Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare avand ca obiect asigurarea carburantului - benzina fara plumb si motorina - pe baza de carduri de credit pentru autovehiculele din parcul propriu al Ministerului Justitiei.


Anunt de participare numarul 42400/02.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Justitiei
Adresa postala: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.021 - 313. 33. 08, In atentia: Constantin Radulescu, Email: [email protected], Fax: 021 - 313.33.08, Adresa internet (URL): www.just.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizare avand ca obiect asigurarea carburantului - benzina fara plumb si motorina - pe baza de carduri de credit pentru autovehiculele din parcul propriu al Ministerului Justitiei.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiile de distributie carburant.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 454, 991.6 si 709, 915.97RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea carburantului necesar benzina fara plumb si motorina pe baza de carduri de credit pentru autovehiculele din parcul propriu al Ministerului Justitiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23111200-0 - Benzina fara plumb (Rev.1)
23121200-3-Motorina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Benzina fara plumb: minim 60.480 litri maxim 75.600 litri
Motorina: minim 74.880 litri maxim 135.600 litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 454, 991.6 si 709, 915.97RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent constituita sub forma de scrisoare bancara de garantie sau ordin de plata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cu OP din bugetul de stat, in termen de 15 zile de la data inregistrarii facturii fiscale la Registratura Generala a ministerului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca oferta comuna este declarata castigatoare, ofertantul are obligatia de a legaliza asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) decl. pe propria rasp. completate in conform. cu Anexa 2a (decl. eligibilitatea) din Sectiunea IV;
b) decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (Anexa 2b) din Sectiunea IV ;
c) certif. atestare fiscala pt. persoanele juridice, eliberat de M.E.F. A.N.A.F., din care sa rezulte plata contributiilor la bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor (original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura reprezentantului operatorului economic si stampila);
d) certif. privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Consiliul local, valabil la data deschiderii ofertelor (original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura reprezentantului operatorului economic si stampila);
e) Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, valabil la data prezentarii (in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura reprezentantului operatorului economic si stampila);f) Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului (copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura reprezentantului operatorului economic si stampila).
Conform pct. V.1) si V.2) din Fisa de date
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii generale (ANEXA 3 din sectiunea IV).
Conform pct. V.3) din Fisa de date
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista statiilor de distributie din toata tara unde se poate efectua plata carburantului alimentat cu ajutorul cardului de credit (minim 200 statii de distributie in toata tara, minim 4 statii de distributie pe judet, inclusiv municipiul Bucuresti), inclusiv toate datele de identificare (adresa, program, nr.telefon etc.)
- Declaratiile privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, conform ANEXA 4 din sectiunea IV (daca este cazul).
Conform pct. V.4) din Fisa de date
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8140/5/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: 10 lei daca op. ec. doreste sa achizitioneze D.A. de la sediul aut. contractante.D.A. se acceseaza gratuit in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2008 13:00
Locul: Sediul Ministerului Justitiei, Serviciul Achizitii Publice, mezanin, cam. 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.40.21/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 40.21/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.40.21/332.12.40, Email: [email protected], Fax: 40.21/319.51.83, Adresa internet (URL): http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice din Ministerul Justitiei
Adresa postala: str. Apollodor 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.40.21/318.33.08, Email: [email protected], Fax: 40.21/318.33.08, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2008 09:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer