Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare constand in achizitionarea de piese auto pentru Aro, Raba, Saviem pentru anul 2014


Anunt de participare numarul 147176/11.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01394 BUCOV
Adresa postala: DN 1B - Bucov, Localitatea: Bucov, Cod postal: 107110, Romania, Punct(e) de contact: Sectia achizitii, Tel. +40 244275588, In atentia: Lepadat Liviu, Email: [email protected], Fax: +40 244275588, Adresa internet (URL): Bucov, sos. Ploiesti-Buzau, nr. 2, Prahova, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare constand in achizitionarea de piese auto pentru Aro, Raba, Saviem pentru anul 2014
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul UM 01394, loc. Bucov, sos. Ploiesti-Buzau, nr. 2, Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 13 luni
Valoarea estimata fara TVA: 348, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente de furnizare se vor incheia lunar, in functie de resursele bugetare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de furnizare constand in achizitionarea de U.M.01394 de piese de schimb pentru autovehicule de tip Aro, Raba, Saviem. Cantit. minime/ maxime ce pot face obiectul celui mai mic contract subsv/celui mai mare contr. subsv:
Lot1: min1, max3
Lot2: min1, max3
Lot3: min1, max3
Lot4: min1, max3
Lot5: min1, max3
Lot6: min1, max3
Lot7: min1, max3
Lot8: min1, max3
Lot9: min1, max3
Lot10: min1, max3
Lot11: min1, max3
Lot12: min1, max3
Lot13: min1, max3
Lot14: min1, max3
Lot15: min1, max3
Lot16: min1, max3
Lot17: min1, max3
Lot18: min1, max3
Lot19: min1, max3
Lot20: min1, max3
Lot21: min1, max3
Lot22: min1, max3
Lot23: min1, max3
Lot24: min1, max3
Lot25: min1, max3
Lot26: min1, max3
Lot27: min1, max3
Lot28: min1, max3
Lot29: min1, max3
Lot30: min1, max3
Lot31: min1, max3
Lot32: min1, max3
Lot33: min1, max3
Lot34: min1, max3
Lot35: min1, max3
Lot36: min1, max3
Lot37: min1, max3
Lot38: min1, max3
Lot39: min1, max3
Lot40: min1, max3
Lot41: min1, max3
Lot42: min1, max3
Lot43: min1, max3
Lot44: min1, max3
Lot45: min1, max3
Lot46: min1, max3
Lot47: min1, max3
Lot48: min1, max3
Lot49: min1, max3
Lot50: min1, max3
Lot51: min1, max3
Lot52: min1, max3
Lot53: min1, max3
Lot54: min1, max3
Lot55: min1, max3
Lot56: min1, max3
Lot57: min1, max3
Lot58: min1, max3
Lot59: min1, max3
Lot60: min1, max3
Lot61: min1, max3
Lot62: min1, max3
Lot63: min1, max3
Lot64: min1, max3
Lot65: min1, max3
Lot66: min1, max3
Lot67: min1, max3
Lot68: min1, max2
Lot69: min1, max2
Lot70: min1, max3
Lot71: min1, max3
Lot72: min1, max3
Lot73: min1, max3
Lot74: min1, max3
Lot75: min1, max3
Lot76: min1, max3
Lot77: min1, max3
Lot78: min1, max3
Lot79: min1, max3
Lot80: min1, max3
Lot81: min1, max3
Lot82: min1, max3
Lot83: min1, max3
Lot84: min1, max3
Lot85: min1, max3
Lot86: min1, max3
Lot87: min1, max3
Lot88: min1, max3
Lot89: min1, max3
Lot90: min1, max3
Lot91: min1, max3
Lot92: min1, max3
Lot93: min1, max3
Lot94: min1, max3
Lot95: min1, max3
Lot96: min1, max3Lot97: min1, max3
Lot98: min1, max3
Lot99: min1, max3
Lot100: min1max3
Lot101: min1max3
Lot102: min1max3
Lot103: min1max3
Lot104: min1max3
Lot105: min1max3
Lot106: min1max3
Lot107: min1max3
Lot108: min1max3
Lot109: min1max3
Lot110: min1max3
Lot111: min1max3
Lot112: min1max3
Lot113: min1max3
Lot114: min1max3
Lot115: min1max3
Lot116: min1max3
Lot117: min1max3
Lot118: min1max3
Lot119: min1max3
Lot120: min1max3
Lot121 min1max3
Lot122: min1max3
Lot123: min1max3
Lot124: min1max3
Lot125: min1max3
Lot126: min1max3
Lot127: min1max3
Lot128: min1max3
Lot129: min1max3
Lot130: min1max3
Lot131: min1max3
Lot132: min1max3
Lot133: min1max3
Lot134: min1max3
Lot135: min1max3
Lot136: min1max3
Lot137: min1max3
Lot138: min1max3
Lot139: min1max3
Lot140: min1max3
Lot141: min1max3
Lot142: min1max3
Lot143: min1max3
Lot144: min1max3
Lot145: min1max3
Lot146: min1max3
Lot147: min1max3
Lot148: min1max3
Lot149: min1max3
Lot150: min1max3
Lot151: min1max3
Lot152: min1max3
Lot153: min1max3
Lot154: min1max3
Lot155: min1max3
Lot156: min1, max3
Lot157: min1, max3
Lot158: min1, max3
Lot159: min1, max3
Lot160: min1, max3
Lot161: min1, max3
Lot162: min1, max3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34310000-3 - Motoare si piese pentru motoare (vehicule) (Rev.2)
31610000-5-Echipament electric pentru motoare si vehicule (Rev.2)
34320000-6-Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acordul cadru prevede achizitionarea de U.M. 01394 a 162 loturi de piese de schimb pt autovehicule tip Aro, Raba, Sv; val. estimata max. 348, 600.00 lei, fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 348, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul fix al garantiei de participare este de 2% din valoarea estimata pentru fiecare lot in parte si rezulta din insumarea garantiilor de participare pentru fiecare lot ofertat, in cantitatea maxima specificatain anexa nr. 1 la CS. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a ofertei. In acest caz, ofertantul va avea in vedere prevederile art. 2781 din OuG nr. 34/ 2006;b) Depunerea la casieria UM 01394 a sumei in numerar;c) Depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau fila C.E.C., cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; Contul?Sume de mandat - in care se va plati cu ordin de plata este RO11TREZ5395005XXX000054.Se vor respecta prevederile art. 86 alin. 2 si 3 din HG nr. 925/2006 privind garantia de participare.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta obligatoriu la vedere (pe plic, anexata la scrisoarea de inaintare). Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In caz contrar oferta va fi considerata inacceptabila conform art. 36, alin. (1), lit. a) din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. I.M.M.-urile beneficiaza de reducere cu50%la constituirea garantiei de participare in conformitate cu prevederilelegii 346/2004, art. 16.Cursul mediu de referinta leu/alta valuta este cel la data publicarii anuntului de participare in SEAP.Neprezentarea garantiei de participare duce la descalificarea ofertei. Pe timpul derularii acordului cadru, garantia de buna executie se constituie pentru fiecare contract subsecvent incheiat, in procent de 10% din valoarea fara T.V.A a respectivului contract.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului subsecvent de furnizare se face cu respectarea prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006, astfel: - garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si devine anexa la contractul subsecvent. Prevederile art.86 alin. 2 si 3 din HG 925/2006 se aplica in mod corespunzator.- in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.I.M..M.-urile beneficiaza de reducere cu 50% la constituirea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederilelegii 346/2004, art. 16.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind eligibilitatea (Formular 1/ sect. II) sau declaratie pe propria raspundere pentru ofertantul din tara in care nu se emit documente care vizeaza situatiile prevazute la art. 180/ OUG 34/2006.Criterii de calificare: Prezentarea Formular 1/ sect. II a prezentei documentatii de atribuire, in original, este obligatorieVor fi exclusi ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 dinOUG 34/2006.b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Formular 2/ sectiunea II) sau declaratie pe propria raspundere pentru ofertantul din tara in care nu se emit documente care vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;Criterii de calificare: Prezentarea Formular 2/sect. II a prezentei documentatii de atribuire, in original, este obligatorie.Vor fi exclusi ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 dinOUG 34/2006.c) ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? cf. Ordinului ANRMAP nr.314/ 12.10.2010.Criterii de calificare: Prezentarea Formular 8/sect. II a prezentei documentatii de atribuire, in original, este obligatorie.d) ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?Criterii de calificare: Prezentarea Formular 10/sect. II a prezentei documentatii de atribuire, in original, este obligatorieIncadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului-cadru.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire sunt:
- Bucica Nicolaie- Oprea Cerasel- Georgescu Cezar Doru- Codescu Gheorghe
- Bilga Simona- VisoiuLaurentiu
- Lepadat Liviu- PlesiaIuliana
- Nicolae Marian- Sava MihaelaNota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180, respectivart. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 si respectiv ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul poate fi depus in : originalCriterii de calificare: Vor fi exclusi ofertantii care nu indeplinesc conditiile prevazute mai jos:
- obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si producerea/comercializarea produselor ce fac obiectul achizitiei.Pentru persoane juridice/fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata autentica.Criterii de calificare: Vor fi exclusi ofertantii care nu demonstreaza atestarea sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit (daca este cazul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceriOfertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat C.A globala, pe ultimii 3 ani (2010; 2011 si 2012).
In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea inf. corespunz. perioadei efective de activitate.Neindeplinirea acestei cerinte atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea acordului cadru.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Prezentarea documentului Fisa de informatii generale(Formular nr. 3/ sect. II) ? in original, este obligatorie;b) Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/ legali al/ ai intreprinderii interesate incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform formularului 4, daca este cazul.Pentru conversia leu-alta valuta se va folosi un curs mediu BNR pentru ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara - Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (calculati anterior termenului limita de depunere a ofertelor).Ofertantii vor prezenta unul/mai multe documente relevante (contr de furnizare, certificate, procese verbale receptie, recomandari din partea beneficiarilor. Doc. relevante prezentate vor purtamentiunea ?conform cu originalul? si stampila op. ec. Doc. incheiate in alte limbi decat lb romana se vor prezenta in copie, insotite de traducerile in lb romana autorizate. In situatia in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, op. econ. nu are pos. obtinerii unei confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor anterioare de produse se realizeaza printr-o declaratie pe proprie raspundere a op. econ. in cauza.In cazul in care exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste anumite documente prezentate, autorit. contr. isi rezerva dreptul de a solicita detalii/ precizari/confirmari atat de la ofertantul in cauza, cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatii in acest sens.In situatia in care ofertantul a fost infiintat/ inceput activit. economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunz. perioadei efective de activitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea Formularului nr. 11/ sectiunea II ?Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani? ? in original, este obligatorie.Pentru conversia leu-alta valuta se va folosi un curs mediu BNR pentru ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar op. econ. inregistrati in SEAP conform prev. art. 42/ H.G. 1660/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Refuzul unui op. econ. de a se inregistra in SEAP in scopul participarii la etapa de L.E. este asimilat cu retragerea ofertei.Autoritatea contractanta, in urma evaluarii ofertelor primite, va invita prin intermediul SEAP, sa participe la aceasta etapa doar operatorii economici care au depus oferte ce au fost declarate admisibile (art. 38 pct. 3/ H.G. 925/ 2006).Obiectul procesului repetitiv: preturile unitare ale produselor ce fac obiectul achizitiei.Ofertele depuse de catre operatori nu pot decat sa imbunatateasca (in sensul micsorarii preturilor) ofertele depuse anterior organizarii acestei etape electronice. In orice moment, in cursul desfasurarii L.E, se vor pune la dispozitia op. econ. informatiile necesare determinarii pozitiei pe care acestia o ocupa in clasament. Nu se vor dezvalui informatii privind identitatea ofertantilor.Etapa finala de licitatie electronica se va desfasura intr-o singura runda avand durata de o zi. La momentul finalizarii etapei, SEAP va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul final.Conditiile concrete de realizare a L.E. se obtin de la operatorul SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2013 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2013 09:00
Locul: Loc. Bucov, Sos. Ploiesti-Buzau, nr. 2, jud. Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care, in urma desfasurarii etapei de L.E, vor fi clasati pe locul I mai multi ofertanti (avand oferte financiare egale), autoritatea contractanta va solicita o noua oferta financiara numai acestor ofertanti si numai pentru loturile la care s-au inregistrat preturi egale. Noua oferta financiara va fi depusa, in plic sigilat, la sediul A.C., (U.M. 01394 Bucov, Str. Ploiesti-Buzau nr.2, Jud. Prahova, Cod Postal 107110) pana la data ce va fi specificata in adresa prin care autoritatea contractanta solicita noua oferta de pret.Daca ofertantul nu mai doreste sa depuna inca o oferta financiara, aceasta va anunta, in scris, A.C., pana la data solicitata a depune oferta financiara. In acest cazpentru stabilirea castigatorului, in baza criteriului de atribuire stabilit, se va lua in calcul oferta depusa initial la sediul autoritatii contractante.In cazul in care nici un ofertant din cei cu oferte egale/lot in urma L.E nu mai doreste sa depuna inca o oferta financiara iar ofertele initiale ale acestor ofertanti sunt egale, atunci lotul se va anula.2. Dupa finalizarea rundei de L.E, op. econ. aflat pe pozitia nr. 1 in clasament este obligat sa transmita autoritatii contractante, prin fax, in termen de 1 zi, Formularul de oferta (Formular 5/ Sect. II) si Centralizator de preturi (Formular 6/Sect. II), completate corespunzator cu valoarea ofertei transmise in cadrul rundei de L.E. la care a participat, numai pentru reperele la care a fost desemnat castigator. Aceste formulare se vor transmite, in original, la sediul autoritatii contractante, in cel mult trei zile lucratoare de la finalizarea rundei de L.E., semnate si stampilate de catre reprezentantul legal al acestuia sau de o persoana imputernicita expres, caz in care va fi anexata si imputernicirea formulata in acest sens.3. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, fiecare ofertant poate face uz de prevederile art. 11 alin. 4, 5 si 6 din H.G. nr. 925/ 2006, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (H.G. nr. 834/2009). In acest caz declaratia pe propria raspundere va contine informatii privind indeplinirea tuturor criteriilor de calificare conform la cap.III din prezenta documentatie (caz in care se va completa formularul nr. 9). Ofertantul are obligatia de a prezenta/completa documentele edificatoare care probeaza indeplinirea criteriilor de calificare atunci cand primeste din partea A.C. o solicitare in acest sens sau cand oferta sa a fost declarata castigatoare, in termen de cel mult 3 zile lucratoare de la primirea respectivei solicitari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute de art 256.2 din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2013 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer