Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare carburanti 2013-2015


Anunt de participare numarul 141410/08.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Grupul de Achizitii Publice, Tel. +40 213250209, In atentia: Jipa Valentin, Email: [email protected], Fax: +40 213161061, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare carburanti 2013-2015
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: statiile de distributie pe baza de carduri
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 23 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 634, 193.55 si 19, 087, 741.94RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventacontractelor subsecvente: aprilie -iulie /august- decembrie 2013; ianuarie-iunie/iulie-decembrie 2014; ianuarie -martie 2015. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit : lot 1 - 400000 lei fara tva; lot 2- 30000 lei; lot 3 - 203000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lot 1- Benzina fara plumb cifra octanica min. 95lot 2 - Benzina fara plumb cifra octanica min. 98lot 3 -Motorina Euro 5
Calendarul estimativ de aplicare a procedurii : februarie ? martie 2013 .
Calendarul estimativ de atrib. a contractelor subsecvente: aprilie 2013- martie 2015.
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru precum si care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent conform ANEXEI B.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134220-5-Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACORD CADRU: lot 1- Benzina fara plumb cifra octanica min. 95 -minim 80000 litri - maxim 2400000 litrilot 2 - Benzina fara plumb cifra octanica min. 98 -minim6000 litri - maxim 192000 litrilot 3 -Motorina Euro 5 -minim 40000 litri - maxim 1200000 litri
Contracte subsecvente:
lot 1- Benzina fara plumb cifra octanica min. 95 -minim 80000 litri - maxim 100000 litrilot 2 - Benzina fara plumb cifra octanica min. 98 -minim6000 litri - maxim 10000 litrilot 3 -Motorina Euro 5 -minim 40000 litri - maxim 80000 litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 634, 193.55 si 19, 087, 741.94RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
23 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot 1-240000 lei;lot 2-19000 lei; lot 3-121000 leiRetineri intr-una sau mai multora dintre situatiile urmatoare: a) ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.c) a depus o contestatie la C.N.S.C si aceasta a fost respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma prevazuta la art. 278^1 lit b) din O.U.G. 34/2006 pentru lotul 2 si art. 278^1 lit c) din O.U.G. 34/2006 pentru lotul 1 si 3In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii.constituire - prin virament bancar (Ordin de plata), in contul RO31TREZ7055005XXX000169 deschis laTrezoreria Sectorului 5, cod fiscal 4267060- prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original Pentru I.M.M.-uri gar - in procent de 50 % din cuantumurile precizate mai sus.Perioada de valabilitate (60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorGarantia de participare trebuie prezentata, in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006 si art. 278^1 lit b) din O.U.G. 34/2006 pentru lotul 2 si art. 278^1 lit c) din O.U.G. 34/2006 pentru lotul 1 si 3, respectiv: lot 1- 8759, 99 lei; lot 2-9909, 66 lei; lot 3- 8169, 67 lei Pentru calculul garantiei in alta moneda se va folosi cursul BNR afisat cu 5 zile inainte de data deschiderii ofertelor garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5 % din valoarea fara TVA a contractului subsecvent constituita cf. art. 90din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr.4 ? Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr.5 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181,
Formularul nr.6 ? Informatii generale,
Formularul nr.8 ? Declaratie privind lista subcontractorilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acestia,
Formularul nr.8.1 ? Declaratie privind lista asociatilor,
Formularul nr.10 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura,
Formularul nr. 14 ? Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/ terti sustinatori,
Persoane ce detin functii de deciziePELIGRAD ION- director general Directia Generala Logistica, DOBRESCU DAN - director adjunct Directia Generala Logistica
LIDIA HUMIN - director adjunct Directia Generala Logistica
DOBRE CRISTIANA - contabil sef
VERZES MIHAIELA - consilier juridic
RADU VALERIU - imputernicit sef Grup Achizitii Publice,
STOICA MARIN - sef serviciu
Formularul nr. 17 - CERTIFICAT de participare la licitatia deschisa cu oferta independenta
Certificate constatatoare (in original, copie legalizata sau copie conforma cu
oriiginalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor,
taxelor catre stat, (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara
in care ofertantul este rezident ex. -A.N.A.F.), din care sa reiasa situatia
obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelor Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data depunerii ofertelor, (informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data depunerii ofertelor)care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata, avand mentiunea ?conform cu originalul? .
Se va solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica, Certificatul contatator emis de ORC in copie legalizata sau in original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, in conformitate cu formular nr.6 ( utilizand cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2010- 4, 2099 lei , 2011- 4, 2379 lei, 2012- 4, 4595lei) , in raport cu valorile minime estimate ale fiecarui lot, astfel:
- pentru lotul nr. 1- benzina fara plumb COR min 95 ? minim 400000 lei
- pentru lotul nr. 2- benzina fara plumb COR min 98 ? minim30000 lei
- pentru lotul nr. 3- motorina standard(EN 950)? minim 200000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr.7 ? Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani,
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 .Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) obiectul procesului de reofertare: Pretul unitar / litrub)informatii puse la dispozitie - existenta de preturi sau valori noi - numarul participantilor la L.E - clasament **Numarul de runde : (una) ** incepere la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. **Durata unei runde: 1 (una)zi.Dupa incheierea rundei de L.E., se solicita operatorului economic situat pe primul loc cf clasamentului afisat de SEAP sa transmita A.C.Formularul nr.2 si Formularul nr. 3), completate corespunzator. Nota: In cazul in care dupa finalizarea etapei finale de L.E. vor exista preturi legale si clasate pe primul loc, A.C.va solicita opreatorilor economici in cauza noi prop fin care se vor depune in plic inchis la sediul A.C.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.02.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.02.2013 11:00
Locul: DIRECTIA GENERALA LOGISTICA : Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor vor putea fi prezenti reprezentanti ai operatorilor economici care doresc sa participe si care vor prezenta imputernicire in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
a) in cazul in care dupa finalizarea etapei finale de licitatie electronica vor exista preturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici clasati pe primul loc noi propuneri financiare care se vor depune in plic inchis la sediul autoritatii contractante.Mentionam ca diferenta dintre pretul mediu ofertat initial si cel rezultat in urma desfasurarii etapei finale de licitatie
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al DGL
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3, sect. 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel. +40 213037080-10472, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel. +40 213037080-10472, Fax: +40 213161061
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.01.2013 16:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer