Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare carburant auto (benzina fara plumb CO 95 conform standard de calitate SR EN 228/2008) pe baza de carduri de credit


Anunt de participare numarul 134902/21.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul de Politie al Judetului Mures
Adresa postala: str. Borsos Tamas Nr.16, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540065, Romania, Punct(e) de contact: PESCARI VALENTIN, Tel. +40 265202306, In atentia: BOIER IOAN CATALIN, Email: [email protected], Fax: +40 265311555, Adresa internet (URL): http: //ms.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizare carburant auto (benzina fara plumb CO 95 conform standard de calitate SR EN 228/2008) pe baza de carduri de credit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare : La statiile de distributie din reteaua nationala a operatorului economic declarat castigator;
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 10 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 263, 528 si 2, 527, 056RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul achizitiei il constituie incheierea unui acord cadru, cu valabilitatea de 10 luni pentru achizitionarea carburantului benzina fara plumb cu cifra octanica 95, pe baza de carduri, necesara pentru alimentarea mijloacelor de transport aflate in dotarea I.P.J. Mures si a unitatilor asigurate logistic de catre acesta.Produsele ce se vor achizitiona trebuie sa indeplineasca in totalitate cerintele minime din specificatiile tehnice asa cum sunt prevazute din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord cadru:
Cantitatea minima: 261.600, 00 litri benzina fara plumb 95;
Cantitatea maxima: 523.200, 00 litri benzina fara plumb 95;
2. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru:
Cantitatea minima: 21.000, 00 litri benzina fara plumb 95;
Cantitatea maxima: 52.320, 00 litri benzina fara plumb 95.
3. Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: martie 2012 - decembrie 2012.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 263, 528 si 2, 527, 056RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertanti vor constitui garantia de participare in cuantum de: 25270, 56 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabiliatate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data depunerii ofertelor.Ofertantului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata, de catre CNSC, i se va retine dingarantia de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile art. 278^1 alin. (1) lit. (b) din O.U.G. nr. 34/2006. Ofertantul declarat castigator va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 alin. 2) din H.G. nr. 925/2006 garantie de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, fonduri bugetare alocate Ispectoratului de Politie JudeteanMures pentru anul 2012.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006a operatorului economic;
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale in conformitate cu prevederile legale in vigoare aferente ultimei luni incheiate financiar;
Certificat (certificate) privind plata impozitelor si taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare aferente ultimei luni incheiate financiar;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006;
TABEL NOMINAL
cu persoanele implicate in procesul de verificare/evaluare a candidaturilor/ofertelor din cadrul Inspectoratului de Politie Judetean Mures
1.Pescari Valentin - Seful Inspectoratului nascut la data de 19.03.1959 in Mun. Reghin, Jud. Mures2.Cimpeanu Alexandru-Adjunct al Sefului Inspectoratului, nascut la data de 17.10.1964 in Mun. Reghin , Jud. Mures3.Ujica Valer-Adjunct al Sefului Inspectoratuluinascut la data de 12.04.1959 in Loc. Stanceni, Jud. Mures
4.Caliman Claudiu Calin-Consilier Juridicnascut la data de 16.05.1976 in Mun.Tarnaveni, Jud. Mures
5.Gabor Dragos Vasile-Consilier Juridic, nascut la data de 06.05.1978 in Mun. Targu Mures6.Pirvu Catalin-Seful Compartiment Financiar, nascut la data de 27.02.1968 in Or. Caracal, Jud. Olt
7.MoldovanDorin Mircea-Seful Serviciului Logistic, nascut la data de 28.12.1964 in Mun. Targu Mures8.Zamfir Laurentiu Tiberiu-Seful Biroului Tehnic, nascut la data de 21.12.1962 in Mun. Suceava9.Oltean Marius Sebastian-Lucrator Compartimentul A.P.I.I., nascut la data de 07.09.1978 in Mun. Targu Mures10.Salcudean Ovidiu-Lucrator Compartiment Financiar, nascut la data de 07.10.1972in Or. Sarmasu, Jud. Mures11.Zvinca Dumitru- Lucrator Birou Tehnic, nascut la data de 12.09.1962 in Loc. Mileanca, Jud. Botosani
12.Panca Ioan-Lucrator Birou Tehnic, nascut la data de 06.10.1965 in Mun. Rghin, Jud. Mures13.Haja Marius Septimiu-Lucrator Birou Tehnic, nascut la data de 13.07.1987 Mun. Reghin, Jud. Mures14.Boier Ioan Catalin-Lucrator Compartimentul Marketing si Achizitii Publice, nascut la data de 31.05.1970
Or. Ludus Jud. Mures
15.Oprea Stelian Mihai-Lucrator Compartimentul Marketing si Achizitii Publice, nascut la data de 24.12.1972 in Or. Miercurea Nirajului Jud. Mures
16.Movila Lucian Paul-Lucrator Birou Tehnic, nascut la data de 17.10.1967 in Mun. Toplita, Jud. Harghita
Declaratie pe propria raspundere privind respectarea regulilor de concurentain conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12.10.2010 . Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului;
Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica / juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru calificare autoritatea contractanta solicita: Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri globala anuala pe ultimii trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru calificare autoritatea contractanta solicita: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ;
Certificat de buna executie;
Lista cu numarul si amplasamentul statiilor de distributie de pe teritoriul Romaniei din care se va face livrarea carburantului ce face obiectul procedurii de achizitie.
Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul)
Pentru calificare autoritatea contractanta solicita certificat de tip ISO 9001 in ternmen de valabilitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
191.736 din 06.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2012 10:00
Locul: I. P. J. Mures, Serviciul Logistic, din Mun. Targu Mures, str. Borsos Tamas, Nr. 16.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoana va avea asupra sa actul de identitate si va prezenta o imputernicire semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului care sa contina seria si nr. BI/CI ale imputernicitului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia castigarii procedurii, de catre o oferta comuna, autoritatea contractanta va solicita prezentarea acordului de asociere a ofertantilor in forma legalizata, iar contractul se va incheia cu liderul de asociatie desemnat de catre acestia, care va raspunde in totalitate de derularea corespunzatoare a contractului, conform clauzelor stipulate in acesta.Durata acordului cadru : anul 2012Ofertele se depun pentru toata cantitatea de produse solicitata de catre autoritatea contractanta conform specificatiilor de produs din caietul de sarcini.In cazul in carese constata ca ofertele clasate pe primul loc, doua sau mai multe oferte, contin preturi egale in cadrul propuneri fenanciare, in vederea atribuirii contractului de achizitie / acordului cadru se va solicita pentru departajare o noua oferta financiara in plic inchis, si se va atribui contractul ofertantului care a depus oferta de pret cea mai scazuta.Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente de furnizare ulterioare incheierii acordului-cadru redactate orientativ cu modelul prezenzentat in Sectiunea VIII ? Proiect acord cadru si contract de furnizare subsecvent.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este cel prevazut de art. 256^2, din OUG 34/2006 cu modificarile si completari ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN MURES
Adresa postala: str. Borsos Tamas, nr. 16, judetul Mures;, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540065, Romania, Tel. +40 265202530, Email: [email protected], Fax: +40 265311555, Adresa internet (URL): http: //ms.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2012 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer