Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare accesorii pentru angiografie
Anunt de participare numarul 148322/04.12.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE URGENTA PENTRU BOLI CARDIOVASCULARE SI TRANSPLANT TARGU MURES
Adresa postala: str. Gh. Marinescu, nr. 50, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540136, Romania, Punct(e) de contact: Dragan Carmen, Tel. +40 372653103, Email: [email protected], Fax: +40 372653103, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare accesorii pentru angiografie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de Urgenta pentru Boli Cardiovasculare si Transplant, Str. Gh. Marinescu Nr. 50 Targu Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 438, 098.3 si 5, 257, 179.6RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CS1 ianuarie ?iunie 2014; CS2 iulie 2014-decembrie 2014; Valoarea minima si maxima a unui contract subsecvent pentru fiecare lot in parte se va calcula in functie de cantitatile trecute in anexa privind loturile.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Accesorii angiografie ? 35 loturi - descriere in Caietul de sarcini si in Anexa privind loturile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111710-1 - Accesorii pentru angiografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Accesorii angiografie ? 35 loturi - descriere in Caietul de sarcini si in Anexa privind loturile
Valoarea estimata fara TVA: intre 438, 098.3 si 5, 257, 179.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 94.629, 23 lei, impartita pe loturi, conform anexei privind loturile. Cursul la care se va face echiv. leu-valuta va fi cel stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modif.si complet. ult., acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare) .In cazul unei asocieri: daca unul sau mai multi asociati nu se incadreaza in categoria IMM, asocierea nu beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 ;daca toti asociatii se incadreaza in categoria IMM, asocierea beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 . Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita depunerii ofertei Perioada de valabilitate a ofertei :90 de zile de la data limita depunerii ofertei Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art.86 (1) din HG 925/2006 ? O.P. in contul RO88TREZ4765005XXX014214. Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in cazul unei contestatii se va calcula in conditiile art.278^1 din OUG 34/2011 Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA, daca acesta depaseste valoarea prevazuta la art.124 din OUG 34/2006 , conform art.89 (3) din HG 925/2006 ? Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art.90 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri CSS, Fonduri alocate pentru Programe Nationale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia datoriilor exigibile la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor- in copie stampilata conform cu originalul si semnata, original sau copie legalizataCertificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor- in copie stampilata conform cu originalul sisemnata, original sau copie legalizataDin certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor sau depunerea unei declaratii pe propria raspundere potrivit art.11 alin(4) din HG nr.925/2006, prin care operatorul economic declara lipsa obligatiilor de plata. Se accepta ofertanti cu datorii esalonate conform legii.Certificat de participare cu oferta independenta, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie sunt: Manager ? prof.dr.Klara Brinzaniuc; Director fin.-contab.-ec.Mariana Cernat; Birou Achizitii ? ec.Dragan Carmen, Coordonator program ? dr.Elkahlout Ayman Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Codul CAEN de pe certificat va fi in conformitate (corespondenta) cu obiectul contractului.Ofertantii castigatori, dupa primirea comunicarilor privind rezultatul procedurii, vor prezenta certificatul in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii certificatului.Autorizatie de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii - in copie certificata pentru conformitate cu originalul, conform prevederilor Legii 176/2000 cu normele metodologice aprobate prin Ordinul 1636/2004
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul Bilant contabil vizat de organele de resort
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Depunerea ultimului Bilant contabil vizat de organele de resort - in copie certificata pentru conformitate cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Document care sa ateste conformitatea produsului cu cerintele Directivei Consiliului 93/42/CEE ? Declaratie de conformitate CE (condorm Directivei 93/42 CEE) ? aceasta va trebui depusa in traducere autorizata, in original sau copie conform cu originalul ?semnata si stampilata de reprezentantul legal
Mostre de produs ? operatorul economic va prezenta mostre de produs. Mostrele vor fi prezentate in ambalajul original al producatorului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie de conformitate CE (condorm Directivei 93/42 CEE) ? aceasta va trebui depusa in traducere autorizata, in original sau copie conform cu originalul ?semnata si stampilata de reprezentantul legalOperatorul economic va prezenta mostre de produs. Mostrele vor fi prezentate in ambalajul original al producatorului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Precizari specifice conform art. 164 din OUG 34/2006: Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul ofertei. Nu vor fi limite pana la care elementele ofertei pot fi imbunatatite. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta si numarul de participanti inscrisi la licitatie. Data, ora inceperii si si perioada rundei electronice vor fi comunicate prin sistemul SEAP in timp util ofertantilor. Licitatia electronica se va desfasura in SEAP, si va cuprinde o runda de licitatie electronica care se va desfasura pe o perioada de 2 zile lucratoare. Licitatia electronica se va desfasura in SEAP.Operatorii economici ofertanti trebuie sa fie certificati in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.01.2014 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.01.2014 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.01.2014 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O persoana autorizata din partea fiecarui ofertant, reprezentanti ai UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista 2 sau mai multi ofertanti aflati pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea in plicuri inchise si sigilate.Pentru ofertele egale clasate pe locul 2 imbunatatirea ofertei sa nu fie mai mica sau egala cu cea clasata pe locul 1. Pentru ofertele clasate pe locul 3 imbunatatirea ofertei sa nu fie mai mica sau egala cu cele clasate pe locurile 1 si 2.Clasamentul final se va stabili in urma preturilor obtinute prin reofertare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul de Urgenta pentru Boli Cardiovasculare si Transplant Tg.Mures
Adresa postala: Str. Gh. Marinescu Nr. 50, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540136, Romania, Tel. +40 372653103, Email: [email protected], Fax: +40 372653103
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2013 14:12