Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare cartuse toner si unitati de imagine
Anunt de participare numarul 117016/15.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICEALBA
Adresa postala: str.Primaverii nr.10, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510110, Romania, Punct(e) de contact: ANGELA TONCEAN, Tel. 0258-813575, Email: [email protected], Fax: 0258-818906, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare cartuse toner si unitati de imagine
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul DGFP Alba din mun.Alba Iulia, str.Primaverii nr.10, jud.Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 517, 350RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia in functie de necesitatile autoritatii contractante, conditionat de existenta creditelor bugetare aprobate
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile sunt precizate in caietul de sarcini si Anexa B-Lista loturi
Valoarea estimata fara TVA: 517, 350RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: total total 10339 lei Defalcat pe loturi: Conform Fisei de date a achizitiei;Anexa B; Garantie de buna executie 10% pentru fiecare contract subsecvent incheiat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat, Bugetul Trezoreriei Statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.182; Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale;Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor locale si altor venituri ale bugetului local, Certificat de inregistrare si Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; respectiv pentru persoane juridice/fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional precum si documente edificatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget-documente prezentate in traducere legalizata-
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (formular2), Bilant contabil la 30.06.2010 vizat si inregistrat la organele de resort
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani;
-Autorizare de comercializare din partea producatorului CARTUSULUI pentru produsul ofertat, tradusa in limba romana.- Documente emise de organe acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii (Certificat ISO 9001sau echivalent), pentru producator si ofertantul participant la licitatie.- Raport ISO/IEC 19752 privind capacitatea tonerului monocrom
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
107429/03.03.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2011 13:00
Locul: sediul DGFP Alba, str.Primaverii nr.10, et.III ? sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantiiofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa si stampilata
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire a contractului se poate descarca de la adresa www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se depune la CNSC in termen 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comp.Achizitii Publice - DGFP Alba
Adresa postala: str.Primaverii nr.10, ,Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510110, Romania, Tel. 0258-813575, Email: [email protected], Fax: 0258-818906
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2011 08:22