Licitatie Publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE CONSUMABILE CHIRURGIE
Anunt de participare numarul 142196/27.02.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ILFOV
Adresa postala: BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022104, Romania, Punct(e) de contact: EC. MARIAN DANIEL BINA COMANESCU, Tel. +40 213243312, Email: [email protected], Fax: +40 213241175, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE FURNIZARE CONSUMABILE CHIRURGIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ILFOV- MAGAZIE
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 072, 981.93 si 6, 218, 945.79RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Trimestrial
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU DE FURNIZARE CONSUMABILE CHIRURGIE ? CANTITATI MINIME SI MAXIMESI SPECIFICATII IN CAIETUL DE SARCINI
LOT I ? FIRE DE SUTURA
LOT II ? SUTURA MECANICA
LOT III ?PLASE CHIRURGICALE
LOT IV ?ELECTROCHIRURGIE
LOT V- PACHET MATERIALE PENTRU SUTURI CHIRURGICALE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141125-2-Material pentru suturi chirurgicale (Rev.2)
33162200-5-Instrumente pentru blocul operator (Rev.2)
33184000-3-Proteze (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime corespunzatoare unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata intregului acord cadru si cantitatile minime si maxime corespunzatoare intregului acord cadru se regasesc in , ,Anexa 2" atasata la prezenta documentatie
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 072, 981.93 si 6, 218, 945.79RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garantie de participare: 1% din valoarea maxima estimata a fiecarui lot in parte ? valorile se regasesc in Anexa B privind loturile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Pentru IMM ?uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea mentionata . In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM .Garantia de participare poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: ?prin virament bancar in cont garantii al AUTORITATII CONTRACTANTE (contul: RO50TREZ4215006XXX006715, deschis la Trezoreria Ilfov, cod fiscal: 14989140)sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;?prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara T.V.A., doar pentru contractele subsecvente a caror valoare depaseste pragul de 125.000 de euro fara TVA, valoare calculata la cursul de schimb afisat de BNR la data semnarii contractului.Garantia se constituie in perioada premergatoare semnarii contractului subsecvent printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (conf. form. nr. 8) sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile Art.86 Alin.2 ? 4 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contracte incheiate cu CAS Ilfov, Consiliul Judetean Ilfov, Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.Autorizatie de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii - in copie certificata pentru conformitate cu originalul, conform prevederilor Legii 176/2000 cu normele metodologice aprobate prin Ordinul 1636/2004.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1., ,Informatii generale" din care sa rezulte cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea pe ultimii 3 ani - conform formularului atasat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Informatii generale ? Ofertantul va 1.Informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea pe ultimii 3 ani - conform formularului atasat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor cu standardele impuse prin Directiva Consiliului 93/42/EEC pentru dispozitive medicale ? pentru fiecare produs in parte.
Mostre de produse.Mostrele se ambaleaza individual, se eticheteaza si se inscriptioneaza cu urmatoarele informatii : denumirea ofertantului, nr.crt. produs si nr. Lot.;Mostrele se depun odata cu depunerea ofertelor.
Certificat de asigurare a calitatii conform ISO 9001sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificat de marcaj CE emis de un organism abilitat sau Declaratie de conformitate emisa de producator ? pentru fiecare produs in parte - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata.Mostre de produse.Mostrele se ambaleaza individual, se eticheteaza si se inscriptioneaza cu urmatoarele informatii : denumirea ofertantului, nr.crt. produs si nr. Lot.;Mostrele se depun odata cu depunerea ofertelor.Certificat de asigurare a calitatii conform ISO 9001sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2013 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ILFOV - SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si orice persoana imputernicita de un operator economic ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256.2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ILFOV
Adresa postala: BD. BASARABIA, NR. 49-51, SECTOR 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 022104, Romania, Tel. +40 213243312, Email: [email protected], Fax: +40 213243312
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2013 12:38