Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare carburanti auto 2011 - 2012


Anunt de participare numarul 124258/17.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA "CPT.PUICA NICOLAE" AL JUDETULUI ARGES
Adresa postala:  str.TRAIAN, NR.26, PITESTI, JUD.ARGES, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110424, Romania, Punct(e) de contact:  NITU MARIUS, Tel. 0248217400, 0746173277, Email:  [email protected], Fax:  0248611301, Adresa internet (URL):  www.isuarges.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare carburanti auto 2011 - 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: 1. Pitesti, str. Traian, nr. 26, jud. Arges
2. Curtea de arges, str. Forestierilor, nr. 2, jud. Arges
3. Campulung Muscel, str. Ion Mihalache, nr. 20, jud. Arges
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 95, 265 si 514, 152RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: un contract subsecvent aferent perioadei iulie 2011 - 31.12.2011 si subsecvente pentru intervalul 01.01.2012 - iulie 2012
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de motorina euro 5 si benzina euro fara plumb
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Motorina = minim 20.456 litri - maxim 97.800 litri
Benzina= minim1.000 litri - maxim 18.000 litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 95, 265 si 514, 152RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 19.07.2011 pana la 19.07.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 5141 lei reprezentand 1% din valoarea totala estimata a acordului-cadru
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite bugetare alocate autoritatii contractante. Plata se va face cu ordin de plata in contul de Trezorerie al furnizorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privin eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare
- certificat de inregistrare fiscala eliberat de ORC (C.U.I.)-certificate constatatoare care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat consolidat vizate si aflate in termen de valabilitate-certificat fiscal pentru indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, aflat in termen de valabilitate-certificat de inregistrare emis de ORC-extras din certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate desfacerea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie, vizat si aflat in termen de valabilitate - original/copie legalizata/conform cu originalul-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;certificatul se va prezenta in original si se solicita conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil la 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa informatii generale
- lista principalelor furnizari de carburanti auto efectuate in ultimii 3 ani
- o recomandare din partea unui beneficiar/client adresata autoritatii contractante
- certificat privind implementarea sistemului de management al calitatii
- licente pentru produse
- certificate de conformitate
- documente privind modul de implementare si indeplinire a prevederilor legale pe linia protectiei mediului, securitatii si sanatatii in munca si p.s.i., legat de activitatea de distributie carburanti auto
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
DA2020915
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2011 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Procedura de licitatie deschisa se desfasoara integral prin mijloace electronice, prin SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  str. Victoriei, nr. 22, localitatea: Pitesti, jud. Arges, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110017, Romania, Tel. 0248219374, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0248219947, Adresa internet (URL):  http: //www.justitie-ag.ro/ca_pit/ca_app/
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al I.S.U. ARGES
Adresa postala:  str. Traian, nr.26, jud Arges, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110424, Romania, Tel. 0248217400, Email:  [email protected], Fax:  0248611301, Adresa internet (URL):  www.isuarges.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2011 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer