Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare articole de echipament


Anunt de participare numarul 75989/21.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE AVIATIE AL M.I.R.A.
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti, km.8, 5, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013696, Romania, Punct(e) de contact: Octav Gaftoi, Tel.021.316.54.33, In atentia: Octav Gaftoi, Email: [email protected], Fax: 021.319.31.93, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare articole de echipament
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 117, 837EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: primul contract subsecvent se incheie in 15 zile de la semnarea acordului cadru; urmatoarele in functie de bugetul alocat autoritatii contractante
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare articole de echipament militar-uniforma de reprezentare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35811300-5 - Uniforme militare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor incheia 3 acorduri cadru, cate unul pentru fiecare din cele trei loturi prezentate.
LOTUL I
1. Costum reprezentare barbati: veston cu 2 pantalonibuc.300Costum reprezentare femei: veston cu pantalon si fustabuc. 100
2. Barbati: Sapca complet echipatabuc.300Femei: Palarie complet echipatabuc. 100
3. Suport cu insemne grad si semn de armaper. 800
4. Ecuson brodat pentru manecacpl. 1600
5. Petliteper. 400
6. Suport grad pentru maneca (pentru personalul aeronautic)per. 120
LOTUL II
1. Pantofi pieleper. 400
2. Curea pantaloni pielebuc. 400
LOTUL III
1. Camasa albabuc. 400
2. Camasa bluza cu maneca scurtabuc. 1200
3. Cravatabuc. 400
Valoarea estimata fara TVA: 117, 837EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata inainte de data semnarii acordului cadru
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Fisa de informatii generale
Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat
Certificat de inregistrare
Certificat constatatorDocumente care dovedesc o forma de atestare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil
declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nr.crt. Numarul Lotului Valoarea cifrei de afaceri medie anuala (lei)1 Lotul I600.0002 Lotul II100.0003 Lotul III130.000
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008);b) lista cuprinzand utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului;
c) lista cuprinzand personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de furnizare;
d) declaratie de conformitate si certificate de garantie pentru produsele livrate;
e) experienta similara:
incheierea si derularea in conditii corespunzatoare a cel putin unui contract avand obiect similar cu o valoare egala sau mai mare cu valorile cuprinse in tabelul alaturat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nr.crt. Numarul Lotului Valoarea contractului1 Lotul I60.0002 Lotul II10.0003 Lotul III15.000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2009 10:30
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
poate participa reprezentantul(reprezentantii) oricarui agent economic care a depus oferta la actuala procedura de achizitie publica
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Acordul cadru urmeaza a se incheia cu cate un operator economic pentru fiecare din cele trei loturi de produse. Ofertantii au obligatia de a depune oferta pentru toata gama de articole de echipament aferenta unui lot.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta de orice act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: os. Bucuresti-Ploiesti, km. 8, 5, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013696, Romania, Tel.021.319.31.91, Fax: 021.319.31.93
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2009 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer