Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE CAPSULE IOD 131 PENTRU DIAGNOSTIC SI TERAPIE


Anunt de participare numarul 131709/24.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON
Adresa postala: B-dul Aviatorilor 34-36, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011863, Romania, Punct(e) de contact: B-dul Aviatorilor 34-36, sector 1, Tel. 0213172041 int.261, In atentia: Bianca Breuscan, Email: [email protected], Fax: 0318057374, Adresa internet (URL): www.parhon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE FURNIZARE CAPSULE IOD 131 PENTRU DIAGNOSTIC SI TERAPIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul National de Endocrinologie C.I. Parhon, dinB-dul Aviatorilor 34-36, Sector 1, Bucuresti , Romania, Cod postal 011863
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 938, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in functie de necesitati si de fondurile disponibile, se vor incheia contracte pentru o perioada de min. 1 luna, max. 12 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile.
Cantitatea minima si maxima ce se poate solicita pe durata intregului acord cadru, precum si cantitatea minima si maxima care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: conform cantitatilor prevazute in caietul de sarcini, conform Art. 66, lit. (e), (f) din HG925/2006.
Livrarile se vor face conform comenzilor transmise de Laboratorul de Medicina Nucleara cu 14 zile inainte si conform datelor din graficul de livrare anexat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33642300-5 - Terapeutica pentru patologia tiroidiana (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini publicat in SEAP
Valoarea minima si maxima estimatace pot fi solicitate pe durataacordului cadru este intre 685.700, 00 RONsi 1.938.600, 00 RON
Valoarea minima si maxima estimata care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent este intre 55.524, 00 RON si 727.885, 00 RON
Valoarea estimata fara TVA: 1, 938, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: 19.386, 00 RON;garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract Cadru CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Decl. de eligibilitate - Form.1
- Certif. de partic. la licitatia cu oferta independenta conf OAP 314/2010 - Form.2
- Decl. de neincadrare in sit. prev. la art.181 OUG 34/2006 - Form.3
- Decl. de neincadrare in sit. prev. la art.69^1 OUG 34/2006 - Form.4
- Decl. privind calit. de particip. la proc. - Form.5
- Certif. de atest.fisc. elib. de Adm.Fin. - fara datorii
- Certif. de atest.fisc. elib. de Adm.Pub.Loc. - fara datorii
- Certif.Const. emis de Of.Reg.Come. cu codul CAEN pt. ob. supus achiz.
- Aut. de punere pe piata a med., elib. de ANM
- Aut. de desf.act. de distrib. angro de med., elib. de ANM
- Aut. pt. desf. de act. in dom. nuclear emisa de CNCAN, pt. furnizareade capsule de iodura de sodiu pt ter. si diagn. (inclusiv anexe)- Aut. pt. desf. de act. in dom. nuclear emisa de CNCAN, pt. transport de capsule de iodura de sodiu pt. ter. si diagn. (inclusiv anexe)
- Aut. securitate radiol. pt produs emisa de CNCAN, pt. import si furniz. capsule de iodura de sodiu pt ter. si diagn.(inclusiv anexe)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere care cuprinde informatii generale despre ofertant precum sicifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani -Formular 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari in ultimii 3ani -form.9, pt obiectul supus achizitiei.
- Informatii privind experienta similara in sistemul sanitar privind distributia de medicamente.
- Cel putin o recomandare din partea clientilor pentru obiectul supus achizitiei.
- Declaratie pe proprie raspundere privind livrarea produselor la termenele si in cantitatiile solicitate de autoritatea contractanta - form.7
- Certificat SR EN ? ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se desfasoara in SEAP, intr-o runda; participa doar operatorii economici care au depus oferte ce au fost declarate admisibile
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A2821/26.10.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S36-058706 din 22.02.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.01.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.01.2012 11:00
Locul: B-dul Aviatorilor 34-36, sector 1 - SERVICIUL ADMINISTRATIV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate un participant din partea fiecarui ofertant (cu imputernicire din partea ofertantului de a participa la sedinta de deschidere si cu obligatia prezentarii unui act de identitate valabil)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca la sfarsitul licitatiei electronice doua sau mai multe oferte au preturile egale, atunci pentru departajare comisia de evaluare stabileste ca fiind castigatoare oferta al carei pret de pornire a fost cel mai mic
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul National de Endocrinologie C.I. Parhon
Adresa postala: B-dul Aviatorilor 34-36, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011863, Romania, Tel. 0213172041 int.261, Email: [email protected], Fax: 0318057374, Adresa internet (URL): www.parhon.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2011 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer