Licitatie Publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE ANTISEPTICE SI DEZINFECTANTI
Anunt de participare numarul 110511/03.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL MANGALIA
Adresa postala: Str. Rozelor Nr.2, Mangalia, 905500, Jud. Constanta, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Punct(e) de contact: SV. APROVIZIONARE, Tel. 0241/752260; 0241/754366, In atentia: DRAGU MARINICA, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241/752265; 0241/754366, Adresa internet (URL): www.spitalul-mangalia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE FURNIZARE ANTISEPTICE SI DEZINFECTANTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Mangalia
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 955, 584 si 1, 171, 168RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Inte 1 luna si 12 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achzitia de antiseptice si dezinfectanti necesari activitatii spitalului , pentru mentinerea unorconditii igienico sanitare de maxima securitate .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33631600-8 - Antiseptice si dezinfectante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1-DEZINFECTANTI PENTRU SUPRAFETE SI MAINI
Lot 2-DEZINFECTANTI PENTRU INSTRUMENTAR SI AEROMICROFLORA
Lot 3-DEZINFECTANTI ENZIMATICI SI CLORIGENI
Valoarea estimata fara TVA: intre 955, 584 si 1, 171, 168RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.01.2011 pana la 31.12.2014
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare : Lot 1:4250 lei;Lot 2:4346 lei.Lot 3:1352 leiGarantiei de buna executie reprezinta 5 % din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Dela: - FNUASS- Consiliul local- Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Grupul de operatori economici care depune in asociere oferta comuna , trebuie sa-si statuieze legal intelegerea daca a fost declarat castigator.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale despre candidat/ofertant
- Declaratii privind eligibilitatea,
neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
- Persoane juridice/fizice straine: Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente, emise de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care respectivul este stabilit.
- Certificat de inregistrare ONRC- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si local, catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)
- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale
- Bilantul contabil la data de 31.12.2009 vizat si inregistrat de autoritatile competente- Persoane juridice /fizice straine: Fisa de informatii generale , Auditul financiar pe anul 2009 executat de entitati autorizate/certificate in tara respectiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.- Ofertantul va prezenta cel putin 1 recomandare de la unitati cu profil medical (unitati de stat sau private).- Autorizatia de livrare
- Certificate avize si documente obligatorii , produse :
1.Pentru produsele incadrate ca produse biocide se vor prezenta:
a.Aviz sanitar eliberat de Ministerul Sanatatii sau Comisia Nationala pentru produse biocide, valabil la data licitatiei;
b.Referat de expertiza tehnica eliberat de unul din Institutele de Sanatate Publica sau referat de evaluare eliberat de Institutul de Sanatate Publica Bucuresti;
2.Pentru produsele incadrate ca dispozitive medicale se vor prezenta:
a.Certificat de marcaj CE, cu numarul de identificare al organismului emitent;
b.Declaratie de conformitate CE a producatorului cu Directiva 93/42/EEC;
3.Fisa de securitate realizata in conformitate cu Reg.CE 1907/2006;
4.Fisa tehnica realizata in conformitate cu HG 545/2008, art.73;
5.Certificat de calitate ISO 9001:2000 si ISO 13485:2003 sau orice alt certificat echivalent
- Certificat de conformitate CE (marca CE) al produsului ofertat sau declaratie de conformitate CE a producatorului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- Licitatia electronicava fi intr-o singura runda ? 2 zile (48 ore).- Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: NU- Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: NU
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6749/21.10.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.12.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere/descarcare a documentatiei din SEAP, pot participa reprezentanti ai ofertantilor daca prezinta imputernicire din partea ofertantului si un document de identitate .
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Mangalia
Adresa postala: Str. Mircea Cel Batran Nr. 4, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Tel. 0241755568
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana ce se considera vatamata intr-un drept ori interes legitim printr-un act al Autoritatii Contractante, are dreptul de a contesta actul respectiv , in conditiile cap. IX din OUG 34/2006 , in 10 zile cu ziua urmatoare luarii la cunostina .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentimentul juridic al Spitalulului Municipal Mangalia
Adresa postala: Str. Rozelor nr.2, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Tel. 0241752260, Email: [email protected], Fax: 0241752265, Adresa internet (URL): www.spitalul-mangalia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2010 12:45