Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare cartuse de toner de imprimante/copiatoare/multifunctionale/ fax-uri si distributia lor la sediile Universitatii din Bucuresti


Anunt de participare numarul 146035/24.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Bucuresti
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Punct(e) de contact: Cristi Sandu, Tel. +40 213077376, Email: [email protected], Fax: +40 213139575, Adresa internet (URL): www.unibuc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare cartuse de toner de imprimante/copiatoare/multifunctionale/ fax-uri si distributia lor la sediile Universitatii din Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile Universitatii din Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 112, 420.93 si 2, 427, 832.56RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contractele subsecvente se vor incheia lunar in functie de necesitati. Iar canititatea minima pentru un contract subsecvent va fi de 1 buc iar canitatea maxima va fi de 100 de bucati.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de furnizare cartuse de toner
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr.lot. |Denumire Lot |Cantitate minima estimata |Cantitate maxima estimata | Valoare minima estimata lei| Valoare maxima estimata lei______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1 |Canon|131|3215|40061.41|924028.34
2 |HP| 96|1630|26203.37|413135.70
3 |Lexmark | 60|1070|15847.69|362618.70
4 |Xerox| 51|1250|27816.30|708414.95
5 |Toshiba |8|80| 1434.81| 14348.12
6 |Minolta |8|40| 1057.35|5286.75Caracteristici:
- avand in vedere faptul ca parcul de echipamente se afla in garantie, cartusele ofertate trebuie sa fie in coformitate cu cele cerute in caietul de sarcini sau echivalent.Prin produs echivalent se intelege ca produsele vor fi: - produse noi obtinute din componente noi, fara a fi folosite anterior. Oferta tehnica pentru acestea, trebuie sa contina certificatul de incercari in original sau copie semnata si stampilata conform cu originalul de catre ofertant, emis de o firma acreditata sau orice organism de certificare acreditat, care sa ateste numarul de printuri realizat, elemente de calitate, etc. egale sau superioare produselor originale si o declaratie pe propria raspundere conform careia toate componentele utilizate la fabricarea produselor sunt noi, si nu contin parti ale unor cartuse nefolosite anterior.
-pentru a demonstra echivalenta produselor ofertate, ofertantii de produse echivalente vor prezenta documente care sa ateste ca subansamblele si materialele sunt testate in laboratoare certificate de autoritati competente; aceste testari trebuie sa prezinte toate caracteristicile care au impact asupra calitatii produsului comparativ cu elementele similare din consumabilele cerute in caietul de sarcini (de exemplu: la toner - cat e granularitatea la cel cerut in caietul de sarcini si cat la cel echivalent, compozitia, gradul de culoare, magnetismul; la cilindru - compozitia, grosimea si uniformitatea stratului de material fotoconductor, la lamela de curatire - pastrarea caracteristicilor de elasticitate a elementului de curatire in timp); nu e suficienta doar o rezolutie in sensul ca e corespunzator, pentru ca nu rezulta ce caracteristici s-au testatsi cat e toleranta aplicata fata de caracteristicile produselor cerute;
- NU SE ACCEPTA consumabile reumplute, remanufacturate deoarece avem si echipamente achizitionate din Fonduri Europene iar Autoritatea Contractantaisi asuma raspunderea pentru acesteechipamente;
Valoarea estimata fara TVA: intre 112, 420.93 si 2, 427, 832.56RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot1:4800lei;Lot2:4200lei;Lot3:3700lei;Lot4:4500lei;Lot5:280lei;Lot6:100lei.se poate constit, conf art.86 din HG925/2006, cu complet. si modif. ulterioare, in unul din urmat.moduri( lei sau valuta iar cursul valutar va fi cursul bnr cu 7 zile inainte de data limita de depunere ofertelor )-Vir bancar, care va fi efect si conf pana cel tarziu la data desch ofertelor, in contul deschis de AC RO57TREZ7055005XXX000186 deschis la Trez Sect5.-Depunere la casieria Univ din Bucuresti, b-dul Mihail Kogalniceanu 36-46, sector 5, Bucuresti-Scrisoare de gar bancara-Instrument de garantare emis de o societate de asigurare sau o societate bancara1.In cazul in care op ec face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004, 2.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.3.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.4.Avand in vedere valoarea estimata, se va retine contestatorului contravaloarea a 1% din garantia de participare in cazul in care CNSC respinge contestatia, in conditiile art. 278 din OUG 34/2006, alin.1, lit.a). Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din valoarea contractului subsecvent, fara T.V.A. Garantia de buna executie va fi exprimata in lei sau valuta si se poate constitui conform art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, intr-unul din urmatoarele moduri: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul prevazut anterior; - Numerar, depus la casieria Universitatii din Bucuresti, b-dul Mihail Kogalniceanu 36-46, sector 5, Bucuresti
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET/VENITURI/CERCETARE/AUTOFINANTARE/FONDURI STRUCTURALE/MICROPRODUCTIE/FINANTARE DE BAZA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Completarea Formularului 1 - incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
Cerinta nr. 2
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Completarea Formularului 3 - Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Completarea Formularului 2 -In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Completarea unei declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Cerinta nr. 5
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (care sa prezinte situatia datoriilor scadentein luna anterioara depunerii ofertelor). Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- prezentarea Certificatului de Atestare Fiscalaeliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala.- prezentarea Certificatului de atestate fiscalaprivind impozitele si taxele locale.
