Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE ?CONSUMABILE SI DEZINFECTANTI PENTRU UPU?


Anunt de participare numarul 104857/29.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala:  Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  014461, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii, Tel. 021-5992300/229, Email:  [email protected], Fax:  021-5992282, Adresa internet (URL):  http: //www.urgentafloreasca.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE FURNIZARE ?CONSUMABILE SI DEZINFECTANTI PENTRU UPU?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE URGENTA BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 10, 223, 712RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU DE FURNIZARE ?CONSUMABILE SI DEZINFECTANTI PENTRU UPU?, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141641-5 - Sonde (Rev.2)
31711140-6-Electrozi (Rev.2)
33141110-4-Pansamente (Rev.2)
33631600-8-Antiseptice si dezinfectante (Rev.2)
35125100-7-Senzori (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACORD-CADRU FURNIZARE ?CONSUMABILE SI DEZINFECTANTI PENTRU UPU", conform caietului de sarcini, Sectiunea II din Documentatia de atribuire a achizitiei.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 223, 712RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Grantia de participare in valoare de 63.000 lei pt LOT I si 63.000 lei pt LOT II. Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Depunerea unui document (imputernicire) care certifica persoana cu drept de semnatura pentru oferta (care dovedeste ca este reprezentantul legal)daca cel care semneaza oferta nu este reprezentantul legal, Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), Declaratie de independenta si impartialitate, Certificat de inregistrare ONRC, Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Documente care dovedesc dreptul (autorizatia) de a practica profesia.
In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM precum si tabelele anexa la aceasta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, conf. Formularului specific ? din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire, se va complecta pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu, precum si pentru persoane juridice /fizice straine, daca este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, cel putin 1 recomandare pentru produse similare (de la unitati de stat sau private), autorizatia de livrare, conform Formularului specific ? din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire, Certificatul de conformitate CE sau declaratie de conformitate CE a producatorului, pentru dispozitivul medical ofertat. Se va prezenta Certificat ISO 9001 sau ISO 13485 al producatorului, Angajamentul privind sustinerea financiara a candidatului/ ofertantului/ grupului de operatori, daca este cazul, Angajamentul privind sustinerea tehnica si profesionala a candidatului/ ofertantului/ grupului de operatori, daca este cazul, Declaratia de disponibilitate a resurselor daca este cazul, Declaratie de disponibilitate a personalului, daca este cazul si Declaratii privind subcontractantii, daca este cazul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2010 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2010 18:00
Locul: in SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010458, Romania, Tel. 021-319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021-332.12.40, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2(1) din OUG 34/2006 persoana vatamata poate sesiza CNSC sau instanta in termen de 10 zile incepind din ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala:  Calea Floreasca nr. 8, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  014461, Romania, Tel. 021-599.23.00, Email:  [email protected], Fax:  021-599.22.82, Adresa internet (URL):  www.urgentafloreasca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2010 22:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer