Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare calculatoare


Anunt de participare numarul 146150/30.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Petre Tudor, Tel. +40 311323217, In atentia: Petre Tudor, Email: [email protected], Fax: +40 213158294, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Petre Tudor, Tel. +40 311323217, In atentia: Petre Tudor, Email: [email protected], Fax: +40 213134770
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Petre Tudor, Tel. +40 311323217, In atentia: Petre Tudor, Email: [email protected], Fax: +40 213134770
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 311323217, In atentia: REGISTRATURA: Petre Tudor, Email: [email protected], Fax: +40 213134770
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca Centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare calculatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Banca Nationala a Romanieistr. Doamnei nr.8, Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 274, 150 si 2, 819, 450EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza un nr de contracte subsecvente de minim 4 pe perioade de cate 12 luni sau mai mici.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de913.250, 00 Euro fara TVA.Estimarea cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata acordului cadru a fost detaliata in caietul de sarcini.Preturile unitare pe fiecare produs raman fixe pe intreaga pera acordului cadru.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare calculatoare conform specificatiilor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
30211000-1-Unitate centrala de procesare (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30231000-7-Ecrane si console de computere (Rev.2)
66517200-9-Servicii de asigurare de garantie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor specificate caietului de sarcini.
Nr. Crt. Descriere echipament1Statie de lucru cu un monitor de 23?min 1200 max 1900
2Monitor suplimentar de 23? (pentru statii de lucru cu doua monitoare) min 30 max 150
3Statie grafica cu un monitor de 24?min 10 max 85
4Calculator portabil de 15, 6? (cu geanta)min 40 max 400
5Calculator portabil 13, 3? (cu geanta si unitate optica DVD +/-RW externa) min 40 max 220
6Calculator ultraportabil de 13, 3? (cu geanta si unitate optica DVD +/-RW externa)min 5 max80
7Set docking station, monitor de 23?, tastatura si mousemin 50 max 350
8Mouse suplimentar (pentru calculatoare portabile)min 40 max 400
9Monitor suplimentar de 24? (pentru unele statii de lucru / grafice)min 5 max 120
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 274, 150 si 2, 819, 450EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 56.000, 00 EURO. Pentru echivalentain alte valutese va folosi cursul comunicat de Banca Na?ionala a Romaniei la data publicarii anuntului de participare in platforma SEAP.Valabilitatea garantiei de participare la procedura de achizitie: 100 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.? Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, sau ? cont bancar RO64NBORROBP000000XXXXXX, deschis la BNR Centrala cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria IMM care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in L 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.In toate cazurile garantia trebuie sa fie irevocabila. BNRva putea solicita executarea garantiei in conditiile prevazute de lege.Dovada de constituire a garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Sunt aplicabile prevederile art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006 Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA. Prestatorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in maxim 10 zile de la data semnarii contractului, sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care prestatorul se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens. Instrumentul de garantare devine anexa la contract.B.N.R are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie B.N.R va notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul B;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
Certificat de participare la licitatii
Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.1 din Ordinul ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatuluide participare la licitatii cu oferta independenta completata in conformitate cu Formular C - Sectiunea FORMULARE.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006
Seva completa Formular D ? Sectiunea FORMULARE
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante:
Consiliul de administratie al BNR care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publicaa fost numit prin Hotararea nr. 35 din 8 oct. 2009 a Parlamentului Romaniei:
Guvernator - Academician Mugur Isarescu
Prim-viceguvernator - Prof. univ. dr. Florin GeorgescuViceguvernator - Bogdan Olteanu
Viceguvernator - Dr. Cristian Popa
Membru - Prof. univ. dr. Marin Dinu
Membru - Prof. univ. dr. Nicolae Danila
Membru - Prof. univ. dr. Virgiliu Stoenescu
Membru - Conf. univ. dr. Agnes Nagy
Membru - Dr. Napoleon Pop
Iulia Stanciu ? director, Directia Contabilitate
Daniela Costina Ilie ? director adjunct, Directia Contabilitate
Nicolae Paunescu - director , Directia Juridica
Rodica Constantinescu ? Sef Serviciu, Directia Juridica
Ion Paduraru ? director, Directia buget si analiza financiara
Andreea Bognar ? Sef Serviciu, Directia buget si analiza financiara
Vasile Ifrim - director, Directia Achizitii
Niculae Dumitrache - director adjunct, Directia Achizitii
Ovidiu Dragomir, director, Directia Servicii Informatice;
Tiberiu Parvulescu, director adjunct, Directia Servicii Informatice; Persoane juridice/fizice romane
1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Cerinta obligatorie:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, marcat ?conform cu originalul?.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc , pt conformitate, certificatul constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind personalul tehnic de specialitate. Prezentarea listei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniu ( cursuri de service calculatoare). Se vor atasa copii dupa documentele relevante.
Ofertantul trebuie sa includa o declaratie de disponibilitate a personalului de specialitate pentru efectuarea reparatiilor in perioada de garantie.
In conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 509 /2011 privind formularea criteriilor de calificare ?i selec?ie, sectiunea privind contractele de furnizare, litera c) se poate solicita prezentarea unei/unor dovezi de instruire a personalului pentru perioada de garan?ie acordata echipamentului. Asftel, se vor prezenta declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa detaliat experienta profesionala, a fiecareia dintre persoanele nominalizate sa faca parte din echipa responsabila de indeplinirea contractului (asigurarea interventiilor in perioada de garantie a echipamentelor). ( se va mentiona cel putin un responsabil pentru remedierea problemelor de natura tehnica si un inlocuitor al acestuia, pentru perioada in care persoana de baza este indisponibila).
Certificate specifice ? ISO 9001Se vor prezenta copii lizibile, semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului, aflat in termen de valabilitate la data limita a depunerii ofertelor. Se vor accepta si societati aflate in curs de certificare daca prezinta orice document in care se mentioneaza ca auditul de certificare a fost finalizat la data limita de depunere a ofertelor, urmand ca acestea sa primeasca in curand certificarea propriu zisa.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formular H ? Sectiunea FORMULAREPentru oferta comuna, toti membrii asocierii trebuie sa prezinte certificarile de mai sus.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
78%
Descriere: Componenta financiara
2.
Caracteristici tehnico-functionale
22%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 22
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2013 10:00
Locul: Lipscani nr.16, sector3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest sens. Imputernicirea va contine mandatul acordat reprezentantului ofertantulu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertantilor din categoria IMM, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum. In cazul unei asocieri, pentru a beneficia de reducerea de 50% este necesar ca toti membrii asocierii sa fie IMM. In cazul in care criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica este ?cel mai mic pret?si doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are cel mai mic pret;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 2562 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2013 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer