Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE CAPSULE IOD131 PENTRU DIAGNOSTIC SI TERAPIE


Anunt de participare numarul 133299/23.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON
Adresa postala: Bd. Aviatorilor nr. 34-36, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011863, Romania, Punct(e) de contact: MARIETA SIMION, Tel. +40 760669955, In atentia: Breuscan Bianca, Ioan Daiana, Email: [email protected], Fax: +40 318057374, Adresa internet (URL): https: //www.parhon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE FURNIZARE CAPSULE IOD131 PENTRU DIAGNOSTIC SI TERAPIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul National de Endocrinologie C.I. Parhon - Unitatea Nucleara - B-dul Aviatorilor 34-36, Sector 1, Bucuresti , Romania, Cod postal 011863
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 2 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 327, 000 si 3, 630, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: functie de necesit. si de fond.disp. se vor incheia contr. pt. min. 1 luna, max. 12 luni. RELUAREA COMPETITIEI se face respectand cond.prev.in acord.cadru. Pt. inch.unui contr. se va transm.o inv.la reofertare. Reofert.se face in scris conf.art.69alin.5 HG925/2006; Contractul va fi atribuit respectand art.69alin6 HG925/2006
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile.
Cantitatea minima si maxima ce se poate solicita pe durata intregului acord cadru, precum si cantitatea minima si maxima care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: conform cantitatilor prevazute in caietul de sarcini, conform Art.66 lit.(e), (f) din HG 925/6006
Livrarile se vor face conform comenzilor transmise de Laboratorul de Medicina Nucleara cu 14 zile inainte si conform datelor din graficul de livrare anexat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
33642300-5-Terapeutica pentru patologia tiroidiana (Rev.2)
33694000-1-Agenti diagnostici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini atasat prezentului anunt de participare
Valoarea minima si maxima estimata ce pot fi solicitate pe durataacordului cadru este intre 1.327.000, 00 RONsi 3.630.000, 00 RON
Valoarea minima si maxima estimata care ar putea face obiectulunui singur contract subsecvent este intre 108.360, 00 RON si 1.358.000, 00 RON
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 327, 000 si 3, 630, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Conf. art.278^1 OUG 34/2006: LOT 1:6.950, 00 RON; LOT 2:4.240, 00 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.- Modul de constituire a garantiei de participare, conformHG 952/2006; Dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Pt. constituirea garantiei conf. art.16 alin.(2) din Legea 346/2004 se va atasa o declaratie privind incadrarea in categoria IMM; in cazul asociatiilor fiecare asociat trebuie sa prezinte declaratia ca reprezinta o IMM. Garantia de participare se va constitui numai in lei, cont garantie RO98TREZ7015005XXX000181, deschis la Trezoreria Sector 1 max. 5% din valoarea (fara TVA) a contractului subsecvent incheiat. Constituirea garantiei de buna executie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetuil de stat; Contract cadru CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (datata, semnata si stampilata) Se completeaza Formularul1
- Certificat de participare la licitatia cu oferta independenta conform OAP 314/2010 - completarea Formularului 2
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (datata, semnata si stampilata), Formular3. Se solicita completarea declaratiei separat pentru fiecare ofertant/ ofertant asociat/ tert sustinator.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (datata, semnata si stampilata), Formular4. Se solicita completarea declaratiei separat pentru fiecare ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator. Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Paun Diana Loreta; Ghemigian Adina Mariana;Pecsi Saftica; Boc Mariana; Vasile Monica; Ioan Daiana; Breuscan Bianca Elena; Goldstein Andrei Liviu; Alexiu Florin; Voicu Gabriela; Neamtu Daniela.
- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura (datata, semnata, si stampilata), Formular5
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine. Documentele se vor prezenta copie conf. cu originalul; pentru ofertantul castigator al procedurii se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privin rezultatul procedurii, prezentarea documentelor in original/ copie legalizata, pentru conformitate.
* Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale catre bugetul de stat.
* Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Publica Locala care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la plata impozitelor si taxelor locale. - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si IndustrieNationala sau teritoriala, in care sa se regaseasca codul CAEN pentru obiectul supus achizitiei; pentru ofertantul castigator al procedurii se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privin rezultatul procedurii, prezentarea documentului in original/ copie legalizata, pentru conformitate.
- Pentru persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe proprie raspundere care cuprinde informatii generale despre ofertant precum sicifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani -Formular 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare de punere pe piata a medicamentului, eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului
Autorizare pentru desfasurarea activitatii de distribuitor angro de medicamente, eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului sau alte organisme abilitate
Autorizare pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear emisa de CNCAN, pentru furnizareade capsule de iodura de sodiu pentru terapie si diagnostic
Autorizare pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear emisa de CNCAN, pentru transport de capsule de iodura de sodiu pentru terapie si diagnostic
Autorizare de securitate radiologica pentru produs eliberata de CNCAN, in vederea importului si furnizarii capsulelor de iodura de sodiu pentru terapie si diagnostic.
Informatii privind experienta similara in sistemul sanitar privind distributia de medicamente: Lista principalelor livrari in ultimii 3ani, completarea formularului 9, pentru obiectul supus achizitiei.
Ofertantul va depune cel putin o recomandare din partea clientilor pentru obiectul supus achizitiei.
Declaratie pe proprie raspundere privind livrarea produselor la termenele si in cantitatiile solicitate de autoritatea contractanta, completarea formularului 7.
Certificare SR EN ? ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde: 1;
-Consta intr-un proces repetitiv de ofertare, utilizandu-se suportul tehnic oferit de Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).-Autoritatea contractanta va invita sa participe la aceasta etapa doar operatorii economici care au depus oferte ce au fost declarate admisibile.-Obiectul procesului repetitiv: valoarea totala pentru fiecare lot, calculata pentru cantitatea maxima din acordul cadru.-Informatii relevante la echipamentul folosit, conditiile concrete de realizare a licitatiei electronice se obtin de la operatorul SEAP (www.e-licitatie.ro).* Daca la sfarsitul licitatiei electronice doua sau mai multe oferte au preturile egale, atunci pentru departajare comisia de evaluare stabileste ca fiind castigatoare oferta al carei pret de pornire a fost cel mai mic.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A47/20.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2011/S227-368455din25.11.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2012 00:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2012 11:00
Locul: Institutul National de Endocrinologie "C.I.Parhon" - Serviciul Administrativ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Max. cate un participant din partea fiecarui ofertant, cu imputyernicire de a participa la sedinta de deschidere si cu act de identitate valabil.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
* Daca la sfarsitul licitatiei electronice doua sau mai multe oferte au preturile egale, atunci pentru departajare comisia de evaluare stabileste ca fiind castigatoare oferta al carei pret de pornire a fost cel mai mic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul National de Endocrinologie "C.I.Parhon"
Adresa postala: Bd. Aviatorilor 34-36, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011863, Romania, Tel. +40 213172041, Email: [email protected], Fax: +40 318057374, Adresa internet (URL): www.parhon.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2012 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer