Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare aparatura medicala bloc operator
Anunt de intentie numarul 26492/03.08.2013
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"SFANTUL IOAN CEL NOU"SUCEAVA
Adresa postala: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVA, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720237, Romania, Punct(e) de contact: Ec. Daniela Crap, Ec. C-tin Timofticiuc, Dr. Ionesi Claudia, Tel. +40 230510659, Email: [email protected], Fax: +40 230520412, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizare aparatura medicala bloc operator
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Judetean de Urgenta , ,Sfantul Ioan cel Nou, , Suceava, B-dul 1 Decembrie 1918, nr.21, municipiul Suceava, cod postal 720237
Cod NUTS: RO215 - Suceava
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 406, 304.9 si 3, 582, 981.22RON
Achizitia de aparatura medicala, necesara ptr. blocul operator, conform caietului de sarcini.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33162000-3 - Dispozitive si instrumente pentru blocul operator (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.10.2013
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Surse de finantare- Venituri proprii si Buget de stat
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura de achizitie: - Licitatie Deschisa OFFLINE. Se va incheia un Acord Cadru de achizitie publica ptr. o perioada de 12 luni.Garantia de participare se constituie in suma de 71.659, 62 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui conf. art.86 alin(1) din H.G. nr.925/2006.Cuantumul ce se ret.conf. art.2781 din OUG 34/2006 este de 7.362, 98 lei. Criteriul de atribuire - pretul cel mai scazut.Criteriul de calificare si selectie: decl. priv. eligibilitatea, decl.priv.neancadrarea in prev. art. 181, decl. conf.art. 69' din O.U.G. nr.34/2006, certif.de participare la licitatie, conf. Ord.ANRMAP 314/2010, Certif.Constatator emis de O.R.C..Persoane cu fct.de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priv. organiz., derularea si finalizarea procedurii de achizitie: - Anexa Form. nr. 69'.Ofertantul va elabora oferta tehnica astfel incat acesta sa respecte in totalitate cerintele prev. in Caietul de Sarcini.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2013 09:56