Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru de furnizare combustibil turboreactor JET A1 pe aeroportul Otopeni


Anunt de participare numarul 135343/08.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul General de Aviatie alM.A.I.
Adresa postala: Calea Ion Zavoi, nr. 14, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 015045, Romania, Punct(e) de contact: Octav Gaftoi, Tel. +40 213104399, In atentia: Circo Mihaela, Email: [email protected], Fax: +40 213113909, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru de furnizare combustibil turboreactor JET A1 pe aeroportul Otopeni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: aeroportul Otopeni
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 30 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 247, 958RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in functie de dinamica misiunilor si dupa aprobarea fondurilor financiare; valoarea estimat[ a celui mai mare contract subsecvent este 831.972 lei;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare combustibil turboreactor JET A1 pe aeroportul Otopeni in rezervoarele elicopterelor Inspectoratului General de Aviatie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09131100-7 - Carburanti de tip kerosen (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
combustibil turboreactor JET A1 pe aeroportul Otopeni
cantitate acord cadru min 10 tone max 300 tone
cantitate constract subsecvent min 1 tona max 200 tone
Valoarea estimata fara TVA: 1, 247, 958RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
12.479 lei constituita prin scrisoare de garantie bancara valabila 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Garantia poate fi constituita si prin virament bancar in urmatorul cont RO 39TREZ7005005XXX004991 deschis la ATCPMB. Garantia de participare trebuie sa fie valabila la data depunerii ofertei. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestatar, suma de 5.027 lei.In cazul in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata. 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat, sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de societate de asigurari, care devine anexa la contract conform art. 90 alin 1 din HGR 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sume alocate de la bugetul de stat; plata se va efectua in contul de trezorerie al contractantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/206, cu modificarile si completarile ulterioare; se va prezenta completat formularul 1
Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta obligatorie: se va prezenta completat formularul 2 si urmatoarele documente de confirmare:
1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat valabile in luna anterioara celei in care se depun ofertele;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, valabile in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei pentru care se depun ofertele.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.1 si 2 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 13Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din ordonanta - Formular 14
Mentionam faptul ca sunt implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire urmatoarele persoane din cadrul autoritatii contractante:
Gradinaru Dorel
Peligrad Ion
Ceausu Jean
Mosor Sorin
Vasile Florin
Popescu Adrian
Gaftoi Octav
Circo Mihaela a) certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
b) prezentarea autorizatiei privind calitatea de antrepozit fiscalc) prezentarea autorizatiei privind calitatea de distribuitor pentru combustibilul de aviatie, emisa de Autoritatea Aeronautica Civila RomanaNote: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
situatii financiare incheiate la 31.12.2011 (bilant, contul de profit si pierdere, date informative)
Modalitatea de indeplinire:
copie a bilantului cu viza organului de administrare fiscala; autoritatea contractanta accepta si orice alte documente prin care operatorul economic isi poate prezenta o situatie fidela a situatiei economice si financiare
informatii privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani, cifra medie de afaceri mai mare de 831.972 lei
Modalitatea de indeplinire:
completare Formular nr. 3. Pentru calculul nivelului impus pentru cifra de afaceri se va folosi cursul de referinta publicat de BNR, astfel:
pentru anul 2009 - 1 euro= 4.2373 lei
pentru anul 2010 - 1 euro= 4.1285 lei
pentru anul 2011 - 1 euro= 4.2379 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare si beneficiari; livrarile se confirma prin prezentarea de ceritificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar
Modalitatea de indeplinire:
completare Formular 5
lista echipamentelor tehnice; acestea trebuie sa fie compatibile cu echipamentele autoritatii contractante
Modalitatea de indeplinire:
completare declaratie pe propria raspundere
documente constatatoare privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul acordului cadru, conform ISO 9001:2008
Modalitatea de indeplinire:
Copia documentului emis de catre un organism certificat de RENAR sau echivalent din tara de origine si recunoscut de European Acreditation.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care saateste conformitatea standardelor specificate sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, dovezile trebuie sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1 runda de 1 zi, va face obiectul procesului repetitiv de reofertare pretul unitar (media cotatiilor + diferential) /litru de combustibil
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
documentele depuse in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducere autorizata
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2012 10:30
Locul: sediul Inspectoratului General de Aviatie, Calea Ion Zavoi, nr. 14, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Licitatia electronica: c) informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile-sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la : - existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice- numarul participantilor la licitatia electronica- clasament- pasul de licitare este de 0, 1% din valoarea ofertei depusela licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre autoritatea contractanta.Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200 din OUG 34/2006. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006.Nota : Dupa incheierea rundei de licitatie electronica, se solicita ofertantului aflat pe primul loc in clasamentul afisat de operatorul S.E.A.P. sa transmita Autoritatii contractanteFormularul de oferta siCentralizatorul de preturi, completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica.In cazul ofertelor cu pret egal clasate pe primul loc, vor fi aplicabile prevederile art. 254 din OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
maxim 10 zile de la data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: Calea Ion Zavoi, nr. 14, sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 015045, Romania, Tel. +40 213104399, Email: [email protected], Fax: +40 213113909
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2012 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer