Licitatie Publica - ?Acord cadru de furnizare aranjamente florale, cache-pôt-uri, buchete, coroane si fire de flori?
Anunt de participare numarul 145358/30.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Ghelmeci, Tel. +40 311323228, In atentia: Mihaela Ghelmeci, Email: [email protected], Fax: +40 213110162, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Doamnei, nr.8, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 311323228, In atentia: Mihaela Ghelmeci, Email: [email protected], Fax: +40 213110162
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, nr. 16, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 311323228, In atentia: Mihaela Ghelmeci, Email: [email protected], Fax: +40 213110162
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, nr. 16, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030035, Romania, Tel. +40 311323228, In atentia: REGISTRATURA in attn: Mihaela Ghelmeci, Email: [email protected], Fax: +40 213110162
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca Centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Acord cadru de furnizare aranjamente florale, cache-pôt-uri, buchete, coroane si fire de flori?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BNR ? Intrarea Smardan, sector 3, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 83, 854 si 192, 944RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia minim 2 contracte subsecvente cu o frecventa semestriala.Primul subsecvent se va incheia odata cu incheierea acordului-cadru.Valoarea celui mai mare subsecvent va fi de maxim 98.000 lei fara TVA.Cantitati minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent se regasesc in anexa 4 a caietului de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea aranjamentelor florale necesare evenimentelor desfa?urate de catre Banca Na?ionala a Romaniei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03121210-0 - Aranjamente florale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantita?ile minime ?i maxime sunt prezentate in anexa 3 aCaietului de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 83, 854 si 192, 944RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 3.800 lei.Echivalenta leu/ alta valuta - cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Valabilitatea garantiei de participare la procedura de achizitie: egala cu valabilitatea ofertelor.? Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, sau? cont bancar RO64NBORROBP000000XXXXXX, deschis la BNR Centrala cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.In toate cazurile garantia trebuie sa fie irevocabila. BNRva putea solicita executarea garantiei in conditiile prevazute de lege.Dovada de constituire a garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Suma care poate fi retinuta in conditiile prevazute la art.278 (1) / OUG.34/2006:1% din valoarea maxima estimata, respectiv din 192.944 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA. Prestatorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in maxim 7 zile de la data semnarii contractului, sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care prestatorul se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens. Instrumentul de garantare devine anexa la contract.B.N.R are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie B.N.R va notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii. Autoritatea contractanta are obligatia de a efectua plata catre prestator in termenul convenit de la emiterea facturii de catre acesta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Completarea formularului A.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Completarea formularului B.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a ultimei luni anterioare depunerii ofertei;
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a ultimei luni anterioare depunerii ofertei;
Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta
Completarea formularului C.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006
Completarea formularului D.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante:
Consiliul de administratie al BNR care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica a fost numit prin Hotararea nr. 35 din 8 oct. 2009 a Parlamentului Romaniei:
Guvernator - Academician Mugur Isarescu
Prim-viceguvernator - Prof. univ. dr. Florin GeorgescuViceguvernator - Bogdan Olteanu
Viceguvernator - Dr. Cristian Popa
Membru - Prof. univ. dr. Marin Dinu
Membru - Prof. univ. dr. Nicolae Danila
Membru - Prof. univ. dr. Virgiliu Stoenescu
Membru - Conf. univ. dr. Agnes Nagy
Membru - Dr. Napoleon Pop
Ion Paduraru, Director, Directia Buget ?i analiza financiara
Iulia Stanciu, Director, Direc?ia Contabilitate
DanielaCostina Ilie, Director adjunct, Direc?ia Contabilitate
Alexandru NicolaePaunescu, Director, Direc?ia Juridica
Vasile Ifrim, Director, Direc?ia Achizitii
Niculae Dumitrache, Director adjunct, Direc?ia Achizitii
Iuliu Icobescu, Director, Directia Secretariat
Maria Elvira Olteanu, Director adjunct, Directia Secretariat
Mirela Roman, Director, Direc?ia Comunicare
Mircea StefanMure?an, Director adjunct, Direc?ia Comunicare
Adrian Andrei Mate, Director, Direc?ia Cancelaria BNR Persoane juridice romane
Cerinta obligatorieCertificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Persoane juridice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea, de care beneficiaza si prestatorul roman in tara in care prestatorul strain este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani: 2010, 2011, 2012.Cursul mediu de referin?a 2010-4, 2099; 2011-4, 2379; 2012-4, 4560.Cifra medie globala trebuie sa fie minim 192.000 lei.
In cazul in care societatea este infiintata mai tarziu va prezenta cifra de afaceri aferenta ultimilor sau ultimului an.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita completarea formularului J.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea unui portofliu de produse care sa con?ina minim 25 fotografii ale aranjamentelor florale realizate de catre ofertant/asociat/subcontractant care pot fi similare cu cele din caietul de sarcini si a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru.
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Aceasta lista va fi insotita de certificate/ documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse similare.
Prezentarea cel putin a unui document/contract(copii dupa parti relevante ale contractului)/proces-verbal de recep?ie prin care sa se confirme indeplinirea acestei cerinte in valoare de cel putin 98.000 lei. Cursul mediu de referin?a 2010-4, 2099; 2011-4, 2379; 2012-4, 4560.
Se vor prezenta copii lizibile, semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului, aflat in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor. Se vor accepta si societati aflate in curs de certificare daca prezinta orice document in care se mentioneaza ca auditul de certificare a fost finalizat la data limita de depunere a ofertelor, urmand ca acestea sa primeasca in curand certificarea propriuzisa. Pentru oferta comuna, toti membrii asocierii trebuie sa prezinte certificarile de mai sus.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Combinarea florilor, frunzelor, materialelor folosite pentru aranjamentele din fotografii este la alegerea ofertantului care va avea in vedere importanta evenimentelor in cadrul carora acestea vor fi oferite.Se solicita completarea formularului E.Certificate specifice ? ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2013 12:00
Locul: Lipscani nr.16, sector3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest sens. Imputernicirea va contine mandatul acordat reprezentantului ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertantilor din categoria IMM, care fac dovada in acest sens prin prez doc prev in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50%.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256 (2) din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: Str.Doamnei, nr.8, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2013 17:18