Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare bauturi nealcoolice, apa minerala si apa minerala plata
Anunt de participare numarul 134122/20.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Cartan Livia, Tel. +40 0213156468, In atentia: Cartan Livia, Email: [email protected], Fax: +40 0213132761, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare bauturi nealcoolice, apa minerala si apa minerala plata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti: str.Leaota nr.2A, sector 6
Brasov: - Hotel Excelsior, str. Matei Basarab nr. 41-43
Predeal: - Hotel Turist, str.Petru Rares nr. 4
Mamaia: - Hotel Meridian
Saturn: - hotel Diana
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 8 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de furnizare bauturi nealcoolice, apa minerala si apa minerala plata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15982000-5 - Bauturi nealcoolice (Rev.2)
15981000-8-Apa minerala (Rev.2)
15981100-9-Apa minerala plata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile estimate minime si maxime pentru acordul cadru sunt specificate pentru fiecare lot in parte in anexa B.
Valoarea minima estimata fara TVA totala: 191.293, 45leiValoarea maxima estimata fara TVA totala: 382.586, 9lei
Valoarea estimata fara TVA: 382, 586.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este specificat pe fiecare lot in parte in anexa B. Modul de constituire: prin virament bancar, in contul nr. RO31TREZ7055005XXX000169 ? Trezorerie Sector 5 Bucuresti, cod Fiscal 4267060; printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original Formular orientativ ? Formular nr.11; prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 81 zile de la data primirii ofertelor.Pentru demonstr.incadr. IMM, ofert. va prez.in mod oblig.decl.pe propria rasp.a reprez./reprez.legal/legali al/ai intr.interesate privind incadr. in categ.IMM. Decl.pe propria rasp. priv. incad in categ. IMM va fi complet. cf. model din Anexa nr.1 din Legea 346/2004 cu modif. ult.si va fi prez.in orig.In cazul emiterii de catre CNSC a deciz. prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contr. va retine contestatarului din garant.de part. sume astfel cum se prevede la art.278^1 alin (1)din OUG nr.34/2006.In cazul unei asocieri, garant. de part. va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membr. asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere cf. Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a dem. incadr. in categ. IMM.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ. IMM nu se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadr. in mod individual in categoria IMM, atunci asociererea va beneficia de reducerea cu 50% prev. de Legea nr.346/2004. Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor de dovada constit. garant. pt.part. vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si returnate nedeschise, de catre comisia de evaluare.Elib. garant. de part. se va face in cf. cu prev. art.88 din HG.nr.925/2006. Garant. de buna exec. este 5% din val.contr. subsecv.fara TVA.Se constit.in max.5 zile lucr.de la data semnarii contr. de catre ambele parti, printr-un instr. de garant.emis in cond.legii, de o soc. banc. sau de o soc.de asig.(Form.12)sau in cazul in care val.garant.de buna exec. este redusa ca val., se accepta const. acesteia prin dep.la casierie in numerar(Cf. prev.art.90, alin.(1), (2) din H.G.R. nr.925/2006).In cazul IMM, se va prez.decl. pe propria rasp. a reprez./reprez.legal/legali al/ai intr. interes. privind incadr.in categ.IMM, ce fi complet.cf. model.din Anexa 1 din Legea 346/2004 cu modif. ult. si va fi prezent.in orig.In cazul unei asocieri, garant. de buna exec. va fi emisa in numele si pentru Liderul Asoc., iar in acest caz, toti membrii asoc. au oblig. de a dep. o Decl. pe prop. rasp, cf. Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a dem. incadr. in categ. IMM.Daca toti asociatii se incadr. in mod individ. in categ. IMM, atunci asoc. va benef. de reduc. cu 50% cf.Legii 346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse: fonduri de rulment si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Dobrescu Dan: director adjunct- Dobre Cristiana: contabil sef- Verzes Mihaela Florica : consilier juridic- Bunghiuz Florin ? Nicolae: sef grup- Negrila Mihai : sef serviciu pentru persoane juridice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN).NOTA: Certificatul constatator va fi prezentat in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?.Dupa aprobarea Raportului procedurii de catre ordonatorul de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul contatator emis de ORC in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art.206 alin (1) din OUG nr.34/2006.-pentru persoane juridice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in Caietul de sarcini.Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana.-pentru persoane fizice: Se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora In cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte / parti din contract, se va completa Formularul nr. 8 ? Declaratie privind lista subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acestia.
Mostre ?Operatorul economic va prezenta, in mod obligatoriu, pana la data limita de depunere a ofertelor, mostre pentru fiecare lot, respectiv sortiment ofertat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)elem. of. care urmeaza sa faca ob. proc. de reof.: pretul unitar/kg fara TVA;b)eventuale limite ale val. pana la care el. prev.la lit. a) pot fi imbun., astfel cum rezulta acestea din specif.care definesc ob. contr.: NU exista limite;c)inf. care urm. a fi puse la dis. of. in cursul lic. el. si mom. cand aceste inf. vor fi disp. - sis. inf. va pune la disp. particip. la proc. repetitiv de reof.inf.ref.la: - existenta de preturi sau val. noi prezentate in cadrul lic. el.- nr. part. la lic. el.- clasament.In vederea realiz. etapei el., Aut. contractanta va introduce in SEAP inf. solic. automat de sist. inf.CONTINUARE la pct.VI.3)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
81zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor vor putea fi prezenti reprezentanti ai operatorilor economici care doresc sa participe si care vor prezenta imputernicire in acest sens.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
CONTINUARE IV.2.2)e)cond. in care of. vor avea dreptul sa liciteze: -in cadrul lic. el.of. part.nu pot decat sa imbunat.of. depuse anterior org. acestei faze -lic.el. se va fin. dupa desf. rundei nr.1 a lic. el.**in cazul in care op. ec., declarat admis, nu modif. in cadrul fazei de lic. el. elem. care fac ob. proc. de reof., la stab. clasam.final este luata in consid. of. depusa de catre acesta anterior desf. acestei faze **Nr. de runde ale lic.el.: 1(una) **Lic. el. va incepe la 2 zile lucr. de la transm. inv. **Durata unei runde: 1 (una) zi; f)inf. relev. ref. la echip. el. folosit, cond. teh. si modal. concrete de realizare a conectarii: in vederea particip. la lic. el. op. ec. trebuie sa fie inreg. online si sa detina certificat digital valid in sistem. B.Aut. contr. va atribui contr. de achiz.publica cu respec. prev. art. 200 din OUG 34/2006. Atrib. se va face pe baza rez. obtinut in urma fin.lic. el.In cazul in care dupa finaliz. etapei finale de lic. el.vor exista preturi egale, autorit. contract. va solicita op.ec. in cauza noi prop.fin.care se vor depune in plic inchis la sediul din str, Eforie nr.3, sector 5.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al D.G.L.
Adresa postala: Strada Eforie nr. 3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050036, Romania, Tel. +40 213037080/10472, Fax: +040 213156468, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2012 12:52