Licitatie Publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE BETABLOCANTI
Anunt de participare numarul 148514/14.12.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.Mures
Adresa postala: str.Gh. Marinescu, nr.50, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540136, Romania, Punct(e) de contact: Nelli Simon, Tel. +40 0265213967, Email: [email protected], Fax: +40 0265213967, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE FURNIZARE BETABLOCANTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA TG.MURES
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 10, 974, 798.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: IAN IUN 2014, IULIE DEC 2014
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MEDICAMENTE 23 LOTURI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33622600-2 - Betablocanti (Rev.2)
33620000-2-Medicamente pentru sange, pentru organele hematopoietice si pentru sistemul cardiovascular (Rev.2)
33632000-9-Medicamente pentru sistemul musculo-scheletic (Rev.2)
33661200-3-Analgezice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A SE VEDEA ANEXA B PRIVIND LOTURILE
Valoarea estimata fara TVA: 10, 974, 798.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantumul garantiei de participare este 219495, 97.cursul la care se face echivalentaleu/valuta este cel comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunerea ofertelor. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare) .In cazul unei asocieri : ? daca unul sau mai multi asociati nu se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea nu beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 ;daca toti asociatii se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 .Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data primirii ofertelorModul de constituire a garantiei de participare Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conf. Art. 86. - (1) din Hotarare nr. 925/2006Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in conditiile art. 278 1 din OUG 34/2011 se va calcula pe fiecare lot in parte se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA-Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantie de buna executie : se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui Contract subsecvent care depaseste valoarea prevazuta la art. 124 din OUG 34/2006 fara TVA, conf art . 89 (3) din HG 925/2006. Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art 90 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare.OP in contul RO97TREZ4765005XXX000181.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularului nr. 1 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire:
?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?
1)Completarea formularului nr. 2 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?
2)Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, in copie stampilata conform cu originalul si semnata, Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente LA NIVELUL LUNII ANTERIOARE CELEI IN CARE ESTE PREVAZUT TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
3)Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, in copie stampilata conform cu originalul si semnata, Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente LA NIVELUL LUNII ANTERIOARE CELEI IN CARE ESTE PREVAZUT TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.Completarea formularului nr. 3 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire.?Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?Completarea formularului nr. 4 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire.?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie sunt: Manager ? dr.Ovidiu Butuc; Director fin.-contab.- ec. Sorin Aurelian Pop; Sef Birou Achizitii si Contractare? Nelli Simon; farmacist sef Butiurca Manuela, referent Birou achizitii publice si Contractare- Grigore Camelia 1.Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
In cazul ofertantului castigator, acesta va prezenta certificatul in original sau copie legalizata.
1.Autorizatiede functionare eliberat de Ministerul Sanatatii - in copie certificata pentru conformitate cu originalul , conform prevederilor legii 176/2000 cu normele metodologice aprobate prin Ordinul 1636/2004.
Pentru persoane juridice straine:
Documente care dovedesc o forma apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate
Autorizatia de Punere pe Piata a produsului - in copie certificata pentru conformitate cu originalul- document solicitat in baza prevederilor Ordinului ministrului sanatatii publice nr.895/20.07.2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Depunerea bilantului contabil pe anul 2012 vizat si inregistrat de organele competente sau a a ltor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificative corespunzator operatorul economic nu poate prezenta bilanturile contabile
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Depunerea bilantului contabil pe anul 2012 vizat si inregistrat de organele competente sau a a ltor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificative corespunzator operatorul economic nu poate prezenta bilanturile contabile
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LICITATIA ELECTRONICA SE DESFASOARA IN SEAP SI CUPRINDE O RUNDA ELECTRONICA.dATA SI ORA VOR FI COMUNICATE IN SEAP IN TIMP UTIL CELOR INDREPPTATITI SA PRIMEASCA INFORMATIILE.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2014 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2014 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.01.2014 12:00
Locul: Sediul AC
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti din partea fiecarui operator economic si reprezentanti UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista 2 sau mai multi ofertanti aflati pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea in plicuri inchise si sigilate.Clasamentul final se va stabili in urma preturilor obtinute prin reofertare.In cazul in care ofertantii aflati pe locurile 2 si 3 vor oferta preturi egale, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea in plicuri inchise si sigilate. In situatia incheierii unui acord cadru cu mai multi operatori economici, atuci cand sunt doua sau mai multe oferte cu preturi egale, autoritatea contractanta va semna acordul cadru cu toti operatorii economici clasati pe locurile aferente numarului maxim de operatori economici prevazuti in fisa de date
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu Mures- Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Gh. Marinescu Nr. 50, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540136, Romania, Tel. +40 265213961, Email: [email protected], Fax: +40 265213961
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.12.2013 08:01