Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare cartuse de toner si unitati de imagine


Anunt de participare numarul 137904/03.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICEALBA
Adresa postala: str.Primaverii nr.10, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510110, Romania, Punct(e) de contact: ANGELA TONCEAN, Tel. +40 258813575, Email: [email protected], Fax: +40 258818906, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare cartuse de toner si unitati de imagine
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul DGFP Alba , Alba Iulia, str.Primaverii nr.10
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 687, 589.3RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza ca se vor incheia contracte subsecvente trimestrial, sau dupa necesitatile autoritatii contractante
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare cartuse de toner si unitati de imagine pentru echipamentele din dotarea autoritatii contractante
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se achizitioneaza cartuse de tonersi unitati de imagine pentru DGFP si ATCP Alba. Cantitati estimativee : minim 300 Buc, maxim 1172 Buc. Valoarea estimativa intre 187.629 si 687.589, 3RON
Catitatile minime si maxime pt fiecare lot se regasesc in anexa B si in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 687, 589.3RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare pentru toate loturile este13.741 RON. Garantia de participare stabilita pe loturi este mentionata in anexa B.Mod de constituire: gar de part. se va constitui in conf.cu prevederile art. 86 alin 1 din HG 925/2006 cu modif. si compl.ulterioare. Gar de part.constiuitaprin virament bancar, in contul DGFP Alba RO94TREZ0025005XXX000135, deschis la Trezoreria Alba Iulia., codul fiscal: 4331554 se va prezenta cu viza bancii. Gar. de part. constituita printr-un instrument de garantare emis de o soc. bancara sau de o soc. de asigurarese va prezenta in original.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens conform Anexei 1 din Lege) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Da . 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, in termen de 2 zile lucratoare de la semnarea contractului. Modul de constituie: gar de buna exec. se va constitui prin orice modalitate prevazuta de art.90 din H.G. 925/2006 si se va avea in vedere modificarea adusa de H.G. 1045/2011. Autoritatea contractanta va elibera/restitui gar.de buna exec. conform cu prevederilor legale. Potrivit art.16 din legea 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducere cu 50% pentru gara.de buna exec.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat si bugetul Trezoreriei Statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Eligibilitatea - prezentare Formular4., semnat , datat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului
B. Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - prezentare Formular 5., semnat datat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului insotit de: - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, dincare sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, fata de bugetul de stat, si - Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele fata de bugetul local. Documentele se vor depune in: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
C. Calitatea de participant la procedura ? prezentare Formular2., semnat datat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului
D. Participare la licitatie cu oferta independenta - prezentare Formular 3., semnat datat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului
E. Neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonanta - prezentare Formular 6., semnat datat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Director executiv- Iacob Maria, Director executiv adjunct-Turta Petru, Trezorier sef ? Ignea Rodica, Comisia de evaluare: Lupulescu Mihaela, Constantinescu Iudita, Toncean Angela, Sicoe Virgil, Jurca Andreia, membru de rezerva-Rusu Gheorghe, Specialist T.I.- Nicolescu Simona
Acest formular trebuie completat atat de ofertant, cat si de fiecare asociat, subcontractant sau tert sustinator. Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data prezentarii autoritatii contractante, din care sa rezulte: - denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
- codul unic de inregistrare;
- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
- numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
- domeniul de activitate principal;
- domeniile de activitate secundare;
- situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);
- administratorul/asociatii/imputernicitul operatorului economic.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat astfel), printr-o solicitare adresata ulterior.
Persoanele juridice/fizice straine ? documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare/ori apartanenta din punct de vedere profesional, prezentat in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara ?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani.
Recomandari sau documente constatatoare
Mostre
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1. La etapa finala de L.E. pot participa doar op.ec.inreg. in SEAP2. Informatii referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii sunt disponobile pe www.e-licitatie.ro ? cerinte tehnice minimale.3. Elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul /lot stabilit pentru cantitatea maxima ce urmeaza a fi achizitionata prin acordul cadru, exprimat in lei, fara TVA. Ofertele depuse in cadrul L.E. de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.4. L.E.se desfasoara intr-o singura runda, cu durata de 1 zi5. Nu vor putea participa la faza finala de L.E. ofertantii ale caror propuneri financiare depasesc valoarea estimata a contractului
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2012 12:00
Locul: secretariatul DGFP Alba din mun.Alba Iulia, str.Primaverii nr.10, et.2, cam.200
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Refuzul unui operator economic de a se inregistra in SEAP in scopul participarii la etapa finala de L.E. este asimilata cu retragerea ofertei.Pana la semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta in original oferta financiara formular 11 si centralizatorul de preturi formular 12, cu noile preturi rezultate dupa L.E.In cazul in care doua sau mai multe oferte depuse au pretul cel mai mic si identic, in urma desfasurarii etapei finale de licitatie electronica, autoritatea contractanta va solicita in termen de 72 ore o noua propunere financiara, in plic inchis, oferta castigatoare fiind cea cu pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul de contastatie este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala a Finantelor Publice a judetului Alba - Compartimen Achizitii Publice
Adresa postala: str.Primaverii nr.10., Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510110, Romania, Tel. +40 258810107-345, Email: [email protected], Fax: +40 258818906
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2012 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer