Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare bauturi nealcoolice, apa minerala si apa minerala plata
Anunt de participare numarul 139113/25.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Cartan Livia, Tel. +40 213156468, Email: [email protected], Fax: +40 213132761, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare bauturi nealcoolice, apa minerala si apa minerala plata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: Bucuresti: str.Leaota nr.2A, sector 6Brasov: - Hotel Excelsior, str. Matei Basarab nr. 41-43Predeal: - Hotel Turist, str.Petru Rares nr. 4
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 7 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 141, 202 si 176, 502RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendarul estimativde aplicare a procedurii: OCTOMBRIE 2012-APRILIE 2013, Estimari ale cantitatilor inime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord cadru precum si care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent conform ANEXEI B. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 15.000 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de furnizare bauturi nealcoolice, apa minerala si apa minerala plata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15982000-5 - Bauturi nealcoolice (Rev.2)
15981000-8-Apa minerala (Rev.2)
15981100-9-Apa minerala plata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile estimate minime si maxime pentru acordul cadru sunt specificate pentru fiecare lot in parte in anexa B.
Valoarea estimata fara TVA: intre 141, 202 si 176, 502RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul total al garantiei de participareeste de 2.647 lei. Valoarea garantiei pe fiecare lot in parte se regaseste in Anexa B. Perioada de valabilitatea a garantiei de participare 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Mod de constituire: garantia de participarese poate constitui in oricare din formele prevazute la art.86 din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, mai putin fila CEC. Cont garantii nr.RO31TREZ7055005XXX000169 ? Trezorerie Sector 5 Bucuresti, cod Fiscal 4267060; Garantia de buna executie este de 5%din valoarea contractului subsecvent de furnizare fara TVA, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (formular orientativ nr.12) (conform prevederilor art.90 alin (1) din HGR nr.925/2006). In cazul IMM se va prez.o Declaratie pr pr.raspundere priv.incadr.in categ IMM compl.cf.Anexei 1din Legea nr.346/2004, prez.in original
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fond de rulment si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Mostre?Operatorul economic va prezenta, in mod obligatoriu, pana la data limita de depunere a ofertelor, mostre pentru fiecare lot, respectiv sortiment ofertat.
Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora In cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte / parti din contract, se va completa Formularul nr. 8 ? Declaratie privind lista subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acestia.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul unitar/UM fara TVA. b)eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: NU exista limite. c)informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile - sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: d)- existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronic - numarul participantilor la licitatia electronica - clasament.Durata unei runde 1(una)zi.Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2012 10:00
Locul: Str.Eforie nr.3, sect.5, Bucuresti-Directia Generala Logistica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor vor putea fi prezenti reprezentanti ai operarorilor economici care dorec sa participe si care vor prezenta imputernicire in acest sens.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Insituatia in care ofertantii clasati pelocurile 1 si 2 au preturi egale, acordul cadru se va incheia cu toti operatorii economici clasati pe primele locuri astfel incat numarul acestora sa nu depaseasca 3. In situatia in care pe locul 3 vor exista preturi egale, acordul cadru se va incheia cu ambii ocupanti al locului 3.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Logistica
Adresa postala: Strada Eforie nr. 3 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213037080/10472, Email: [email protected], Fax: +040 213156468, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2012 14:31