUNCA PE PERIOADA NEDETERMINATA- DOVADA CA CEL PUTIN UNUL DINTRE MEMBRI ECHIPEI DE IMPLEMENTARE A PARTICIPAT IN CALITATE DE MEMBRU IN COMISII DE EVALUARE A OFERTELOR SI CA A PARTICIPAT LA REDACTAREA UNOR DOCUMENTATII DE ACHIZITIE IN CONFORMITATE CU OUG 34/2006
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: ordin de plata in contul RO92BRDE445SV30486384450 BRD Victoria sau numerar la sediul asociatiei din Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
6luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2008 12:00
Locul: La sediul Autoritatii Contractante dinStrada Eforiei, nr.5, camera 504 din sediul INA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)021 310 46 41, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL DAMBOVITA
Adresa postala: Bulevardul Independentei, nr. 34, Localitatea: Targoviste, Cod postal: , Romania, Fax: 0245/611893
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2008 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer