Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 141870 | 141916 | 142745 | 14331 | 14427 | 144333 | 145020 | 145100 | 145210 | 1456 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare alimente


Anunt de participare numarul 102527/22.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN BUZAU
Adresa postala:  B-dul Maresal Averescu, Nr. 2 bis, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  5100, Romania, Punct(e) de contact:  Laurean Bogdan Ion Stanciu, Tel. 0238.720.223, Email:  [email protected], Fax:  0238.720.223, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare alimente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia spital judetean buzau si magazia sectie exterioara Tbc-Contagioase
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 147, 820.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea contractelor subsecvente se va face in functiile de necesitatile autoritatii contractante pe toataperioada de valabilitate a acordului cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru avand ca obiect achizitia de alimente conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea contractanta achizitioneaza produse alimentare impartite in 47 loturi dupa cum urmeaza:
Lot1 Carne de vitaLot2 Carne de pui
Lot3 Salam de vara
Lot4 Pate de ficat(cutii de 100 gr.)
Lot5 Costita afumata
Lot6 Peste congelat
Lot7 Branza telemea vaca
Lot8 Branza topita
Lot9 Branza grasa de vaci
Lot10 Cascaval
Lot 11 Unt pachet de 200 g
Lot 12 Smantana consum
Lot 13 Lapte praf Raraul sau echivalent cu 26% grasime
Lot 14 Pasta de tomate
Lot 15 Ghiveci de legume
Lot 16 Zarzavat de ciorbe
Lot 17 Rosii in bulion
Lot 18 Masline cal. I
Lot 19 Castraveti in otet
Lot 20 Mazare extrafina
Lot 21 Fasole pastai cal. I
Lot 22 Compot de fructe
Lot 23 Gem de fructe
Lot 24 Morcovi
Lot 25 Ceapa uscata
Lot 26 Fasole uscata
Lot 27 Varza alba
Lot 28 Cartofi cal. I
Lot 29 Oua cal. I
Lot 30 Orez cal. I
Lot 31 Malai cal. I
Lot 32 Faina alba cal. I
Lot 33 Gris cal. I
Lot 34 Tarate grau
Lot 35 Fidea cal. I
Lot 36 Spaghete cal. I
Lot 37 Ceai
Lot 38 Ulei de floarea soarelui cal. I
Lot 39 Margarina 500g
Lot 40 Zahar tos
Lot 41 Zahar vanilat (8g)
Lot 42 Piper macinat(30 gr.)
Lot 43 Sare fina
Lot 44 Sare vrac grunjoasa
Lot 45 Otet
Lot 46 Drojdie de bere
Lot 47 Apa minerala
Valoarea estimata fara TVA: 3, 147, 820.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 1% din valoarea estimata a fiecarui lot, garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea acordului cadru.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea Formulare.
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea Formulare
3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice in termenul de valabilitate.4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, in termenul de valabilitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.bilantul contabil la 31.12.2009 vizat de organele competente
2.informatii generale - formularul 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vaanexa 1 recomandare emisa de beneficiari la care se face referire in Formularul 4
b) declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare- Formularul 5
c) declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii -Formularul 6d) certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor.
Ofertantii trebuie sa prezinte LICENTA DE FABRICATIE A PRODUSULUI.AVIZUL SANITARVETERINAR ?emis de DSVSADECLARATIE DE CONFORMITATE ? pentru loturile: 6, 30, 42.CERTIFICAT DE PRODUCATOR : dupa caz pentru legume sau orice alt document care sa ateste ca are dreptul sa comercializeze aceste produse.
e) mostre, descrieri si/sau fotografiif)autorizatie de livrare, (numai pentru comercianti)- care sa confirme existenta contractelor de livrare incheiate intre comerciant si producator. Se va completa Formularul 7
Se vor prezenta, incopie certificate care atesta implementarea sistemului de management acalitatii ISO 9001/2000 SI HACCP 22000 privind respectarea securitatii alimentare la ofertant si producator .La producator atunci cand este cazul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2010 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala:  Str. Emile Zolla nr 4., Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100043, Romania, Tel. 0244522445, Email:  [email protected], Fax:  0244522542
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  130084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Buzau
Adresa postala:  Str. Stadionului nr 7, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  120257, Romania, Tel. 0238720689, Email:  [email protected], Fax:  0238720223, Adresa internet (URL):  www.spitalulbuzau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2010 07:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer