Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare constand in achizitionarea de piese auto si accesorii pentru autovehicule tip ARO, RABA-DAC, SAVIEM, RD-111 pentru 2012-2013


Anunt de participare numarul 138625/04.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01394 BUCOV
Adresa postala: DN 1B - Bucov, Localitatea: Bucov, Cod postal: 107110, Romania, Punct(e) de contact: Sectia Achizitii, Tel. +40 244275588, In atentia: Lepadat Liviu, Email: [email protected], Fax: +40 244275588, Adresa internet (URL): Loc. Bucov, Str. Ploiesti-Buzau (DN 1B). nr.2, Jud. Prahova, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare constand in achizitionarea de piese auto si accesorii pentru autovehicule tip ARO, RABA-DAC, SAVIEM, RD-111 pentru 2012-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM 01394, Loc. Bucov, Str. Ploiesti-Buzau (DN 1B). nr.2, Jud. Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 13 luni
Valoarea estimata fara TVA: 228, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente de furnizare se vor incheia lunar, in functie de resursele bugetare alocate in acest scop. Valoarea estimata, fara TVA, a cantitatilor minime de produse corespunzatoare contractului subsecventnr. 1 este de 2.000 lei, echivalent a 450, 45 euro, iar valoarea estimata fara TVA a cantitatilor maxime de produse corespunzatoare contractului subsecvent nr. 1 este de 80.000 lei,
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de furnizare constand in achizitionarea de catre U.M. 01394 Bucov de piese de schimb si accesorii auto pentru autovehicule tip ARO, RABA-DAC, SAVIEM, RD-111 pentru perioada 2012-2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34310000-3 - Motoare si piese pentru motoare (vehicule) (Rev.2)
31610000-5-Echipament electric pentru motoare si vehicule (Rev.2)
34320000-6-Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acordul cadru prevede achizitionarea 164 loturi, totalizand 1.832 bucati, domeniul fiind piese auto folosite in procesul de mentenanta (reparatii) pentru autovehicule (tehnica) de tip ARO, RABA-DAC, SAVIEM, RD-111.
Valoarea estimata fara TVA: 228, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul fix al garantiei de participare la licitatia deschisa este de 2% din valoarea estimata pentru fiecare lot de produse, va rezulta din insumarea garantiilor de participare pentru fiecare lot ofertat (pentru cantitatile maxime)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiModul de constituire a garantiei pentru participare: a) cf. art.86/HG925/2006b) Depunerea la casieria UM 01394 a sumei in numerarc) Depunerea la casieria AC a unui ordin de plata/fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; Contul Sume de mandat in care se va plati cu OP este RO11TREZ5395005XXX000054Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta obligatoriu la vedere (pe plic, anexata la scrisoarea de inaintare). Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In caz contrar oferta va fi considerata inacceptabila cf. art. 36 alin.1, lit. a/ HG 925/2006Ofertantul va avea in vedere prevederile art. 278 pct.1 din OuG nr.34/2006IMM beneficiaza de reducere cu50%la constituirea garantiei de participare cf.legii 346/2004, art. 16.Neprezentarea garantiei de participare duce la descalificarea ofertei Pe timpul derularii acordului cadru, garantia de buna executie se constituie pentru fiecare contract subsecvent incheiat, in procent de 10% din valoarea fara TVA a respectivului contractModul de constituire a garantiei de buna executie a contractului subsecvent de furnizare se face cf. art. 90/HG925/2006, astfel: a) cf. art.86/HG925/2006b) prin depunerea la casierie a unor sume in numerarIMM beneficiaza de reducere cu 50% la constituirea garantiei de buna executie, cf.legii 346/2004, art16
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea cf.art.44/OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind eligibilitatea(Formular1/sectiuneaII)/declaratie pe propria raspundere pentru ofertantul din tara in care nu se emit documentevizeaza toate situatiile prevazute la art.180/OUG 34/2006Criterii de calificare: Prezentarea Formular 1 din sectiunea II (in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul») este obligatorieVor fi exclusi ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art180/OUG34/2006.b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/OUG34/2006 (Formular2/sectiuneaII)/ declaratie pe propria raspundere pentru ofertantul din tara in care nu se emit documente care vizeaza toate situatiile prevazute la art.181/OUG 34/2006;Criterii de calificare: Prezentarea Formular2/sectiuneaII (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul») este obligatorieVor fi exclusi ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art181/OUG34/2006c) ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? cf Ordin ANRMAP 314/2010.Criterii de calificare: Prezentarea Formular8/sectiuneaII (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul») este obligatorie.d) ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 cu 1 din O.U.G. nr. 34/2006?Criterii de calificare: Prezentarea Formular10/sectiuneaII (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul») este obligatorieIncadrarea in situatia prevazuta la art. 69 cu 1/OUG34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura.Persoane cu functie de decizie din cadrul AC privind org, derularea si finalizarea procedurii: Sorin Ioan, Dumea Petru, Bucica Nicolaie, Bilga Simona, Lepadat Liviu.Nicolae Mariane) ?Declaratie de acceptare a modelului de acord-cadru?Criterii de calificare: Prezentarea Formular14/SectiuneaII este obligatorie.Obiectiuni ale ofertantilor privind clauzele contractuale formulate de AC (propuneri de modificare/completare) vor fi aduse, in scris, la cunostinta AC dar nu mai tarziu de 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde acestor solicitari.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180, art.181 lit. a), c)1 si d)/ OUG 34/2006 si respectiv ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691/OUG34/2006? vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Certificat constatator valabil la data depunerii ofertelor, emis de ORC de pe langa instanta competenta.Documentul poate fi depus in : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Criterii de calificare: Vor fi exclusi ofertantii care nu indeplinesc conditiile prevazute mai jos:
- obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa includa producerea/comercializarea pieselor de schimb ce fac obiectul achizitiei;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata ;Pentru persoane juridice/fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata autentica.Criterii de calificare: Vor fi exclusi ofertantii care nu demonstreaza atestarea sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit (daca este cazul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceriOfertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o Cifra de afaceri globala, pe ultimii 3 ani (2009; 2010 si 2011), mai mare sau cel putin egala cu valoarea de 200.000 lei., reprezentand aproximativ valoarea estimata a acordului cadruI.M.M.-urile pot prezenta cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani in proportie de 50% din valoarea de mai sus (conform legii 346/2004, art. 16).In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Neindeplinirea acestei cerinte atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea acordului cadru.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara - Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (anii 2009, 2010 si 2011)Ofertantii vor prezenta unul sau mai multe contracte relevante incheiate in ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011), al caror obiect sa fi fost furnizarea de produse similare si a caror valoare, individual sau cumulat, sa nu fie mai mica decat suma de 75.000 lei.Copii ale contractelor relevante prezentate de catre ofertanti in acest sens vor purtamentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic.Contractele incheiate in alte limbi decat limba romana se vor prezenta in copie, insotite de traducerile in limba romana autorizate.In situatia in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor anterioare de produse se realizeaza printr-o declaratie pe proprie
Certificarea si omologarea RAR a produselor oferite.
Documentele de certificare si omologare se vor prezenta in copie cu mentiunea « conform cu originalul » si cu stampila ofertantului, pentru produsele care nu intra sub incidenta prevederilor art. 1 alin. 6 din «Ordonanta nr. 34/2005 pentru modificarea si completarea OG 80/2000, aprobata prin Legea nr. 375/2005.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Vor participa op.ec. inregistrati SEAP(art42/HG1660/2006.Refuzul unui op.ec. de a se inregistra SEAPeste asimilat cu retragerea ofertei.A.C. va invita in SEAP, sa participe la aceasta etapa doar op.ec. care au depus oferte admisibile(art38/HG925/2006). Etapa finala de LE se va desfasura intr-o singura runda avand durata de o zi.Obiectul procesului repetitiv: preturile unitareale produselor. Acestea nu pot decat sa imbunatateasca (in sensul micsorarii preturilor) ofertele depuse anterior.In orice moment in cursul desfasurarii L.E., se vor pune la dispozitia op. econ. informatiile necesare determinarii pozitiei pe care acestia o ocupa in clasament. Nu se vor dezvalui informatii privind identitatea ofertantilor.L.E. va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.La finalizarea etapei, SEAP va pune la dispozitia A.C. clasamentul final.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2012 09:00
Locul: UM 01394, Loc. Bucov, str. ploiesti-Buzau, nr. 2, Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
DA, pe baza de imputernicire semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al operatorului economic participant la procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Daca, in urma etapei de LE, vor fi clasati locul I mai multi ofertanti (cu oferte financiare egale), AC va solicita o noua oferta financiara numai acestor ofertanti pentru loturile la care s-au inregistrat preturi egale. Noua oferta financ. va fi depusa, in plic sigilat, la sediul UM 01394 Bucov pana la o data specificata de AC cand solicita noua oferta de pret. Daca ofertantul nu mai doreste sa depuna inca o oferta financ, aceasta va anunta, in scris, AC. In acest cazpentru stabilirea castigatorului se va lua in calcul oferta depusa initial la sediul AC. In cazul in care nici un ofertant din cei cu oferte egale/lot in urma LE nu mai doreste sa depuna inca o oferta financiara iar ofertele initiale ale acestor ofertanti sunt egale, atunci lotul se va anula.2.Dupa finalizarea rundei de LE, op.ec. aflat pe pozitia 1 este obligat sa transmita AC, in termen de 1 zi, Formularul de oferta si Centralizator de preturi, completate corespunzator functie de valoarea ofertei transmise in cadrul rundei de LE la care a participat, numai pentru reperele la care a fost desemnat castigator (transmitere prin fax). Aceste formulare se vor transmite, in original, la AC, in cel mult trei zile lucratoare de la finalizarea rundei de LE, semnate si stampilate de catre reprezentantul legal al acestuia sau de o persoana imputernicita expres, caz in care va fi anexata si imputernicirea formulata in acest sens.3.In cazul in care parti din acordul cadru de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi sub-contractanti, se solicita prezentarea listei cuprinzand acesti sub-contractanti cu specializarea acestora (Formular13/sectiuneaII). Pe parcursul derularii acordului cadru, contractantul nu are dreptul de a inlocui sub-contractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 pct.2/O.U.G34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2012 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer