Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare carne oaie refrigerata, pulpe pui fara spata refrigerate, piept de pui refrigerat, pulpe inferioare pui refrigerate, pulpe inferioare pui congelate
Anunt de participare numarul 141087/12.12.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Academia de Politie Alexandru Ioan Cuza Bucuresti
Adresa postala: Aleea Privighetorilor nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014031, Romania, Punct(e) de contact: MARCEL BOCSA, Tel. +40 213175523, Email: [email protected], Fax: +40 213114814, Adresa internet (URL): http: //www.academiadepolitie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare carne oaie refrigerata, pulpe pui fara spata refrigerate, piept de pui refrigerat, pulpe inferioare pui refrigerate, pulpe inferioare pui congelate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Academia de Politie, Aleea Privighetorilor nr. 1A, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: 570, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent include perioada ianuarie? iulie 2013; - Al 2-lea contract subsecvent: august ? decembrie 2013; - Al 3-lea contract subsecvent: ianuarie ? aprilie 2014;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare carne oaie refrigerata, pulpe pui fara spata refrigerate, piept de pui refrigerat, pulpe inferioare pui refrigerate, pulpe inferioare pui congelate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15112000-6 - Carne de pasare (Rev.2)
15115200-9-Carne de oaie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile estimate minime si maxime pentru acordul cadru sunt specificate pentru fiecare lot in parte in anexa B.
Valoarea estimata fara TVA: 570, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare pentru acordul - cadru in cuantumul de maxim 2% din valoarea fara tva a fiecarui lot, perioada de valabilitate fiind cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia pentru fiecare lot este prevazuta in Anexa B a prezentului anunt si va fi constituita conform art. 86 din H.G. 925/2006. Data la care se va efectua echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta este cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA. Garantia de buna executie va fi constituita conform art. 90 dn HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate deplata.Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana .Inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire i se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Mostre-Operatorul economic va prezenta, in mod obligatoriu, pana la data limita de depunere a ofertelor, mostre pentru fiecare lot, respectiv sortiment ofertat.
Mostrele nu se factureaza, vor fi suportate de furnizor si nu se returneaza, fiind parte a ofertei depuse; Depunerea mostrelor se va face la adresa autoritatii contractante, in termenul pentru depunerea ofertei.
Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au implementat si mentin o procedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP, conform prevederilor HG 924/2005.Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiasa ca operatorul economic ofertant a implementat si mentine o procedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP, conform prevederilor H.G. nr. 924/2005, sau Certificat HACCP (ISO 22000) in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. a) elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul ofertei b) nu exista limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la litera a) pot fi imbunatatite; c) inf.care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor: numarul participantilor in runda respectiva a licitatiei electronice; d) nu se cer diferente minime pentru licitarea noilor oferte; e) numarul de runde: una; f) informatiile relevante privind procesul licitatiei electronice: - la licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP, cf. art.6 alin(2) din H.G. nr. 1660/2006 si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre autoritatea contractanta conform preved. art.165 alin.(2) din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare. g) durata unei runde: 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.01.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de desfasurare al ?licitatiei electronice?: Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice, asa cum prevede art. 169 alin (2) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica, in cadrul fazei de licitatie electonica, elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv (pretul), la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta. Ofertantul cu pretul cel mai scazut, rezultat in urma licitatiei electronice, are obligatia de a depune in original la sediul autoritatii contractante in termen de 3 zile lucratoare, oferta refacuta, la valoarea licitata electronic. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe unul din primele locuri au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor incarcarea electronica in SEAP de documente ce contin noile preturi. In cazul egalitatii preturilor pentru locul 2 si 3, ofertantii nu pot imbunatati pretul decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Academiei de Politie
Adresa postala: Aleea Privighetorilor nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014031, Romania, Tel. +40 213175523, Fax: +40 213114814
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.12.2012 15:27