Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare alimente diverse


Anunt de participare numarul 142545/16.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE CRESE
Adresa postala: Str. Mecanicilor, nr. 7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500209, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA ANDRA LUPU, Tel. +40 268428524/+40 721983063/+40 726203130, In atentia: Compartimentul achizitii, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 268428524, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
servicii publice generale
Activitate (activitati)
Altele: asistenta sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizare alimente diverse
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cresa1-Carierei20;Cresa2-Mecanicilor7;Cresa3-Brazilor68;Cresa4-Aurora6;Cresa5-T.Vladimirescu33;Cresa6-Prahova26;Cresa7-Cocorului6, Cresa8-Jepilor4 BRASOV
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 109, 903.64RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contr.subs.pt.lim.min.ce se va achiz;CTR.1-(07.05.2013-31.12.2013)=675, 600.52(val.min.est)-776, 929.10(val.max.estim) si CTR.2(01.01.2014-05.05.2014)=289, 543.08(val.min.est)-332, 975.54val.max.est).Val.sunt fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita furnizarea de produse diverse, conf.caietului de sarcini, creselor din subordinea S.P.A.C.Brasov.Programul de livrare este saptaminal, in ziua de marti, intre orele 07-12.In luna august cresele nu desfasoara activitati didactice si nu se vor livra aceste produse.Contractele subsecvente se vor incheia pt.val.min.estimata iar in caz de suplimentare privind cantitati si produse, se vor incheia ctr.subs.pina la val.max.estim.conf.anexei caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
15111100-0-Carne de vita (Rev.2)
15112120-3-Carne de curcan (Rev.2)
15600000-4-Produse de morarit, amidon si produse amilacee (Rev.2)
15830000-5-Zahar si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform anexei la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 109, 903.64RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 22, 198.00 RON (douazecisidouademiiunasutanouazecisioptlei)Garantia de participare se constituie conform art 86 din HG 925/2006, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Pentru I.M.M.cuantumul este de 11, 099.00(unsprezecemiinoazecisinoualei).Per.de valab.a of.minim 30 zile concomitent cu perioada de valabilitate a ofertei.Autoritatea contractantava retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma const in situatiile prevazute la art 87 din HG 925/2006 si art 278^1, alin (1) din OUG 34/2006.Data la care se face echivalenta leu/euro este data publicarii anuntului de participare, la curs oficial BNR din ziua respectiva.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratii privind eligibilitateaSe va depune conform formularului anexat.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
In cazul sustinerii din partea unui tert, tertul este obligat sa prezinte acest formular.
b) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va depune conform formularului anexat.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
In cazul sustinerii din partea unui tert, tertul este obligat sa prezinte acest formular.
c) Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010. Se va depune conform formularului anexat.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
In cazul sustinerii din partea unui tert, tertul este obligat sa prezinte acest formular.
d) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG. nr. 34/2006. Se va depune conform formularului anexat.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
In cazul sustinerii din partea unui tert, Declaratia 69^1 va fi semnata si de catre acesta.
NOTA: Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele care semneaza, aproba documentele prezentei proceduri de achizitie publica sunt: Serban Laura Cristina, Lupu Mariana-Andra, Gorbonov Elena, Albert Florian Stefan. a) Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent cu obiectul acordului-cadru iar informatiile cuprinse in acet certificat sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care acesta prezinta actul in copie conforma cu originalul, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
In cazul sustinerii din partea unui tert, tertul este obligat sa prezinte acest formular.
b)copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"dupa inreg.sanitar-veterinara si pentru siguranta alimentelor, emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentr Siguranta Alimentelor, a activitatii de vinzare cu amanuntul a prod.alim.solicitate prin caietul de sarcini.(cf.ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale Sanitare Veterinara si pt.siguranta alim.n.57/2010)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.a) Bilant contabil.Prezentarea ultimului bilant vizat de Directia Generala a Finantelor Publice.Copii lizibile, cu mentiunea "conform cu originalul"
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea ultimului bilant vizat de Directia Generala a Finantelor Publice.Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca o asociere de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii
a) Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
a.1) prezentarea cel putin unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de roduse a caror valoare sa fie de cel putin 150000 (unasutacincizedemiilei)
b) Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii
- declaratie referitoare la asigurarea conditiilor de refrigerare la produsele alimentare ? asigurarea calitativa
c) Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa autorizatia sanitara-veterinara a vehicolului care va efectua livrarile produselor solicitate prin caietul de sarcini
d)Informatii privind tertii sustinatori
In cazul in care ofertantulisi demonstreaza situatia economica si financiara sau situatia tehnica si proefsionala, invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.La semnarea contractului, se va prezenta angajamentul ferm in forma autentica prin care sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.Angajamentul ferm va face parte integranta din contractul de achizitie publica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Aut.contr.considera necesara aceasta cerinta pt.demonstrarea faptului ca ofertantul are experienta in furnizarea unor astfel de produse, la o asemenea valoare si diversificare.Val.de 150000 ron este stabilita prin raportarea la val.estim.a celui mai mare contr.subsecvent (675, 600.52 lei val.min.est.-776, 929.10 leival.max.estim)ce se va atribui pe durata acordului-cadru cf.art.65 lit.f din HG925/2006.b)Autoritatea contractantaconsidera necesara aceasta cerinta intrucit, conform normelor sanitare, alimentele usor perisabile vor fi transportate cu mijloace de transport frigorifice, prevazute si dotate cu mijloace de ventilatie si frigorifice, inclusiv cu aparatura pentru control si inregistrarea temperaturii.c)Autoritatea contractanta considera necesara aceasta cerinta, conform normelor sanitare(ordinul presedintelui Autoritatii Nationale Sanitare Veterinara si pentru siguranta alimentelor nr.57/2010), transportul alimentelor perisabile se efectueaza in mijloace de transport autorizate sanitar, igienice care sa asigure pe toata durata transportului pastrarea nemodificata a caracteristicilor nutritive, organoleptice, fizico-chimice si microbiologice, precum si protectia impotriva prafului, insectelor, rozatoarelor si altor posibilitati de poluare, degradare si contaminare atit a produselor transportate cit si a ambalajelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- in cadrul etapei de licitatie electronica, autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de catre sistemul informatic. Invitatia de participare si notificarea de incepere a licitatiei electronice vor fi generate si transmise automat catre adresa de posta electronica a operatorului economic inregistrat in sistem. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.- etapa de licitatie electronica consta intr-un proces repetitiv de ofertare, utilizandu-se suportul tehnic oferit de SEAP. Pentru a putea oferta in continuare, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP, conform prevederilor legale din HG 1660/2006;
- Autoritatea contractanta va invita sa participe la aceasta etapa doar operatorii economici care au depus oferte admisibile in cadrul etapei de evaluare a ofertelor.Precizari specifice: - Obiectul procesului repetitiv: pretul total al ofertei exprimat in lei fara TVA. Ofertele depuse de catre operatori nu pot decat sa imbunatateasca (in sensul micsorarii preturilor), ofertele depuse anterior organizarii acestei etape electronice. Preturile cu mai mult de doua zecimale, vor fi rotunjite automat de catre SEAP, la valori cu doua zecimale.- Etapa finala de licitatie electronica se va desfasura intr-o singura runda.- Durata rundei va fi de o zi lucratoare.- In momentul finalizarii licitatiei electronice, sistemul informatic va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul final determinat prin luarea in considerare a ofertelor finale introduse de ofertanti, pe baza criteriului de atribuire aplicat de autoritatea contractanta.- In termen de 48 ore maxim, operatorul economic desemnat castigator are obligatia prezentarii in original a noii propuneri financiare finale (formularul de oferta si centralizatorul de preturi), semnata si stampilata in original de catre reprezentantii legali sau persoanele imputernicite.- Daca dupa licitatia electronica doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita acestorofertanti , o noua propunere in plic inchis, caz in care, contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Observati : Potrivit art. 42 din HG nr. 1660/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ?la licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP conform art. 6 alin (2) si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre autoritatea contractanta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2013 13:00
Locul: SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE CRESE BRASOV, COMP.ACHIZITII, STR.MECANICILOR NR.7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE, INSTITUTII AUTORIZATE, OFERTANTI SAU IMPUTERNICITI AI ACESTORA.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: martie 2014
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, dupa lic.electronica doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelasi pret, aut.contractanta va solicita acestr ofertanti, o noua propunere in plic inchis, caz in care, contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform legislatiei, art.256 indice 2 din OUG34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Public de Administrare Crese-comp.achizitii;juridic
Adresa postala: str.Mecanicilor nr.7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500245, Romania, Tel. +40 0268/428524, Email: [email protected], Fax: +40 0268/428524
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2013 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer