Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare a serviciilor de management la implementarea proiectului nr. F322020810400011 INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA POTABILA, RETEA PUBLICA DE APA UZATA SI STATIE DE EPURARE, IN SATELE BOGDAN-VODA, SAUCESTI SI SCHINENI, COM. SAUCES


Anunt de participare numarul 71231/26.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SAUCESTI (Primaria Comunei Saucesti)
Adresa postala: COM. SAUCESTI, SAT SAUCESTI, NR.454, JUDETUL BACAU, Localitatea: Saucesti, Cod postal: 607540, Romania, Punct(e) de contact: GEORGESCU FLORIN, Tel.0234215131, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234215218
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizare a serviciilor de management la implementarea proiectului nr. F322020810400011 INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA POTABILA, RETEA PUBLICA DE APA UZATA SI STATIE DE EPURARE, IN SATELE BOGDAN-VODA, SAUCESTI SI SCHINENI, COM. SAUCESTI, JUD. BACAU finantat din PNDR, Masura 322, prin procedura de licitatie deschisa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: La sediul autoritatii contractante prevazut la punctul I.a autoritatea contractanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 84 si 92RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Nu este cazul
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta, proiectare si management, in conformitate cu codurile CPV din Fisa de Date a Achizitiei, in vederea asigurarii activitatilor de management pentru implementarea proiectului nr. F322020810400011 Infiintare retea publica de apa potabila, retea publica de apa uzata si statie de epurare, in satele Bogdan-Voda, Saucesti si Schineni, com. Saucesti, jud. Bacau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71541000-2 - Servicii de gestionare a proiectelor de constructii (Rev.2)
79212500-8-Servicii de revizuire contabila (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
79994000-8-Servicii de gestionare a contractelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vezi Anexa 1 la acordul-cadru: Lista serviciilor care fac obiectul acordului cadru de servicii, conditiile convenite pentru prestare, cantitatii previzionate de servicii ce vor fi executate in baza contractelor subsecvente.
Valoarea estimata fara TVA: intre 84 si 92RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 4.000, 00 RON conform Fisei de date a achizitiei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, alte surse atrase, credite bancare, fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE VA PREZENTA FORMULARUL NR. 2 DECLARATIE DE ELIGIBILITATE
SE VA PREZENTA FORMULARUL NR. 3 DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34 DIN 2006
Cerinta obligatorie: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului SAU autorizatie de functionare SAU altele echivalente
Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu este cazul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor livrari/prestatii lucrari in anul 2008 CONFORM FORMULARULUI NR. 4 DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR PRESTARI DE SERVICII DIN ULTIMII 3 ANI DOVADA PENTRU UNUL DINTRE MEMBRI ECHIPEI DIN CARE SA REZULTE CA1. A ACTIVAT IN CALITATE DE RESPONSABIL DE PROGRAM (SENIOR PROGRAMME OFFICER SPO SAU DEPUTY SENIOR PROGRAMME OFFICER) PENTRU PROGRAME PHARE, ISPA SAU SAPARDSI2. CA A CONDUS SAU A COORDONAT DIRECT PERSONALUL UNEI UNITATIE DE IMPLEMENTARE A PROIECTELOR/PROGRAMELOR DIN CADRUL UNEI AGENTII/AUTORITATI DE IMPLEMENTARE DOVADA PENTRU UNUL DINTRE MEMBRI ECHIPEI DE IMPLEMENTARE DIN CARE SA REZULTE1. CA A IMPLEMENTAT LA NIVELUL UNEI INSTITUTII/AUTORITATI PUBLICE PROCEDURI CONFORM ORDINULUI NR. 946/2005 DIN 04/07/2005 PENTRU APROBAREA CODULUI CONTROLULUI INTERN, CUPRINZIND STANDARDELE DE MANAGEMENT/CONTROL INTERN LA ENTITATILE PUBLICE SI PENTRU DEZVOLTAREA SISTEMELOR DE CONTROL MANAGERIAL, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE, SAU2. CA A FOST RESPONSABIL PENTRU IMPLEMENTAREA UNOR SISTEME DE MANAGEMENT AL CALITATII PENTRU UNITATI CARE AU GESTIONAT SAU GESTIONEAZA PROIECTE PHARE, ISPA SAU SAPARD DOVADA CA CEL PUTIN UNUL DINTRE MEMBRI ECHIPEI DE IMPLEMENTARE A PARTICIPAT IN CALITATE DE MEMBRU IN COMISII DE EVALUARE A OFERTELOR CONSTITUITE CONFORM OUG 34/2006 PRIVIND ATRIBUIREA CONTRACTELOR DE ACHIZITIE PUBLICA, A CONTRACTELOR DE CONCESIUNE DE LUCRARI PUBLICE SI A CONTRACTELOR DE CONCESIUNE DE SERVICII DOVADA CA UNUL DINTRE MEMBRI ECHIPEI DE IMPLEMENTARE A PARTICIPAT LA REDACTAREA UNOR DOCUMENTATII DE ACHIZITIE IN CONFORMITATE CU OUG 34/2006 PRIVIND ATRIBUIREA CONTRACTELOR DE ACHIZITIE PUBLICA, A CONTRACTELOR DE CONCESIUNE DE LUCRARI PUBLICE SI A CONTRACTELOR DE CONCESIUNE DE SERVICII DOVADA CA TOTI MEMBRI ECHIPEI SUNT ANAGAJATI CU CONTRACT DE MUNCA PE PERIOADA NEDETERMINATA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nu este cazul
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita prin virament in contul RO30TREZ0705004XXX000128, Trezoreria BACAU EST
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.02.2009 12:00
Locul: La sediul Autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentanti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: (+4)021 310 46 42, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bacau
Adresa postala: Str.Cuza Voda nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel.(+4) 0234/207604, Email: [email protected], Fax: (+4) 0234/207601, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Nu este cazul
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) la punctul 1 Autoritatea contractanta
Adresa postala: COM. SAUCESTI, SAT SAUCESTI, NR.454, JUDETUL BACAU, Localitatea: Saucesti, Cod postal: 607540, Romania, Tel.0234215131, Email: [email protected], Fax: 0234215218
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.01.2009 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer