Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare borduri


Anunt de participare numarul 44275/21.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Cisnadie
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr. 1, Localitatea: Cisnadie, Cod postal: 555300, Romania, Punct(e) de contact: Johann Krech, Tel.0269 561147, In atentia: Ioana Cazacu, Email: [email protected], Fax: 0269 561012
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare borduri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cisnadie, str, Unirii, nr.32, jud. Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 124, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesitatile autoritatii contractante si de programul de reabilitare al strazilor din orasul Cisnadie
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se achizitioneaza : - bordura B2, maxim 1.8432 bucati;
- bordura- B1, maxim 4.000 bucati
- Borduri element rampa ER, maxim 9.216 bucati
- Elemente racord stanga/dreapta RS/D, maxim 660 bucati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14112400-3 - Piatra de bordura (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- bordura B2, avand dimensiuni de 500 mm x 120 mm x 250 mm, 30 kg/buc, 42 buc. / palet, 1.260 kg/palet de culoarea cimentului, maxim 1.8432 bucati;
- bordura- B1, avand dimensiuni de 500 mm x 100 mm x 150 mm, 88 buc. / palet, 1.300 kg/palet de culoarea cimentului, maxim 4.000 bucati
- Borduri element rampa ER, avand dimensiuni de 500 mm x 250 mm x 250 mm, 24 buc. / palet, 1.450 kg/palet de culoarea cimentului, maxim 9.216 bucati
- Elemente racord stanga/dreapta RS/D, avand dimensiuni de 500 mm x 250 mm x 250 mm, 52 kg/buc, 24 buc. / palet, 1.250 kg/palet de culoarea cimentului, maxim 660 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 124, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 8.000 lei.Ofertantii din categoria intreprinderilor micisi mijlocii(cu dovada in acest sens): 4.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al orasului Cisnadie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Declaratie de eligibilitate completata in conformitate cu formularul A , Certificat de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice Locale de pe raza judetului in care este inregistrat ca si contribuabil Ofertantul, privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiese faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata, Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiese ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata, completare formular B
Cerinta obligatorie: Certificat constatator original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului din judetul unde este inregistrat Ofertantul, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte:
- actionariatul societatii (asociatii) societatii;
- sediul social;
- administratori;
- sedii, sucursale inregistrate;
- obiectul principal de activitate si cel secundar (cod CAEN), Autorizatie de functionare / altele echivalentePt persoane fizice/jur straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
2. Formularul Informatii generale cuprinzand cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 1.350.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrariin ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante publice sau private (formular C1)
2. Recomandari din partea beneficiarilor pentru serviciile similare prestate (Formular Scrisoare de recomandare)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conditie minima: contract livrare produse similare in valoare de minim 35.000 euro. (sau echivalent in lei a 35.000 euro).Cerinta minima: o recomandare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul cel mai scazut
50%
Descriere:
2.
Perioada cea mai scurta intre incheierea contractelor subsecvente si furnizare (inclusuv montaj)
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere la caseria autoritatii contactante: Cisnadie, Piata Revolutiei, nr.1, jud. Sibiu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2008 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Cisnadie, Piata Revolutiei, nr.1, jud. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, cu acte de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul de exercitare a cailor de atac este de 5 zile de la luarea la cunostinta a actului atacat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Cisnadie
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr.1, Localitatea: Cisnadie, Cod postal: 555300, Romania, Tel.0269 561147, Fax: 0269 561012
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2008 12:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer