Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare carne de pasare si organe comestibile, Acord cadru de furnizare produse din carne
Anunt de intentie numarul 14575/30.01.2009
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
CANTINA DE AJUTOR SOCIAL SI PENSIUNE CLUJ - NAPOCA
Adresa postala: STRADA EMILE ZOLA NUMARUL 5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400112, Romania, Punct(e) de contact: HOREA BILC, Tel.0264-595665, Email: [email protected], Fax: 0264-592794
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare carne de pasare si organe comestibile
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Cantina de Ajutor social si pensiune Cluj-Napoca
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 175, 000 si 200, 000EUR
pui congelati, aripi de pui, piept de pui fara os, piept de pui cu os, pipote de pui, pulpe pui intregi, pulpe pui superioare, pulpe pui inferioare, tacam de pui, ficat de pui
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
15112000-6 - Carne de pasare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.01.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Carne de pasare si organe comestibile
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare produse din carne
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Cantina de ajutor social si pensiune
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 120, 000 si 175, 000EUR
Salamuri, carnati, mezeluri, etc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
15130000-8 - Produse din carne (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.01.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Produse din carne
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.gnm.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.inspectmun.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2009 14:18