Lista persoanelor din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este:
Mircea Dumitru
Maria Voinea
Emil Barna
Magdalena Platis
Adrian Albu
Cristinel Sandu
Florinel Miulescu
George Onodi
Raluca Florea
Janina Turlea
Carmen Gheorghita
Dumitru Staicu
Cristian Agopsa
Florentina Onodi
Documentele cerute la punctele 1-4 se vor prezenta in original semnate si stampilateDocumentele solicitate la punctul 5 se vor prezenta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Cerinta nr. 1
Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului. (Persoane juridice romane) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- prezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate
Nota:
-in cazul in care furnizarea produselor solicitate, nu este activitatea principala, operatorul economic are obilgatia de a sublinia codul activitatii in baza caruia poate desfasura in mod legal activitatea (producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Bilantul contabil
- Bilant contabil la 31.12.2012, inregistrat si vizat de catre organele competente.
Cerinta nr. 2
Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In copie conform cu originalul- se completeaza Formularul 8 -Informatii generale ofertant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pentru tonere monocrom in conformitate cu standardul ISO / IEC 19752, pentru tonerele color in conformitate cu standardul ISO / IEC 19798 si pentru cartusele de cerneala in conformitate cu standardul ISO / IEC 24711 sau echivalent- valabile la data deschiderii ofertelor.
Cerinta nr. 1
- Lista principalelor livrari de produse similareefectuate in ultimii 3 ani continand valoarea livrarilor, prezentat in original, insotita de certificarte/documente/recomandari pentru cea mai importanta livrare de produse similare.
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice
Declaratie privind personalul de specialitate de care dispune ofertantul
Prezentarea de mostre pentru produsele ofertate
- Certificatul sistemului de management al calitatiim SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent pentru ofertant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie pentru tonere monocrom in conformitate cu standardul ISO / IEC 19752, pentru tonerele color in conformitate cu standardul ISO / IEC 19798 si pentru cartusele de cerneala in conformitate cu standardul ISO / IEC 24711 sau echivalent- valabile la data limita de depunere a ofertelor.completarea Formularului 10- se completeaza o declaratie privind resursele echipamentele tehnice disponibile pentru indeplinirea contractului.- se completeaza o declaratie pe propria raspundere care contine informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
- Ofertantul va prezenta la sedinta de deschidere cate o mostra din fiecare produs pentru pozitiile din Caietul de sarcini pe baza de aviz de expeditie sau centralizator conform caietului de sarcini.- Fiecare mostra prezentata va respecta specificatia tehnica din caietul de sarcini, in forma finala de comercializare, sigilata, avand inscriptionat vizibil, lizibil caracteristicile produsului.- Mostrele prezentate sa fie marcate cu numar de identificare conform caietului de sarcini.- Mentionam ca mostrele nu pot fi inlocuite pe perioada desfasurarii contractului.- Lipsa unei mostre duce la descalificarea ofertantului.- Mostrele prezentate de ofertantul castigator vor fi pastrate de Autoritatea Contractanta pe intreaga perioada de derulare a contractului- Mostrele prezentate de ofertantii ale caror oferte au fost declarate necastigatoare, se vor restitui dupa semnarea contractului de furnizare- Prezentarea certificatului sistemului de management al calitatii conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent pentru ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a putea participa la faza finala de licitatie electronica, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.), avand certificat digital valid pentru acces in sistem si o adresa de e-mail functionala, precizata in datele de contact din formularul Informatii generale atasat la documentatie. Informatii relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii in vederea participarii la licitatia electronica si disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice precum si la numarul participantilor la licitatia electronica. Precizari specifice : Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: valoarea ofertei fara TVA, pentru intreaga cantitate de produse. ? eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: NU exista limite ? informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile-sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la : - existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice - numarul participantilor la licitatia electronica - clasament ? informatiile relevante privind procesul licitatiei electronice : Inainte de lansarea unei licitatii electronice, autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala a documentelor de calificare si a propunerii tehnice, conform solicitarilor din documentatia de atribuire, in vederea stabilirii ofertelor admisibile Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la faza finala de licitatie electronica Durata unei runde: 1 (una) zi In cazul in care doua sau mai multe oferte sunt castigatoare aflate pe primul loc( acelasi pret) autoritatea contractanta va cere reofertarea pretului intr-un plic sigilat in vederea departajarii ofertelor
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2013 11:00
Locul: Bucuresti, sector 5, Bd. Mihail Kogalniceanu nr. 36-46, Universitatea din Bucuresti, Sala Senatului.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor imputerniciti legal
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): maxim 15% din valoarea contractului POSDRU
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
VI.3) Alte informatii
Exemple pentru situatii de oferte cu preturi egale: In cazul in care procedura de atribuire este offline (cu sau fara etapa finala de licitatie electronica) si se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art 256^2 alin 1 lit a )
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2013 11:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer