Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare benzina fara plumb COR95


Anunt de participare numarul 141588/25.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M.0149F
Adresa postala: Calea 13 Septembrie nr.1-3 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050711, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE TUDOR, Tel. +40 214081046, In atentia: NICOLAE TUDOR, Email: [email protected], Fax: +40 214081105, Adresa internet (URL): www.spp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizare benzina fara plumb COR95
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, B-dul Aviatorilor nr. 16 A, Sectorul 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 488, 250 si 1, 674, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Estimativ se vor atribui 4 contracte subsecvente. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de488250 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie benzina fara plumb COR95 vrac
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Benzina fara plumb COR95 vrac, minim 105.000 litri - maxim 360.000 litri. Cantitatile minime si maxime ce pot face obiectul unui singur contract subsecvent sunt 10.000 litri, respectiv 105.000 litri.
Valoarea estimata fara TVA: intre 488, 250 si 1, 674, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare, irevocabila, prezentata pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, emisa in favoarea autoritatii contractante, a carei valabilitate sa fie de 60 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.Cuantumul garantiei de participare: 5.454, 00 lei.Modalitati de constituire: in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006. Contul bancar al U.M.0149 FBucuresti este: RO89 TREZ 7005 005X XX00 0211 deschis la A.T.C.P.M.B, cod de identificare fiscala 4283635.Valoarea de 5.454, 00 lei va fi retinuta in conformitate cu prevederile art 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se poate constitui si in alta moneda decat lei. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul de schimb leu/alta valuta stabilit de BNR cu 6 (sase) zile inainte de data depunerii ofertelor. Se solicita constituirea garantiei de buna executie, irevocabila, in cuantum de 5 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.Modalitati de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006. Contul bancar al U.M.0149 FBucuresti este: RO89 TREZ 7005 005X XX00 0211 deschis la A.T.C.P.M.B, cod de identificare fiscala 4283635.Garantia de buna executie se va constitui in termen de maxim 10 zile lucratoare de la semnarea contractului subsecvent.Garantia de buna executie se va elibera in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul subsecvent respectiv, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea Formularului 1Vor fi exclusi de la procedura ofertantii care se afla in una sau mai multe situatii prevazute de art. 180 din OUG 34/2006.
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea Formularului 2Vor fi exclusi de la procedura ofertantii care se afla in una sau mai multe situatii prevazute de art. 181 din OUG 34/2006.
3.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea Formularului 3.Vor fi exclusi de la procedura ofertantii care se afla sub incidentaart. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Lista cu persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Ioan COSTEA, Nicolae TUDOR, Ioana ALEXANDRU, Luchian MACIUCA, Ovidiu LAZAR, Teodor BIVOLARU, Maria GROSU, Nicolae DINUTA, Mihail IACOB, Cristina NICOLAU.
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Completarea Formularului 4Nota: 1. Documentele prezentate in cadrul acestei sectiuni vor trebui prezentate atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
2. Documentele prezentate in cadrul acestei sectiuni se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Precizari pentru operatorii economici persoane fizice/juridice straine: In cazul in care in tara de origine sau in tara unde este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la III.2.1.a) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 691, art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Pentru persoane fizice/juridice romane
Depunerea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
Pentru persoane fizice/juridice straine
Depunerea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
Documentele prezentate in cadrul acestei sectiuni se pot depune in oricare din formele: original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica pot participa numai ofertantii inscrisi in SEAP si care au depus oferte admisibile. Elementul ofertei care poate fi imbunatatit - pretul. Nr. de runde - 1. Durata unei runde - 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
N221/21.01.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2013 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.03.2013 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, Calea 13 Septembrie nr. 1-3, Sector 5, (Palatul Parlamentului B3I)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale ofertantilor, avand asupra lor un document de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL SERVICIULUI DE PROTECTIE SI PAZA
Adresa postala: Calea 13 Septembrie nr. 1-3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050711, Romania, Tel. +40 214081018, Email: [email protected], Fax: +40 214081186, Adresa internet (URL): www.spp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.01.2013 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer