Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare aparate de aer conditionat
Anunt de participare numarul 52667/16.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Bucuresti
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Punct(e) de contact: Cristi Sandu, Tel.021 3139575, Email: [email protected], Fax: 021 3139575, Adresa internet (URL): www.unibuc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- EducatieAltele: Cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare aparate de aer conditionat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Rectoratul Universitatii din Bucuresti si sediile facultatilor sale din Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 17, 500 si 348, 200RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aparat de aer conditionat 9000 BTU : minim 1 buc, maxim 30 buc
Aparat de aer conditionat 12000 BTU : minim 1 buc, maxim 40 buc
Aparat de aer conditionat 14000 BTU : minim 1 buc, maxim 30 buc
Aparat de aer conditionat 18000 BTU : minim 1 buc, maxim 20 buc
Aparat de aer conditionat 24000 BTU : minim 1 buc, maxim 20 buc
Aparat de aer conditionat 52000 BTU : minim 1 buc, maxim 6 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29231220-5 - Dispozitive de climatizare de perete (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aparat de aer conditionat 9000 BTU : minim 1 buc, maxim 30 buc
Aparat de aer conditionat 12000 BTU : minim 1 buc, maxim 40 buc
Aparat de aer conditionat 14000 BTU : minim 1 buc, maxim 30 buc
Aparat de aer conditionat 18000 BTU : minim 1 buc, maxim 20 buc
Aparat de aer conditionat 24000 BTU : minim 1 buc, maxim 20 buc
Aparat de aer conditionat 52000 BTU : minim 1 buc, maxim 6 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 17, 500 si 348, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - NUGarantie de buna executie: 5% din valoare totala a contractului subsecvent, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Dupa caz, operatorii economici vor incheia contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (completarea Formularului 1)
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil
Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ultimul bilant contabil inregistrat si vizat de catre organele competenteFormularul 2 - fisa informatii generale ofertant
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice
Declaratie privind personalul de specialitate de care dispune ofertantulStandarde de asigurarea calitatii
Cataloage
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul 3Declaratie referitoare la echipamentele tehniceDeclaratie privind personalul de specialitate de care dispune ofertantulProducatorul sa fie cerrtificat ISO 9001, ISO 14001Prezentarea de pliante, prospecte, cataloage, CD de prezentare din care sa reiasa tipul si modelul aparatului ofertat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Caietul de sarcini se obtine contra sumei de 50 lei de la Biroul Achizitii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2008 11:00
Locul: B-dul Mihail Kogalniceanu Nr.36-46, Sala Senatului, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea de Reglementare si Monitorizare a Achizitiilor Publice
Adresa postala: STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.42, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei Nr.107-111, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041804, Romania, Tel.322.33.77, Fax: 322.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Bucuresti - Directia Administrativa, Directia Juridica
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Tel.307.73.70, Fax: 314.89.73, Adresa internet (URL): www.unibuc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2008 11:31