Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare articole de incaltaminte


Anunt de intentie numarul 20524/02.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Adresa postala: BUCURESTI, DR. TABEREI, NR. 9-11, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Punct(e) de contact: Stefan Iosifescu, Tel. 0213155485 INT 238, Email: [email protected], Fax: 0213152165, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizare articole de incaltaminte
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : unitati militare de pe teritoriul Romaniei
Cod NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 9, 920, 400RON
Incaltaminte cu specific militar. Denumirile, cantitatile si valorile estimative ale produselor sunt prevazute in anexa cu Informatiile privind loturile
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
18800000-7 - Articole de incaltaminte (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 28.11.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Tip procedura: Licitatie deschisa;Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut;Durata: 24 luni de la data semnarii acestuia. Data estimativa pentru semnarea este 22.02.2012.Garantia de participare: 2% din valoarea acordului-cadru, conform Anexei privind loturileCerinte de calificare: - Situatia personala a operatorilor economici: Declaratie privind participarea la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006); Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat;Certificat de inregistrare;
- Capacitaea economica si financiara: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani - detalii in anexa privind loturile.- Capacitatea tehnica: Declaratie pe proprie raspundere privind resursele tehnice si umane
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2011 18:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer