Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE BENZINA FARA PLUMB 95 PE BAZA DE BONURI VALORICE CARBURANTI


Anunt de participare numarul 124557/27.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN BACAU
Adresa postala:  Str. A. TOLSTOI, Nr. 2, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600093, Romania, Punct(e) de contact:  CRACIUN TONI, Tel. 0234/202000, Email:  [email protected], Fax:  0234/202046, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE FURNIZARE BENZINA FARA PLUMB 95 PE BAZA DE BONURI VALORICE CARBURANTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN BACAU, MUNICIPIUL BACAU, STRADA A. TOLSTOI, NR.2
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 258, 870 si 3, 010, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU DE FURNIZARE BENZINA FARA PLUMB 95 PE BAZA DE BONURI VALORICE CARBURANTI. CANTITATEA MINIMA ACHIZITIONATA-60.000 L ; CANTITATEA MAXIMA ACHIZITIONATA -700.000 L.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATEA MINIMA DE ACHIZITIONAT ESTE DE 60.000 L BENZINA FARA PLUMB 95
CANTITATEA MAXIMA DE ACHIZITIONAT ESTE DE 700.000 L BENZINA FARA PLUMB 95
CANTITATILE DE PRODUS FAC OBIECTUL ACHIZITIEI CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: intre 258, 870 si 3, 010, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.08.2011 pana la 31.07.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 30.100 RON; Perioada de valabilitate: pana la semnarea acordului-cadru. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin alocatii bugetare, plata cu OP prin Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a ofertantului:
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrareala art. 181 din O.U.G. nr.34/2006
3.Declaratie pe propria raspundere privind participarea laprocedura
4.Certificate constatatoare privind plata impozitelor
5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare):
1.Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in anul 2011 (in original sau copie conform cu originalul) din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate livrarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei, respectiv Autorizatie de functionare.
2.Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (in original sau copie conform cu originalul).
Pentru documentele scrise in alta limba decat limba romana se va prezenta si traducerea legalizata in limba romana in original sau copie conforma cu originalul.2.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil (inclusiv contul de profit si pierdere) la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente.si/sauScrisoare/scrisori de bonitate din partea unei/unor banci sau societati recunoscute de audit financiar si contabil.Declaratie privind cifra de afaceri globala pe anii 2008, 2009 si 2010, in conformitate cu Formularul nr. 5.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta documente cu privire la: - Certificat privind sistemul de management al calitatii ISO 9001, sau echivalent, in copie ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.- Certificat privind sistemul de management de mediu ISO 14001, sau echivalent, in copie ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.- Certificat privind sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationale conform cerintelor standardului ISO 18001 eliberat de institutii abilitate, sau echivalent, in copie ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.- Ofertantul va prezenta certificate de conformitate a produselor furnizate, in copie ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.Va fi prezentata lista cu numarul si amplasamentul statiilor de distributie(proprii, afiliate sau partenere) de pe teritoriul Romaniei din care se va face livrarea carburantuluipe baza de bonuri valorice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Organizare licitatie electronica, o singura runda, procesul repetitiv se va referi la pretul per litru
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
209505
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2011 00:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 11.10.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2011 10:00
Locul: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI BACAU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate fi prezent la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP prin descarcarea fisierului atasat anuntului de participare www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  strada Cuza Voda, Nr. 1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234513296, Email:  [email protected], Fax:  0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN BACAU
Adresa postala:  Strada A. Tolstoi, Nr. 2, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600093, Romania, Tel. 0234202000, Email:  [email protected], Fax:  0234202077, Adresa internet (URL):  www.bc.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2011 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer